Fiends | dinsdag 29 maart 2011 @ 19:37 |
Hallo beste PTA-ers Ik heb me maar even aangemeld ook al kijk ik al een tijd mee hier. Ik heb een vraag die ik wil voorleggen: Ik wil binnen afzienbare tijd een nieuwe auto, maarr welke is de vraag. Ik ben op zoek naar een auto waar ik ook mee kan hobbyen, tunen, maar zonder het plastic. En die wellicht mettertijd evolueert tot een circuit-bakkie. Nu kijk ik al een tijdje rond en heb ik een beetje een idee wat ik wil, namelijk een wolf in schaapskleren. Dan heb ik het bijvoorbeeld over een Volvo 2.3 T5R, een saab 9000 aero, dat soort grapjes. Alleen vind ik deze auto's wat te lomp en zwaar. Nu ben ik benieuwd of jullie nog met leuke ideeën kunnen komen, wat mij bijvoorbeeld nu leuk lijkt is een volvo 440 turbo. Zoals je dus al leest zoek ik ook wat oudere auto's aangezien het toch een studentenbudget blijft waar ik mee moet werken :p Momenteel rijd ik een Chrysler Neon 2.0 16v maar hier is relatief weinig uit te halen zonder er bv een SRT van te maken ($$$/ wel leuk) tl;dr: op zoek naar een niet al te zware auto waar relatief veel pk-winst uit het blok is te halen met tuning. Start to discuss <3 | |
TimMer1981 | dinsdag 29 maart 2011 @ 19:55 |
Kleine Honda's? Zoek eens op "sleepers" zou ik zeggen. | |
Hydrogeny | dinsdag 29 maart 2011 @ 19:56 |
Honda Prelude 2.3, turbokit met chippen enzo... Meer dan 300PK en max. 4000 euro Wat is het budget? Max. Leeftijd? Max KM? | |
jitzzzze | dinsdag 29 maart 2011 @ 20:04 |
Wat moet het kosten? En hoeveel werk wil je erin steken? Hoe oud mag de auto zijn? Hoeveel km mag hij gereden hebben? | |
JJH | dinsdag 29 maart 2011 @ 20:33 |
Trouwens. De B23 (2.3i) is niet geleverd in de 850. Dat is al de 2,5l vijfpitter. ![]() 440 turbo is trouwens ook niet je van het qua stuurauto hoor. Gaat aardig wat geld in zo'n onderstel zitten voordat het een beetje de bocht om wil. Klein en japans. Civic EJ, al dan niet de coupé. Blokken zijn niet duur en kunnen een boel hebben. En vtec! VW golf 2 of 3. Kan zonder heel veel aanpassingen een 1.8t blok in. | |
Sounddragon | dinsdag 29 maart 2011 @ 20:59 |
budget? | |
#ANONIEM | dinsdag 29 maart 2011 @ 23:03 |
Nissan Skylines werken ook goed daarvoor. Dan moet je natuurlijk niet er 1 hebben die getuned is al, want die zien er vaak al zo uit. maar een mooie zonder enige verlaging en ongein. voorbeeldje: ![]() Of een Nissan Silvia. Die ziet er vrij normaal uit, maar onder de kap heb je behoorlijk veel mogelijkheden. voorbeeldje: ![]() Zoals boven aangegeven zijn honda's ook geschikt hiervoor zolang de vorige eigenaar niet een hele jonge gast is geweest. Dan zijn ze vaak onwijs afgetrapt. | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 09:02 |
Bedankt voor de reacties voorzover, Een sylvia of skyline gaat het niet worden, hoewel ik het leuke auto's vind maar een goede zit boven mijn budget meestal stuur aan de verkeerde kant en ook nog best zwaar. Mijn budget heb ik gesteld op 2.500 met een max van 3.000 dus echt een minimaal budget (misschien wel te minimaal maar we zullen zien), voor het tunen heb ik nog geen vast budget aangezien dit niet allemaal in één keer gaat gebeuren maar in etappes. de leeftijd van de auto maakt mij niet zoveel, hoewel té oude auto's het vaak toch niet worden, ik zit denk ik vast aan een auto uit 1990 tot 2000. Kilometerstand maakt me niet zo heel veel uit (ligt vooral aan de auto en het onderhoud van die auto) zolang ik er nog flink wat kilometers mee kan maken. Ik denk inderdaad dat zo'n honda met v-tec blok een goed alternatief is, hoewel zo'n volvo 440 me ook blijf trekken. Een golf heb ik dan weer helemaal niets mee. Misschien een mitsu eclipse? of een impreza turbo? Fiat coupe 2.0 turbo (blegh) valt nog niet mee om iets leuks to vinden zo ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 30 maart 2011 @ 09:20 |
En iets zoals een VW Corrado, Scirocco of eventueel een polo'tje? Kan je veel leuke dingen mee doen hoor ![]() | |
HFdude | woensdag 30 maart 2011 @ 09:26 |
Lancia Delta HFturbo, of nog beter Lancia Delta HFturbo Integrale! | |
Hydrogeny | woensdag 30 maart 2011 @ 09:29 |
Kunt ook kijken voor een Renault 5 GT turbo natuurlijk, standaard al op 100kmh na 7 sec... | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 09:30 |
Een Volvo 440 Tunen ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 09:45 |
Volvo 360: Aanschaf laag (500 tot 1000). Volvo 2.0 blok waar ook gewoon een 2.3 turbo (bijvoorbeeld) in past met minimaal werk. Achterwielaandrijving Goede gewichtsverdeling door versnellingsbak op achteras Nadelen: Standaard rijdt het als een boot, je moet eerst aan de wielophanging een en ander versleutelen om goede wegligging te krijgen (onderdelen genoeg voorhanden) tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn. | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 09:47 |
Honda Civic + Autostyle catalogus dus. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 09:49 |
Hij wilde toch echte tuning en geen tupperware? Dan bedoel ik dus PK's en wegligging, geen spoilers en angel eyes. Als je daarvoor gaat ben je met een Volvo 360 niet echt goed bezig nee ![]() | |
Headlong | woensdag 30 maart 2011 @ 09:53 |
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 09:53 |
Die rijdt altijd achteruit. | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 10:51 |
Dit vind ik een hele leuke suggestie, ik zal eens wat meer opzoeken hierover ![]() @ DaNpy Hoezo is het vreemd om een 440 turbo te tunen? | |
HFdude | woensdag 30 maart 2011 @ 11:15 |
Als je echt iets zoekt om qua performance te tunen zou ik sowieso voor een auto gaan die standaard al een (HP)turbo heeft. Bij deze auto's zijn de ophanging en remmen en versnellingsbak (en dif) ook vaak zwaarder uitgerust zodat je een betere basis voor je tuning hebt en aan je tuning ansich dus minder kwijt bent qua euri's om dezelfde perfomance te bereiken. | |
PeeJay1980 | woensdag 30 maart 2011 @ 11:16 |
Nee!! Laat de laatste originele 480 Turbo's alsjeblieft origineel. Het blok en de wagen laten zich niet goed lenen om verder opgepept te worden. Zoek dan een Toyota MR2 of een Ford Escort RS2000 ofzo. [ Bericht 5% gewijzigd door PeeJay1980 op 30-03-2011 11:21:39 ] | |
vosss | woensdag 30 maart 2011 @ 11:19 |
Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget. Een puik exemplaar doet al snel 25.000 euro. En dan heb je niets speciaals. Gewoon een goeie. Het model erna kun je wel wat mee en ook binnen je budget. Ander chippie erop en je zit al in de buurt van de 235pk ![]() ![]() | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 11:24 |
Omdat het een lelijk en zwaar hok blijft, met standaard al veel te weinig vermogen voor een turbo blok. | |
blup | woensdag 30 maart 2011 @ 11:28 |
Clio RS 2.0 16v Turbo 300 op de krukas![]() broertje is te koop http://www.autowereld.nl/(...)-926447/details.html | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 11:37 |
Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjes Heb je misschien gelijk in maar zoveel dergelijke alternatieven zijn er ook niet. En hij is nog steeds mooier dan een 480 ![]() | |
vosss | woensdag 30 maart 2011 @ 11:42 |
Ik heb er jaren 1 gehad. Pas onlangs geruild voor een Alfa 156 ![]() Onderhoud valt allemaal reuze mee. Ik heb er redelijk probleemloos 5 jaar ofzo in gereden. Ik heb het dus wel over het model NA de Integrale he. Standaard 186 of 194pk, afhankelijk van het bouwjaar. Dus standaard zijn ze al behoorlijk sportief en dat is relatief goedkoop en eenvoudig nog veel sportiever te krijgen ![]() | |
HFdude | woensdag 30 maart 2011 @ 12:05 |
25k?? een originele EVO misschien, gewoon een 8v of 16v integrale koop je zeker tussen de 2000 en 4000,- vorige maand in rotterdam nog een 8v aangeboden gekregen voor 1500,- helemaal origineel maar hij moest ervan af. | |
T42 | woensdag 30 maart 2011 @ 13:36 |
ultime wolf in schaapskleren | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 14:04 |
Ook grappig | |
Sounddragon | woensdag 30 maart 2011 @ 14:27 |
Wat begrijp je niet aan 2500 - 3000 ¤ ? @ TS : ik denk dat je serieus aan een hoger budget moet, zeker als je iets met een turbo wilt, want voor dat budget koop je hooguit een bak ellende, en dan komt er van tunen voorlopig helemaal niks, omdat je alleen maar andermans shit aan het oplossen bent voorlopig .. Voor jouw budget zou ik eens kijken naar een BMW 325i of iets dergelijks, maar ik zou in die prijsklasse met een HELE grote boog om turbo's heen lopen. | |
Sounddragon | woensdag 30 maart 2011 @ 14:29 |
Ja, is inderdaad grappig, alleen ben je al 2 keer jouw budget kwijt onder de kap om halverwege zulke power te komen, en dan moet je de auto nog even aanschaffen ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 14:32 |
440 is in alle opzichten ongeschikt. Te zwaar, kwalitatief slecht, aandrijving op de voorwielen, franse rommel als aandrijving etc. Kun je beter een 360, e30 oid nemen. Maar 3000 euro is geen groot budget als je wilt tunen hoor, dan zul je veel compromissen moeten doen. Zelfs al koop je een 360 voor 500 euro, een beetje motor (2.3 140pk bijv.) kost al gouw 300 euro, dan versleutel je nog voor 300 extra aan pakkingen en ander onderhoud enzo. Dan je wielophanging, setje veren en dempers 500, nieuwe ophangingrubbers, fuseekogels, wiellagers evt, stuurkogels blahblah 300 euro Dan heb je een aardig lopende en sturende auto voor 2000 euro en heb je nog geen echte tuning toegepast. Hooguit een zeer goed lopende en aanvaardbaar strak sturende auto voor een trackday (waarbij je een trackday een set banden, 1 a 2 tanken benzine, circuitgeld en transportkosten ook zo 500 euro voor een dag kost, en dan heb je nog niks geks gedaan). En dan heb je dus een auto die in veel opzichten het goedkoopste is wat je gaat vinden qua acceptabel potentieel. Een e30 gaat al meteen duurder zijn en iets met een turbo helemaal veel meer. Dus: Stel je budget (fors) naar boven toe of gooi je verwachtingen omlaag. | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 15:10 |
Het budget van 3000 is alleen het aanschaf budget voor de auto he, de rest van het geld zit nog in m'n spaarpot voor alle aanpassingen. Maar ik had het idee dat het voor 3000¤ wel moest gaan lukken. Maar dan misschien inderdaad toch het budget wat omhoog gooien. Hoewel ik wel eens even op onderzoek ga naar een 360, is zelfs een cup die met deze auto's wordt gereden zie ik net. | |
T42 | woensdag 30 maart 2011 @ 15:20 |
en na elke run hele motor uitelkaar halen ![]() | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 15:57 |
Haha dit lijkt me ook niets, beetje rechtdoor gassen en ondertussen zie je alleen maar wolkjes. Doe mij maar een paar mooie bochten. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 16:15 |
Dat zeg ik, voor ongeveer 2000 zit je helemaal onder aan de markt voor een basisauto in goede staat van onderhoud (al dan niet zelf gedaan). Dan moet je nog beginnen met tunen. | |
T42 | woensdag 30 maart 2011 @ 16:19 |
rechtdoor is nog wel leuk ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 16:31 |
Peugeot 306 S16? Sierra Cosworth? | |
FalleNk810i | woensdag 30 maart 2011 @ 17:49 |
Tja, ligt natuurlijk volledig aan je basis, met kleine goedkope autotjes kan je genoeg tuning lol beleven hoor! | |
LangeJan | woensdag 30 maart 2011 @ 17:54 |
Opel Corsa A met een... laten ze zeggen 2.0 16V turbo van een Calibra of andere GSi er in lepelen. | |
Koe_Boy | woensdag 30 maart 2011 @ 17:54 |
Fiat Punto GT Turbo? Kameraad heeft er ook 1. Licht wagentje met 220pk (gechipt dat wel). Blaast als een tierelier, maar rijdt wel 1op4 ![]() In aanschaf wel te doen lijkt me. | |
JJH | woensdag 30 maart 2011 @ 17:57 |
Of nog verder terug. C kadet ofzo. Dat spul is ook net lego. ![]() | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 17:57 |
Is toch een prima punt om te beginnen? Haha dat schakelen bewaren we voor de rechte stukken tussen de bochten ![]() Nouja, genoeg. ![]() Maar ik ga even serieus rondkijken voor een 360 aangezien deze op veel punten overeenkomt met mijn eisen. En ik het eigenlijk wel een charmant bakkie vindt. | |
Sounddragon | woensdag 30 maart 2011 @ 18:09 |
Veel succes; wel eens gekeken hoe geweldig sterk de ophanging van zo'n hok is? ![]() | |
Marco001 | woensdag 30 maart 2011 @ 18:16 |
Oude celica ofzo past ook wel.. Of een Ford puma 1.7.. | |
FalleNk810i | woensdag 30 maart 2011 @ 18:29 |
Een puma? dat is echt een lelijk schijthok ![]() | |
Marco001 | woensdag 30 maart 2011 @ 18:36 |
Voor ik de Seat heb gekocht, heb ik nog serieus bij een Puma 1.7 gekeken, ze rijden echt super! Okay, zicht naar achter was wat minder, en tis een design waar je van moet houden, maar toch... voor c.a. 2000 euro veel bang for your bucks... en echt 100* beter als een Tigra.. | |
Sounddragon | woensdag 30 maart 2011 @ 18:49 |
Maar wel net zo'n wijvenbak ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 18:52 |
.... beetje 50/50.. het is best een leuke auto. | |
Straatcommando. | woensdag 30 maart 2011 @ 18:54 |
http://link.marktplaats.nl/435216132 | |
FalleNk810i | woensdag 30 maart 2011 @ 18:54 |
ja, in 1997 ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 30 maart 2011 @ 18:56 |
Das dus een voorbeeld waarbij je eerst heel veel moet investeren om m weer een beetje op orde te krijgen.. Afgetrapt ding lijkt me ![]() | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 19:03 |
I'll just leave this here >_> (is wel de nieuwere tigra maar toch) Hoe dan ook, een puma is een lelijk hok(je) maar ondanks dat een leuk karretje, maar niet echt wat ik zoek! | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 19:05 |
Dat valt nog best mee en dit is wel een mooie prijs, voor de rest moet je de auto goed bekijken maar zelfs als donor auto is de prijs redelijk. TS noemt een aanschafbudget van 3000 euro voor de basis en dan stap voor stap gaan tunen. Dit is dan best een mooie start. Je moet je adresjes weten en als je zelf veel kan dan scheelt het ook een hoop, maar je hoeft hier niet perse op leeg te lopen om een snelle bak te hebben. Het is alleen geen "wolf in schaapskleren" . En als het écht een wolf in schaapskleren moet zijn en het mag niet al te veel kosten, dan zou ik voor een Sierra Cosworth gaan. Maar die beginnen bij 6500 euro, maar dan hoef je ook niet te tunen. Badges eraf, bij de sloop een 1.6 CL "Bodykit" halen en zorgen dat alles heel blijft, de meeste hebben al een chippie en uitlaat en zitten op zo'n 260 tot 300pk, veilig.. en dat is zat! Dan heb je een echte wolf in schaapskleren. | |
JJH | woensdag 30 maart 2011 @ 19:05 |
Tieten! ![]() | |
JJH | woensdag 30 maart 2011 @ 19:07 |
Een Cossie kopen en dan terugbouwen naar een 1,6 qua uiterlijk. ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 19:12 |
Oh, let wel.. ik zou het zelf nooit doen.. Cossie fan in the house ![]() Maar het gaat even om het wolf in schaapskleren principe, nu is een Cossie al best gecamoufleerd maar je ziet toch dat er nét ff iets "diks" aan is. Ook niet lang iedereen trouwens, maar toch.. het is geen standaard Sierra, dat zie je. En als het dan om een wolf in schaapskleren moet gaan en je wilt ook nog een leuke surprise effect; Opgefokte Cossie met 1.6 look ![]() ![]() | |
Straatcommando. | woensdag 30 maart 2011 @ 19:13 |
Ik ken de auto, het is geen afgetrapt lel. Onderdelen zijn goedkoop en makkelijk te vinden, goed zelf aan te sleutelen ook. In standaard vorm is het niet echt een wolf in schaapskleren met z'n 170 pk en 230nm koppel. Ga je echter verder kijken, en zo te zien heeft 't ding al een freeflow uitlaat, kan je met een H-dev stage 1 chip, een manuele boostcontroller en een upgrade brandstofpomp al op de 230pk en 280nm koppel zitten. Is dat nog niet genoeg ga je verder kijken en monteer je een front mount intercooler, een S14(T28)turbo en dan zit je op de 280PK icm een stage 2 ecu. Vermogen is echter niet alles, want een crap onderstel onder een 300pk auto maakt het een ongeleid projectiel. Stage 1 is meer dan genoeg icm een goed onderstel. Klets er een keer wat pangwang banden onder en je hebt nog wat fun op een parkeerplaats ook. Ik heb er zelf ook 1, waar binnenkort een gt2560r, 444 en stage 3 ecu in komen, goed voor 300+pk en bijna 400nm koppel. | |
JJH | woensdag 30 maart 2011 @ 19:21 |
Dat wel, maar dan zou ik het anders doen. Voor een rug of zo een 2.0gt kopen, bij voorkeur sedan en dan daarmee aan het blok en onderstel gaan knutselen. Of misschien past er ook wel een rapper blok van latere fords zonder al te veel aanpassingen in. | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 19:24 |
Dat is idd mooier, maar ook duurder. Ik ben het wel met je eens. Leuke projecten zijn dat. 2.8 liter xr4i/Capri of een 2.9 Ghia kan je ook zo overhangen, is ook leuk ![]() | |
JJH | woensdag 30 maart 2011 @ 19:29 |
Ik was even nieuwsgierig naar dat 2.9 blok. Is inderdaad een zespitter, maar ze peuren er maar 146pk uit! ![]() Dat is maar net iets meer dan uit mijn B23 in mijn 940. Doen ze niet goed bij ford. ![]() -edit- Hmm, in latere versies komen ze wel tot 200pk, dat klinkt beter. ![]() | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 19:34 |
Maar ze blijven loeizwaar. En lelijk. En Ford kwaliteit ![]() | |
Straatcommando. | woensdag 30 maart 2011 @ 19:35 |
Ford ![]() Sorry, het zijn leuke auto's om te zien(zeker zo'n xr2 of 4 ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 19:36 |
Wel geschikt om te tunen, Cosworth blok. Maar het is standaard geen sportief blok. Ik heb een Xr4i gereden en dat is ook V6 lange slag, maar die sleurt wel. Standaard al lekker en als je daar aan gaat tunen of aan drukvulling gaat doen dan zit je ook echt wel goed. Is gelijk aan het oude Capri blok en die dingen zijn oerdegelijk. Als je goedkoop wilt tunen en snel wilt zijn zijn er imho 2 mogelijkheden. De Fordjes, of je gaat naar Opel en doet bijv een C20LET swapp in een Astra/Corsa ofzo. Volkswagen heeft ook nog wel wat van dat soort dingetjes maar dan zit je bij Opel beter denk ik. De rest wordt al veel duurder. Een 180SX is ook leuk, maar dat is een sportmodel en dat is niet wat TS in gedachte had geloof ik. Een e30 met e34m5 motor is ook leuk. Maar dan ga je ook al weer richting hoge kosten. | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 19:38 |
Tunen ís duur, what else is new? | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 19:51 |
Ja maar je hebt acceptabel duur en duuuuuur.... Het gaat vooral om de lol die je hebt als je met zoiets bezig bent, het steeds weer een beetje verbetert, ik hoef absoluut niet het beste van het beste (kan ook niet met mijn budget) maar wel iets waar ik plezier mee kan hebben, zowel qua sleutelen als qua rijden. | |
daNpy | woensdag 30 maart 2011 @ 19:54 |
Welke auto's spreken je aan dan? Wat is je favoriet? Wat wil je precies doen of ermee kunnen? Beantwoord eerst die vragen eens voor je anderen hun mening vraagt. En met de beantwoordde vragen kun je gelijk op marktplaats kijken. | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 20:28 |
Ik dacht dat dat inmiddels wel een beetje duidelijk is, daarbij ben ik een stuk wijzer geworden (360 had ik zelf zo niet 1,2,3 bedacht) En het probleem met marktplaats bekijken is dat je misschien de auto's wel hebt maar verdere informatie zoals die ik hier heb gekregen staat daar toch echt niet bij. Maar ik heb een volvo 300 forum gevonden dus ik ga daar maar eens rondneuzen ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 20:43 |
Maar van een 360 ga je geen wolf maken, of je moet er veel te veel geld in steken en naar Zweden gaan.. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 20:44 |
360 is in Nederland gebouwd, in Zweden zijn er niet meer onderdelen voor dan hier. | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 20:47 |
Maar ze zijn daar wel pro Volvo en veel ervaring met ombouwen ![]() De Volvo 360 is een hele leuke auto en je kan er ook goed mee driften, maar snel is het niet. En snel maken kost een godsvermogen want dat betekent een totale re-enginering. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 20:48 |
Als je echt snel wilt gaan moet je sowieso een groot budget hebben. Een 360 is m.i. een hele goedkope optie om relatief veel snelheid te krijgen. Daarnaast is het behalve de slappe wielophanging technisch een goede basis. Een GLT of >87 model heeft standaard al injectie, 2.0 liter, 110PK, 5bak op de achteras (gewichtverdeling) etc. | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 20:52 |
I know, Zomer Avond Competitie ![]() Het is leuk, maar imho niet de definitie van een wolf in schaapskleren. Een wolf in schaapskleren dan moet je echt denken aan iets als een Lotus Omega. En ik denk ook dat TS dat bedoeld. Maar dan zo goedkoop mogelijk. | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 20:53 |
Ik heb thuis een 360 2.3 staan met +-165pk, kostte totaal een stuk minder dan 2000 euro. Maar alle nieuwe delen waren wel tegen inkoop dus je zou anders rond de 2000 uitkomen ![]() | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 20:54 |
Met of zonder sperdiff? ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 20:55 |
Alles zelf gedaan ja, zonder sper. LSD's zijn helaas niet te krijgen (of iig slechts zeeeeeer beperkt) en co2sper heb ik geen behoefte aan. | |
Auti | woensdag 30 maart 2011 @ 21:09 |
Wel mooi ![]() | |
Barcaconia | woensdag 30 maart 2011 @ 21:13 |
co2sper ![]() Ik heb hem gekocht om te leren sleutelen maar dat is al 5 jaar geleden en inmiddels is de auto een volledige restauratie aan het ondergaan onder datzelfde motto: leren lassen en plaatwerken. Ik ben bijna zo ver om hem naar de spuiter te brengen ![]() | |
Fiends | woensdag 30 maart 2011 @ 21:22 |
Kijk, dat zijn mooie verhalen ![]() |