Tip : Altijd in de rechtse hoek, intollerant, kortzichtig, ondoordacht.
Het antwoord wat daar het meest op lijkt, dat wint in de poll 'altijd'.
GLG
quote:Sommige mensen denken daar anders over.
Op zaterdag 15 juni 2002 14:26 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
intollerant, kortzichtig, ondoordacht.
quote:Dus als iemand het niet eens is met jou, dan is die persoon intolerant en kortzichtig??
Het is waar, bij elke pollvraag op fokzine weet ik al waar de meeste fokkers hun stem op hebben uitgebracht.Tip : Altijd in de rechtse hoek, intollerant, kortzichtig, ondoordacht.
GLG
Een poll is wel democratisch. Iedereen kan stemmen op zijn keuze. Als de meesten zeggen dat het zo moet, dan moet je niet gaan huilen dat je het anders wil.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 15-06-2002 15:23]
quote:Dank voor deze mededeling! Ik zal voortaan geen illusies meer koesteren ten aanzien van andermans stemgedrag op Internet.
Het is waar, bij elke pollvraag op fokzine weet ik al waar de meeste fokkers hun stem op hebben uitgebracht.Tip : Altijd in de rechtse hoek, intollerant, kortzichtig, ondoordacht.
GLG
Al had je wel met 'altijd in de rechtse hoek' kunnen volstaan, want dat komt wat jou betreft toch altijd neer op 'intollerant (sic), kortzichtig, ondoordacht'.
SI
quote:Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker weg
GLG
quote:Erg jammer en storend ja
GLG
quote:Gek, ik vond die steekwoorden altijd perfect op jou van toepassing (vervang rechts dan alleen door links)
Op zaterdag 15 juni 2002 14:26 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:Tip : Altijd in de rechtse hoek, intollerant, kortzichtig, ondoordacht.
quote:Dat kun je niet menen...!
Op zaterdag 15 juni 2002 15:20 schreef DaRealMac het volgende:[..]
Gek, ik vond die steekwoorden altijd perfect op jou van toepassing (vervang rechts dan alleen door links)
hint: nuances
..
quote:Nee, daar kom je namelijk niet verder mee.
Op zaterdag 15 juni 2002 15:17 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker weg
Maar over dat rechts heeft hij wel gelijk. Je kunt altijd wel voorspellen wie wint hier op FoK!
quote:Discriminatie
Op zaterdag 15 juni 2002 15:17 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker weg
Maar dat terzijde.
Het maakt mij geen donder uit hoor, het is alleen gewoon waar. Fokzine Polls zijn extreem voorspelbaar.
En dan wordt het toch enigsinds eentonig.
Maar lig er verder niet wakker van.
speel verder!
GLG
quote:En dat post je om 05:05?
Op zondag 16 juni 2002 05:05 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:Maar lig er verder niet wakker van.
speel verder!
quote:
GLG
quote:GLG kent geen nuances.
Op zaterdag 15 juni 2002 15:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Dat kun je niet menen...!
![]()
hint: nuances
..
Maar meneer zelf weet als Amsterdammer niet eens dan Ajax-supporters zichzelf joden noemen, maar weet wel te vertellen dat een Goblin geen Kobold is.
Oh en in een discussie over demografie ijskoud zegt dat de grote steden NIET verlaten zijn/worden door de middenklasse die naar de randgemeentes is gevlucht en dat de steden zelf opgevuld worden met sociaal lagere klassen sinds de jaren 70, want bij hem in de buurt woont wel wat middenklasse dus het is zo
Klok-klepel.
[Dit bericht is gewijzigd door Ron_Jeremy op 16-06-2002 10:35]
quote:Inhoudelijk?
Op zondag 16 juni 2002 09:23 schreef R@b het volgende:[..]
En dat post je om 05:05?
speel verder!
[..]
GLG
quote:Je beschrijft jezelf mijn beste. Ik relativeer, jij stelt alleen maar "vast".
Op zondag 16 juni 2002 09:30 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
GLG kent geen nuances.
Zie bovenstaande post: wat niet in zijn straatje past is kortzichtig.
quote:hahaha
Maar meneer zelf weet als Amsterdammer niet eens dan Ajax-supporters zichzelf joden noemen, maar weet wel te vertellen dat een Goblin geen Kobold is.
Lekker is dat he? Afreageren
quote:Lol, neen mijn beste heethoofd
Oh en in een discussie over demografie ijskoud zegt dat de grote steden NIET verlaten zijn/worden door de middenklasse die naar de randgemeentes is gevlucht en dat de steden zelf opgevuld worden met sociaal lagere klassen sinds de jaren 70, want bij hem in de buurt woont wel wat middenklasse dus het is zo
Klok-klepel.
Wel amusant
GLG
En nu weer on topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 18-06-2002 14:21]
quote:Met dat laatste ben ik het met je eens. En in mijn straatje past een hoop.
Op zondag 16 juni 2002 14:08 schreef Lexie het volgende:
Ja het is toch wel erg dat men zomaar zijn mening durft te geven, daar gaat een democratie toch helemaal niet over? Ook erg dapper van je om alles wat niet in jouw straatje past kortzichtig te noemen. Komt het niet in je op dat er misschien ook andere oplossingen zijn die werken? De mens is gewoon van nature asociaal en hypocriet, dus zijn er harde maatregelen nodig. Links gaat altijd uit van het goede en het eerlijke in de mens, terwijl dit vaak ver te zoeken is.
GLG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |