abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95035552
Ik neem morgen laptop mee en ga terug serie kijken of leren ofzo, komt wel goed.

@Viezze weet nog niet precies. Ik denk tussen 12 en 2, afhankelijk van beginadres.
  maandag 4 april 2011 @ 19:20:17 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95035647
Haha Viezze, jij liever dan ik!
#26 || Luciano da Silva
pi_95042947
Heb persoonlijk geen probleem met lange ritten. Ik vind de sfeer in Limburg bijvoorbeeld wel lekker, doet me een beetje aan thuis denken :P
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_95045042
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb persoonlijk geen probleem met lange ritten. Ik vind de sfeer in Limburg bijvoorbeeld wel lekker, doet me een beetje aan thuis denken :P
Vandaag had ik na tijden weer eens een 2uur + rit.. Ik merk wel gelijk dat ik dat normaal niet gewend ben.. Lijkt superlang opeens.
  maandag 4 april 2011 @ 21:32:58 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95045205
Die 2 uur en 45 minuten van mij vandaag was prima te doen anders. Maar ja, vanuit Groningen zit je ook zo op 2 uur dus dat ben ik ook wel gewend.
#26 || Luciano da Silva
pi_95047000
Enkeltje Born is best zuur! Die terugweg is errug lang!
pi_95049101
Dat filmpje dat op de facebookpagina staat _O- _O-
pi_95051864
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef RTS91 het volgende:
Enkeltje Born is best zuur! Die terugweg is errug lang!
Mwah ik heb er niet echt moeite mee. Bijna 2 uur rijden en terug 3 uur en een beetje naar huis. Moet nog wat hoofdstukjes leren deze week, heb nieuwe CD's op de telefoon dus ik zit daar prima in de trein. :)

Dat filmpje is inderdaad geniaal! Je ziet ze wel eens vaker langskomen maar dit is wel een heel mooit geval!
pi_95054607
Als je goed kunt leren in het ov is zo'n enkeltje nog niet eens zo erg. En als je nog vrienden hebt in Utrecht kan je daar nog even chillen.. Zo deed ik dat vorig jaar. Best oké, maar niet te vaak.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_95066383
Ook weer 2 ritjes voor morgen. Naar Amsterdam en vanaf Den Haag weer terug naar Drachten. Zafira en een bijna nieuwe Corsa...
pi_95070137
Ik zit "alweer" terug in de trein. Ben dan 7 uur thuis. Prima dag voor de uren maar ik zit liever iets minder in het ov :)
pi_95076790
Ben bang dat er voor mij geen werk meer inzit. Niet erg, moest eigenlijk toch de hele dag voor studie bezig. Hopelijk vrijdag wel wat dan.
pi_95085139
Heerlijke werkdag. Lange ritten zijn echt fijn. Normaal zit ik wel in 10 verschillende bussen en treinen op een dag maar nu eens lekker de lange afstanden en weinig overstappen. Mogen ze van mij vaker doen :)
Ik had het al op Google gezien, maar dat bedrijf in Born is echt huge! Sfeer was trouwens niet heel best, is dit altijd zo?
pi_95085856
Ach ja, de sfeer in het buitenland is altijd anders!
pi_95085913
Like! :)
pi_95087614
Ik vond de sfeer ook niet zo bijzonder. Maar het ergste was nog dat ik 5 uur over de terugreis heb gedaan..
Wel een gigantisch terrein daar in Born!
pi_95089559
Ik weet niet over welk terrein jullie het hebben, want er zijn namelijk twee behoorlijke in Born. Bij allebei vind ik het personeel wat nukkig overigens..
pi_95095355
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Mallet het volgende:
Ik weet niet over welk terrein jullie het hebben, want er zijn namelijk twee behoorlijke in Born. Bij allebei vind ik het personeel wat nukkig overigens..
Ik heb het over dat terrein waar je je moet melden bij de portier.
Op dat terrein stonden vooral veel (nieuwe) Mini's en BMW's
pi_95098345
Moest ik ook zijn. Portier was idd niet bijzonder vrolijk. Een collega die met de meereisde tot Eindhoven vertelde me dat het meestal het geval is. Deed me iets denken aan Meerkerk.
Anyhow, ik heb een prima dagje gehad dus die ene minuut daar maakt me verder niet uit.
pi_95111102
Jup, toen ik er voor het eerst kwam (was überhaupt mn eerste rit ooit) zaten ze gezellig met 4 man in zo'n hokje plat Limburgs te praten. Een groet kon er nog net van af en het kostte de portier erg veel moeite om te ondertekenen en mij uit te leggen hoe je vanaf daar het snelst bij de bushalte komt.
pi_95111517
Nog nooit in Born geweest in ruim anderhalf jaar EW :o
Voorlopig trouwens even niet werken. Volgende week heb ik 3 tentamens, dus dat even leren. De week daarna 1 her. Gelukkig is die her op maandag en om 10.00 al afgelopen, dus die week hopelijk full-time :Y
pi_95111956
Born vond ik altijd heel tof. Maar goed, ik kwam daar dan ook twee keer per week. Dan ken je ze wel. Er zijn daar twee vaste portiers. De ene (donker haar en bril) is wat norser dan de andere (jonge blonde gast met zijn per altijd op :P ).
pi_95112111
quote:
Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Jup, toen ik er voor het eerst kwam (was überhaupt mn eerste rit ooit) zaten ze gezellig met 4 man in zo'n hokje plat Limburgs te praten. Een groet kon er nog net van af en het kostte de portier erg veel moeite om te ondertekenen en mij uit te leggen hoe je vanaf daar het snelst bij de bushalte komt.
Hehe dan was je niet zo goed voorbereid dus :P.
pi_95113977
http://www.easyway.nl/chauffeur/

Hoe lang bestaat deze shit al.. is wel relaxt!

Overigens komt de facebook pagina van EW wel veel meer van de grond dan Hyves.
maar valt nog steeds in het niet met ons forumpje...
pi_95114090
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hehe dan was je niet zo goed voorbereid dus :P.
Achja, er liep geen google maps voor de deur langs dus ik gokte waar ik ongeveer moest zijn :P Ik vraag vaak voor de zekerheid nog ff naar de meest dichtbijzijnde halte, wie weet hebben die lui nog een binnendoorweggetje ofzo. Maar goed, viel me dus wel op dat ze redelijk bot waren }:|
pi_95114426
Zelfs in Meerkerk werd het me uitgelegd toen ik daar voor het eerst was :P
Hoewel die man me wel de verkeerde kant opstuurde _O-
pi_95114493
Ik vind het trouwens wel een klein, gezellig plaatsje hoor. Het is alleen best een eind lopen langs die pokkeweg :P
pi_95114927
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfs in Meerkerk werd het me uitgelegd toen ik daar voor het eerst was :P
Hoewel die man me wel de verkeerde kant opstuurde _O-
In meerkerk bij de mac hebben ze me een keer compleet de verkeerde kant op gestuurd.. Niet naar de mac maar juist de dijk op voor dezelfde bus die je normaal vanaf het postkantoor neemt.. Flinke wandeling was dat hehe.
pi_95123567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit in Born geweest in ruim anderhalf jaar EW :o
Voorlopig trouwens even niet werken. Volgende week heb ik 3 tentamens, dus dat even leren. De week daarna 1 her. Gelukkig is die her op maandag en om 10.00 al afgelopen, dus die week hopelijk full-time :Y
Je zit zeker ook op de HRO? echt geen zin in die tentamens.....
pi_95124982
Ik vind Born anders een troosteloos dorp :P

Wel lekker vlot dagje vandaag, bijna 400km gereden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')