Wat is er mis met fietsen?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil iemand m'n hoofd eraf halen?:")
Ja, dat is kut.. Kun je niet aangeven bij je baas dat dit niet echt een goede ruil is....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, mja baal er wel van. ik lette nog op de auto alsof het mn eigen auto was. en dan krijg je zoiets
ja ik denk ik zeg het maar even want trev zegt ook gelijk dat iets wel heerlijk isquote:
Auw... En nu ga ik weer instorten en House kijken, tjuusquote:
doet een karatetrap, haaajah patsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
mag ik het dan houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tjah nu toch niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.. Kun je niet aangeven bij je baas dat dit niet echt een goede ruil is....
* Trevland geeft Marijke een stevige knuffelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Auw... En nu ga ik weer instorten en House kijken, tjuus![]()
quote:
Mmmhhhh... neequote:
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah nu toch niks meer aan te doen
moet zelfs nog achter de klep van de armsteun aan
Die heeft hij gemold. Maar is hij nog mee bezig.
daarnaast gerookt in de auto, de eerste paar dagen rook het fris, nu met die warmte komt heel die rook lucht eruit
sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Auw lul!
![]()
[..]
Mmmhhhh... nee
[..]
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzo
mja stuur morgen wel een mail.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Auw lul!
![]()
[..]
Mmmhhhh... nee
[..]
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzo
quote:
En terecht, wat een ge-eikelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stuur morgen wel een mail.
de bandenspecialst zei ook al: de band is ver op, die gaat volgende week gelijk in de kliko is niks meer mee te beginnen.
Als blijkt dat het handrem banden zijn dan pff. ...... denk ik niet dat er een heel aardig mailtje de deur uit gaat.
ja trek vooral overhaaste conclusies en doe boos om niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stuur morgen wel een mail.
de bandenspecialst zei ook al: de band is ver op, die gaat volgende week gelijk in de kliko is niks meer mee te beginnen.
Als blijkt dat het handrem banden zijn dan pff. ...... denk ik niet dat er een heel aardig mailtje de deur uit gaat.
het is niet alleen de bandenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja trek vooral overhaaste conclusies en doe boos om niks
de zon schijnt man, en er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet alleen de bandenis veel meer maar heb ik vorige week al hier verteld. en nu dit enzo er nog bij. Ik wacht het onderzoek van 9 april af. en dan weet ik meer.
maar het is meer een op een stapeling van.
middagquote:
Achteraf praten is meestal veel makkelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij had ik beter in de zon kunnen wachten op de volgende trein dan omreizen via Utrecht, want nu ben ik nog later thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |