ja want w7 is zooooo kut jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Hier bij FF staat het ook niet aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Microsoft heeft iets gemaakt waarmee dat zoekding dus niet werkt... hoor er nu voor het eerst van... scheelt weer uitzetten.
ja als ze ksc in de gaten houden wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok van wel, google weet alles![]()
Je hebt kwaliteit en flutprogramma's waar aan je gewend bent, vergis je daar niet inquote:
FFquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier bij FF staat het ook niet aan
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like itquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als ze ksc in de gaten houden wel ja
ik geloof dat vrij weinig personen zich hier aan sheldon kunne metenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like it
Ja, want Sheldon is baasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat vrij weinig personen zich hier aan sheldon kunne meten
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moetenquote:
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt kwaliteit en flutprogramma's waar aan je gewend bent, vergis je daar niet in
Wie is Sheldon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like it
NIET grappig!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Het liefst zo snel mogelijk volgens twee jongedamesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat anders.
[..]
Wie is Sheldon?.
watquote:
?quote:
Ja, dat had ik doorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap man
O, nog nooit gezienquote:Die van Big Bang Theory
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!
serieus>?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Nee, dat mag ik niet van de kerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |