Vandaag had ik na tijden weer eens een 2uur + rit.. Ik merk wel gelijk dat ik dat normaal niet gewend ben.. Lijkt superlang opeens.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb persoonlijk geen probleem met lange ritten. Ik vind de sfeer in Limburg bijvoorbeeld wel lekker, doet me een beetje aan thuis denken
Mwah ik heb er niet echt moeite mee. Bijna 2 uur rijden en terug 3 uur en een beetje naar huis. Moet nog wat hoofdstukjes leren deze week, heb nieuwe CD's op de telefoon dus ik zit daar prima in de trein.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef RTS91 het volgende:
Enkeltje Born is best zuur! Die terugweg is errug lang!
Ik heb het over dat terrein waar je je moet melden bij de portier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Mallet het volgende:
Ik weet niet over welk terrein jullie het hebben, want er zijn namelijk twee behoorlijke in Born. Bij allebei vind ik het personeel wat nukkig overigens..
Hehe dan was je niet zo goed voorbereid dusquote:Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Jup, toen ik er voor het eerst kwam (was überhaupt mn eerste rit ooit) zaten ze gezellig met 4 man in zo'n hokje plat Limburgs te praten. Een groet kon er nog net van af en het kostte de portier erg veel moeite om te ondertekenen en mij uit te leggen hoe je vanaf daar het snelst bij de bushalte komt.
Achja, er liep geen google maps voor de deur langs dus ik gokte waar ik ongeveer moest zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hehe dan was je niet zo goed voorbereid dus.
In meerkerk bij de mac hebben ze me een keer compleet de verkeerde kant op gestuurd.. Niet naar de mac maar juist de dijk op voor dezelfde bus die je normaal vanaf het postkantoor neemt.. Flinke wandeling was dat hehe.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfs in Meerkerk werd het me uitgelegd toen ik daar voor het eerst was
Hoewel die man me wel de verkeerde kant opstuurde
Je zit zeker ook op de HRO? echt geen zin in die tentamens.....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit in Born geweest in ruim anderhalf jaar EW
Voorlopig trouwens even niet werken. Volgende week heb ik 3 tentamens, dus dat even leren. De week daarna 1 her. Gelukkig is die her op maandag en om 10.00 al afgelopen, dus die week hopelijk full-time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |