11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
missj
die tandbeul wel pijn gedaan heMinimaal kreupel nu toch?
Klotentandarts... zal ik em opzoeken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.![]()
Nee,was echt een drama. Nu stijf van de painkillers.
Vergeef me bij voorbaat dus maar mijn gezwets....
hou maar op, ik ben al geen tandarts-fan, volgende keer wil ik narcose denk ik als ik jouw verhaal zo eens hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.![]()
mwah hoop offtopic geleuter we kunnen net zo goed daar gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er intussen nog iets bij de buren?
Lol! Bij deze dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef pietpaniek het volgende:
[ afbeelding ]
Best choice for your dentist
thanks Piet, ik neem 'm meteen mee, mag over paar weekjes ook weer naar die beulen toequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef pietpaniek het volgende:
[ afbeelding ]
Best choice for your dentist
Ik ook, maar ik heb al een jaar of 15 geen problemen gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thanks Piet, ik neem 'm meteen mee, mag over paar weekjes ook weer naar die beulen toe
dus niet fakking neptanden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb al een jaar of 15 geen problemen gehad
Ja, ik heb mijn eigen tanden (edit)
dat was een bij en nu berichie wegquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Misschien had je het nog niet door maar ik heb het ook niet zo op die tandbeulen..... Die zijn echt blijven hangen in 1800..... De barbaren......![]()
![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Misschien had je het nog niet door maar ik heb het ook niet zo op die tandbeulen..... Die zijn echt blijven hangen in 1800..... De barbaren......![]()
![]()
![]()
bij mij was het een pinguinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was een bij en nu berichie weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen zorgen,was de kaakchirurg, tandarts had ik al afgeserveerd zeg maar.
Kaakchirurg ;'Gaat u nu maar in de stoel liggen mevrouwtje..."
MissJ:"Mevrouwtje, wil NIET in de STOEL, meneer de chirurg....".
Kaakchirurg; Alsjeblieft.
MissJ: Ok, als het niet anders is.
Zei hij echt mevrouwtje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen zorgen,was de kaakchirurg, tandarts had ik al afgeserveerd zeg maar.
Kaakchirurg ;'Gaat u nu maar in de stoel liggen mevrouwtje..."
MissJ:"Mevrouwtje, wil NIET in de STOEL, meneer de chirurg....".
Kaakchirurg; Alsjeblieft.
MissJ: Ok, als het niet anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |