Honda Civic + Autostyle catalogus dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef Barcaconia het volgende:
Nadelen:
Tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn.
Hij wilde toch echte tuning en geen tupperware? Dan bedoel ik dus PK's en wegligging, geen spoilers en angel eyes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Honda Civic + Autostyle catalogus dus.
Die rijdt altijd achteruit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Headlong het volgende:
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440.
Dit vind ik een hele leuke suggestie, ik zal eens wat meer opzoeken hieroverquote:Volvo 360:
Aanschaf laag (500 tot 1000).
Volvo 2.0 blok waar ook gewoon een 2.3 turbo (bijvoorbeeld) in past met minimaal werk.
Achterwielaandrijving
Goede gewichtsverdeling door versnellingsbak op achteras
Nadelen:
Standaard rijdt het als een boot, je moet eerst aan de wielophanging een en ander versleutelen om goede wegligging te krijgen (onderdelen genoeg voorhanden)
tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn.
Nee!! Laat de laatste originele 480 Turbo's alsjeblieft origineel. Het blok en de wagen laten zich niet goed lenen om verder opgepept te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Headlong het volgende:
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440.
Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:26 schreef HFdude het volgende:
Lancia Delta HF Turbo, of nog beter Lancia Delta HFturbo Integrale!
Omdat het een lelijk en zwaar hok blijft, met standaard al veel te weinig vermogen voor een turbo blok.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Fiends het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele leuke suggestie, ik zal eens wat meer opzoeken hieroverVerder heb ik inderdaad al gekeken naar de 480, maar die vind ik eigenlijk spuuglelijk.
@ DaNpy Hoezo is het vreemd om een 440 turbo te tunen?
Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjesquote:Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget.
Een puik exemplaar doet al snel 25.000 euro. En dan heb je niets speciaals. Gewoon een goeie.
Het model erna kun je wel wat mee en ook binnen je budget. Ander chippie erop en je zit al in de buurt van de 235pk![]()
Heb je misschien gelijk in maar zoveel dergelijke alternatieven zijn er ook niet. En hij is nog steeds mooier dan een 480quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat het een lelijk en zwaar hok blijft, met standaard al veel te weinig vermogen voor een turbo blok.
Ik heb er jaren 1 gehad. Pas onlangs geruild voor een Alfa 156quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Fiends het volgende:
[..]
Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |