volgens mij heeft jouw bazin een paal nodig die haar pakt ..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn bazin heeft een schreeuwpaal nodig... mijn limbocollega was eerst de lul. Nu is die weg, en nu pakt ze mij.
en drie lakjes zijn al aangekomen bij mensjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef milka82 het volgende:
@ Mss,even een virtuele knuffel
@SQ,waar woont der huis en wanneer mutte we der langs? *regelt grote amerikaanse bak,lange jassen en donkere zonnebrillen* schijtwijf,die baas van jou!
Oja,nu effe wat leuks,woot woot,pakketje van Ainnir uit de States met oa Teenage Dream en twee bonuslakjes,heel lief! En ook nog 1 van Sharana,met Movin Out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
Poeh.. Heftig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
ohjeequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Johnny Rocketquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben echt kotsmisselijk van de kipburger van de smullers
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij heeft jouw bazin een paal nodig die haar pakt ..
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je bloempjes nagels![]()
@sq wat een stom wijf
OMFGquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... Ik kwam thuis van werk.. Vriendje eerst boos want: "heb je nu weer van dat stinkspul besteld??" (lush dus..).Ik heb echt niks besteld; dus snapte het pakket ook niet..
Doe ik het open. Zit er een lief briefje bij van vriendlief met het P.S. I Love You giftbox + wat extra's er in
Gewoon.. Zomaar... Omdat ie van me houdt. Vriendlief is liev![]()
![]()
Vooral omdat ie lush dus helemaal niks vindt ook
Heeft trouwens ook de 'Sex in the shower' emotibomb er bij gekocht (en die zit dus ook al in de giftbox). De reden: Ja maar; er zat 'sex' in de naam![]()
![]()
*stiekem beetje trots (en blij) is*
aaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... Ik kwam thuis van werk.. Vriendje eerst boos want: "heb je nu weer van dat stinkspul besteld??" (lush dus..).Ik heb echt niks besteld; dus snapte het pakket ook niet..
Doe ik het open. Zit er een lief briefje bij van vriendlief met het P.S. I Love You giftbox + wat extra's er in
Gewoon.. Zomaar... Omdat ie van me houdt. Vriendlief is liev![]()
![]()
Vooral omdat ie lush dus helemaal niks vindt ook
Heeft trouwens ook de 'Sex in the shower' emotibomb er bij gekocht (en die zit dus ook al in de giftbox). De reden: Ja maar; er zat 'sex' in de naam![]()
![]()
*stiekem beetje trots (en blij) is*
sterkte ermee meisquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Mijne is er ook hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en drie lakjes zijn al aangekomen bij mensjes
prive telefoons mogen ze sowieso niet doorzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:15 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hadden gisteren een 'inval' van Microsoft.
Waarschijnlijk 1 of andere verzuurde ex-werknemer die een anonieme tip had gegeven.
Was best apart en ook een beetje intimiderend hoe die gasten ineens alle computers uit zitten te spitten. En ook alle BB's etc.
Van mijn foon blijven ze af, dat is een Android (en privé) dus niets met Microsoft te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |