slaap lekker!quote:
Tja er is wel iets gebeurt alleen het had allemaal ook beter kunnen gebeuren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedeavond, slissend want nog half verdoofd...kies is eruit, ging niet zomaar maar wel gelukt.
Hallo Fok, moet bijlezen want er gebeurt veel geloof ik.
Werd ook wel weer tijd.
hai je bent er weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedeavond, slissend want nog half verdoofd...kies is eruit, ging niet zomaar maar wel gelukt.
Werd ook wel weer tijd.
Tottaly......maar ben bloedje nieuwsgierig naar alle dirt van hiernaast dus kom even bij jullie gluren...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef wieweetwatt het volgende:
ooowww, dit is het offtopic SST topic?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef wieweetwatt het volgende:
ooowww, dit is het offtopic SST topic?
Oh mooi! Voel je je nu wel beter dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Werd ook wel weer tijd.
hoi MissJquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Werd ook wel weer tijd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Werd ook wel weer tijd.
Kusjes rechts graag.quote:
Haai MissJ!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kusjes rechts graag.
Hoi Ceetje, Jesje, Bollokus PietPaniek, Wieweetwat,Niki en iedereen die ik gemist heb nu!![]()
![]()
eey liev!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kusjes rechts graag.
Hoi Ceetje, Jesje, Bollokus PietPaniek, Wieweetwat,Niki en iedereen die ik gemist heb nu!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
missj
die tandbeul wel pijn gedaan heMinimaal kreupel nu toch?
Draai je wang maar toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kusjes rechts graag.
![]()
ik ben de kreupele hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
missj
11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
missj
Klotentandarts... zal ik em opzoeken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.![]()
Nee,was echt een drama. Nu stijf van de painkillers.
Vergeef me bij voorbaat dus maar mijn gezwets....
hou maar op, ik ben al geen tandarts-fan, volgende keer wil ik narcose denk ik als ik jouw verhaal zo eens hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
11 spuiten waren nog niet genoeg, de ontsteking zit op het kaakbot. Was een drama, stoer wijf had haar mammie meegenomen.![]()
mwah hoop offtopic geleuter we kunnen net zo goed daar gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er intussen nog iets bij de buren?
Lol! Bij deze dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef pietpaniek het volgende:
[ afbeelding ]
Best choice for your dentist
thanks Piet, ik neem 'm meteen mee, mag over paar weekjes ook weer naar die beulen toequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef pietpaniek het volgende:
[ afbeelding ]
Best choice for your dentist
Ik ook, maar ik heb al een jaar of 15 geen problemen gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thanks Piet, ik neem 'm meteen mee, mag over paar weekjes ook weer naar die beulen toe
dus niet fakking neptanden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb al een jaar of 15 geen problemen gehad
Ja, ik heb mijn eigen tanden (edit)
dat was een bij en nu berichie wegquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Misschien had je het nog niet door maar ik heb het ook niet zo op die tandbeulen..... Die zijn echt blijven hangen in 1800..... De barbaren......![]()
![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef pietpaniek het volgende:
Misschien had je het nog niet door maar ik heb het ook niet zo op die tandbeulen..... Die zijn echt blijven hangen in 1800..... De barbaren......![]()
![]()
![]()
bij mij was het een pinguinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was een bij en nu berichie weg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen zorgen,was de kaakchirurg, tandarts had ik al afgeserveerd zeg maar.
Kaakchirurg ;'Gaat u nu maar in de stoel liggen mevrouwtje..."
MissJ:"Mevrouwtje, wil NIET in de STOEL, meneer de chirurg....".
Kaakchirurg; Alsjeblieft.
MissJ: Ok, als het niet anders is.
Zei hij echt mevrouwtje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen zorgen,was de kaakchirurg, tandarts had ik al afgeserveerd zeg maar.
Kaakchirurg ;'Gaat u nu maar in de stoel liggen mevrouwtje..."
MissJ:"Mevrouwtje, wil NIET in de STOEL, meneer de chirurg....".
Kaakchirurg; Alsjeblieft.
MissJ: Ok, als het niet anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |