Ik vind dat de handeling van de wagens juist perfect is. Al is dat uiteraard wat makkelijker als je een controller hebt ipv een toetsenbord en muis. Neemt niet weg dat ik GTA 4 zowel voor de 360 als voor de PC heb gekocht. Ja... i'm a GTA freak!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Casual gamers
De auto's konden zo goed sturen als en bak met olie, de engine vreet onnodig veel op de pc, en vreet zelfs fps op
VC en SA zijn juist een stuk meer casual qua ALLES dan GTA IVquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Casual gamers
De auto's konden zo goed sturen als en bak met olie, de engine vreet onnodig veel op de pc, en vreet zelfs fps op
Volgens mij had MW2 of COD:BO er véél meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef SoldMayor het volgende:
Is dit trouwens een record op Fok!?
Een topic reeks (deel 3 inmiddels) over game die nog niet bestaat.
Maar die waren toen al aangekondigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgens mij had MW2 of COD:BO er véél meer.
Aah, op die fietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar die waren toen al aangekondigd.
Nu niet. Nu is er nog helemaal niks.
Mischien komt er wel helemaal geen GTA V.![]()
Ik bedoel te zeggen dat we al meer dan 2 topics vol geluld hebben over iets wat er niet is.
Krijgt het ook niet van mij, zolang het PS3 exclusive is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
En 'Agent' krijgt helemaal geen aandacht.
Is daar al info over dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef DrDentz het volgende:
En 'Agent' krijgt helemaal geen aandacht.
Daar hoop ik al jaren op. GTA Hong Kong zou ideaal zijn. 3 'eilanden', perfecte mix tussen rijk en arm, tussen modern en oud, heel veel natuur en bergen en tunnels en OV etc, grote pop-culture, veel verschillende nationaliteiten, mooie setting wat betreft verschillende bende's, familie's, clan's, etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef n0ir het volgende:
Ik hoop op een GTA die zich afspeelt in Azië of Europa.
Alleen hebben Aziaten geen zielquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar hoop ik al jaren op. GTA Hong Kong zou ideaal zijn. 3 'eilanden', perfecte mix tussen rijk en arm, tussen modern en oud, heel veel natuur en bergen en tunnels en OV etc, grote pop-culture, veel verschillende nationaliteiten, mooie setting wat betreft verschillende bende's, familie's, clan's, etc.
Het heeft serieus alles als lokatie om de perfecte GTA te maken.
ik van de week pas, maar het is wel een episch eindequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef DJKoster het volgende:
tvp!
GTA is baas.
En ik heb IV nog niet uitgespeeld..
Dan begrijp je weinig van marketing en hypes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef kikoooooo het volgende:
Het lijkt mij echt master als ze gewoon NIKS laten lekken en hij ineens in de winkel ligtDan krijg je pas een een hype
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Dan begrijp je weinig van marketing en hypes.
Dit. Plus GTA zoals we dat kennen is onlosmakelijk verbonden met de Amerikaanse cultuur en media/pop cultuur. Het idee van Yi is leuk, maar ik zit daar persoonlijk niet op te wachten. Speel dan maar Yakuza ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alleen hebben Aziaten geen ziel
Mwah, vanuit het niets zou inderdaad wel een groot risico zijn, maar bijvoorbeeld één supergoede trailer vlak voor release zou imo zeker een hype kunnen creëren. Dat het spel bijvoorbeeld vier weken daarna uitkomt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aan de andere kant haken er misschien weer mensen af als het te lang duurt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat je dan een minder grote doelgroep bereikt, dan dat je een aantal maanden van te voren al met beelden komt, en dan beetje bij beetje... GTA 4 marketing style.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Dat is Bieber The Experience
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is een briljante stategie. Verbazingwekkend dat het alleen voor geen enkel product tot op heden zo heeft gewerkt.quote:Op maandag 4 april 2011 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzin. GTA wordt toch wel een succes. Als de game ineens in de winkels zou liggen, of er kwam een geruchtenstroom op gang dat ie ineens, onverwachts, over een week in de winkel zou liggen, dan krijg je pas een dikke hype.
Dat was opzich wel grappig. Sowieso zaten in San Andreas heel veel dingen die later niet meer konden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Jaapo het volgende:
Het zou tof zijn als je weer de mogelijkheid hebt om te fietsen..of zelfs fietsen stelen.
idd, GTA:SA was gewoon helemaal af! Steden, kleine dorpjes, veel natuur en bergen. Dan voldoende auto's, motoren, vliegtuigen en nog meer rijdende voorwerpen maakte, naast een goede verhaallijn + side missies, het helemaal COMPLEET.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat was opzich wel grappig. Sowieso zaten in San Andreas heel veel dingen die later niet meer konden.
SA was de bom , maar de grafische update en engine update van 4 zijn wel heel goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
idd, GTA:SA was gewoon helemaal af! Steden, kleine dorpjes, veel natuur en bergen. Dan voldoende auto's, motoren, vliegtuigen en nog meer rijdende voorwerpen maakte, naast een goede verhaallijn + side missies, het helemaal COMPLEET.
Dit zouden ze gewoon moeten herhalen op HD kwaliteit. Helaas is dat niet te trekken zijn voor de huidige console's, denk ik...
We zullen zien!
Dan heb jij niet GTAIV op de PC gespeeldquote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
SA was de bom , maar de grafische update en engine update van 4 zijn wel heel goed.
Mensen die klagen over besturing van auto's, snappen er nix van. Eindelijk rijden ze in een game "echt" en niet op rails.
Ben ik het wel grotendeels mee eens, qua mogelijkheden en map was San Andreas verreweg het beste.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
idd, GTA:SA was gewoon helemaal af! Steden, kleine dorpjes, veel natuur en bergen. Dan voldoende auto's, motoren, vliegtuigen en nog meer rijdende voorwerpen maakte, naast een goede verhaallijn + side missies, het helemaal COMPLEET.
Dit zouden ze gewoon moeten herhalen op HD kwaliteit. Helaas is dat niet te trekken zijn voor de huidige console's, denk ik...
We zullen zien!
Ja daar word je niet goed van, die kneusjes die ook mods gebruiken in ranked matches moeten ook voor het leven gebanned word. Oppleuren met dat gecheat.quote:
Ik schud mijn slaapzak vast op!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:37 schreef Jaapo het volgende:
GTA 5 komt waarschijnlijk begin 2012 op de markt
Volgens meerdere bronnen zal het vijfde deel van Grand Theft Auto op de E3 beurs in juni worden aangekondigd. Vervolgens zal de releasedatum voor GTA V 15 januari 2012 worden.
Fudzilla meldt dat zij niet meer te weten zijn gekomen dan de informatie dat deel vijf in de maak is sinds de release van deel vier. Critici zijn het er over eens dat het jaar 2012 niet zal verstrijken zonder dat er een Grand Theft Auto uit zal komen. Echter werd er een mogelijke releasedatum van 15 januari niet voor mogelijk gehouden. Momenteel is er nog niets bevestigd dus is het afwachten of dat deze datum natuurlijk wel de juiste is.
Een releasedatum van 15 januari zou onder andere gebaseerd zijn op het aflopen van veel contracten van ontwikkelaars. Volgens de geruchten hebben enkele sleutel-personen binnen de ontwikkeling van Grand Theft Auto V een contract dat afloopt in januari 2012. Met die reden zou de deadline niet anders kunnen zijn dan januari. Over de releasedatum lijkt nog enige twijfel. De aankondiging op de E3 beurs lijkt in ieder geval er een te zijn die zeker is.
http://www.techzine.nl/ni(...)012-op-de-markt.html
Wat een onzin, alsof binnen nu en een jaar de PS4 en de 720 (o.i.d.) uit zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:45 schreef NietTeVolgen het volgende:
GTA 5 omg, komt sowieso op de opvolger van de ps3 en 360.
ooit gehoord van de hot coffee mod?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat was opzich wel grappig. Sowieso zaten in San Andreas heel veel dingen die later niet meer konden.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef boffer69 het volgende:
[..]
ooit gehoord van de hot coffee mod?
Ditquote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Jaapo het volgende:
Argh..ik kan dat soort screens niet aanzien...niet omdat ze ze lelijk zijn, integendeel zelfs...maar meer omdat ik gek word van verlangen...
Ik kan echt niet wachten tot die game uit is..
Dat zou betekenen dat ie dus in 2014 uitkomt, want dan komen de opvolgers ongeveer. (had ik gelezen op het FOK! forum)quote:Op woensdag 20 april 2011 00:45 schreef NietTeVolgen het volgende:
GTA 5 omg, komt sowieso op de opvolger van de ps3 en 360.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:10 schreef Klonk het volgende:
... en laten ze voorzichtig wat info lekken over Hitman Max Payne die als volgende (ergens in het najaar) uit gaat komen.
HAha oh wow, Prototype 2 gaat 9,999,00 dollar kostenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Ja hoor, er is weer een lijst opgedoken.
[ afbeelding ]
Daarnaast zijn de geruchten dat het zich gaat afspelen in modern Los Angeles.
Nee, 109,95quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAha oh wow, Prototype 2 gaat 9,999,00 dollar kosten
Als ik iets 'echt' wil spelen ga ik wel Gran Turismo spelen. De besturing zoals in vorige delen maakte het juist tof (zo ook de achtervolgingen in SAMP etc.)quote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
SA was de bom , maar de grafische update en engine update van 4 zijn wel heel goed.
Mensen die klagen over besturing van auto's, snappen er nix van. Eindelijk rijden ze in een game "echt" en niet op rails.
Nee man die auto besturing was juist relaxxtt in GTA IV.. en waar ben je man...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ik iets 'echt' wil spelen ga ik wel Gran Turismo spelen. De besturing zoals in vorige delen maakte het juist tof (zo ook de achtervolgingen in SAMP etc.)
Ik doe nu alleen nog terrariaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man die auto besturing was juist relaxxtt in GTA IV.. en waar ben je man...
idd gas los voor de bocht remmen voor de bocht, insturen, gas bij, zo makkelijk en ja met toetenbord.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man die auto besturing was juist relaxxtt in GTA IV.. en waar ben je man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |