pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaas
opgelost slotjequote:
Eet smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En te grappig jullie gesprek![]()
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Ik heb geen puf voor kokenquote:
en zo niet dan koop ik er 1 voor haarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
Velen zijn al geweest en velen volgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen puf voor kokenMaar bestellen is ook zo slecht
What to do...
Een roze, met paardjes?quote:
Het ligt er aan wat je waar besteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
nee gewoon de goeikoopste bij de actionquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een roze, met paardjes?Je bent de goedheid zelve
Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Velen zijn al geweest en velen volgen
Jij gaat aan de BBQ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillen
Nee, bestelvoer is nooit echt gezondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je waar besteld
Oh, okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon de goeikoopste bij de action
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectischquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Oeh, nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectisch
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijn
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
Of in KLBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus maken
quote:
nou ik maak een enorme bak wantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
Maar ik blijf nog even op bed
[..]Ze zien em aankomen
Wat voor saus is het dan?quote:
de sushi is besteld hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |