heb vanochtend rond 7.45 even gekeken (moest er toch uit voor de kids hè) en toen zag ik alleen het lege bed van Joanna, de slaapkamer was nog donker en ging er toen vanuit dat de rest nog lag te slapen. Dat die Mo zo vroeg wakker was joh, is normaal ook nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was vanmorgen om half 7 of zo dat mo erachter kwam......
ze moest plassenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb vanochtend rond 7.45 even gekeken (moest er toch uit voor de kids hè) en toen zag ik alleen het lege bed van Joanna, de slaapkamer was nog donker en ging er toen vanuit dat de rest nog lag te slapen. Dat die Mo zo vroeg wakker was joh, is normaal ook nooit.
quote:
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denkquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef bollokus het volgende:
![]()
jesjeeeeeee!!
![]()
![]()
![]()
hoe is het mmet de rug?
filmpjes van vertrek Joanna en reactie Mo staan hier boven (hoef je geen 10 cossen door te spitten)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denk
balen! succes met bijlezen er is iets gebeurtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo best ik kom alleen een beetje bijlezen en dan een pil en ff slapen denk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
balen! succes met bijlezen er is iets gebeurt
je hebt ook altijd pechquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
oooh, fijn, kan ik weer bellen met de Gemeente. Stelletje onverlaten die hier de straat aan het "renoveren" zijn (het lijkt meer op ruïneren). Vrachtwagen kiept even een hele bak grond over mijn tuinhek (bedoeld voor de soortement bloembakken die ze aan het maken zijn).
Niet zo erg, maar de kraanmachinist die de grond op zijn plaats moet schuiven, zag mijn hek niet, en sjort zo het hele tuinhek omver. Klunzen, prutsers
schiet lekker opquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
oooh, fijn, kan ik weer bellen met de Gemeente. Stelletje onverlaten die hier de straat aan het "renoveren" zijn (het lijkt meer op ruïneren). Vrachtwagen kiept even een hele bak grond over mijn tuinhek (bedoeld voor de soortement bloembakken die ze aan het maken zijn).
Niet zo erg, maar de kraanmachinist die de grond op zijn plaats moet schuiven, zag mijn hek niet, en sjort zo het hele tuinhek omver. Klunzen, prutsers
begint er wel op te lijkenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
schiet lekker op
mensen ik ben er weer vandoor
doei Jesjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
schiet lekker op
mensen ik ben er weer vandoor
het zit je ook niet mee hequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef Ceetje.. het volgende:
het gaat goed komen, zegt de gemeente-ambtenaar in kwestie mij zojuist aan de foon, hij komt meteen kijken, alles gaat gemaakt/gerepareerd/vervangen etc. worden. (we zijn verzekerd).quote:
heb je ook gevraagd ion welk jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het gaat goed komen, zegt de gemeente-ambtenaar in kwestie mij zojuist aan de foon, hij komt meteen kijken, alles gaat gemaakt/gerepareerd/vervangen etc. worden. (we zijn verzekerd).
Ik heb er de slappe lach van gekregenmijn buurman een rolberoerte, die is laaiend.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ook gevraagd ion welk jaar![]()
ja, tied vur un bakske en un pafke.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, tied vur un bakske en un pafke.
Zo opgelost. Onze tuinhekjesman komt het vrijdag herstellen, rekening mag naar de gemeente. Gaat een duur grapje worden (voor de gemeente dan)![]()
Buurman nog steeds laaiend, denkt niet aan z'n hart, snapt niet dat we straks gratis mooie nieuwe grasmatten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |