pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaas
opgelost slotjequote:
Eet smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En te grappig jullie gesprek![]()
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Ik heb geen puf voor kokenquote:
en zo niet dan koop ik er 1 voor haarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
Velen zijn al geweest en velen volgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen puf voor kokenMaar bestellen is ook zo slecht
What to do...
Een roze, met paardjes?quote:
Het ligt er aan wat je waar besteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
nee gewoon de goeikoopste bij de actionquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een roze, met paardjes?Je bent de goedheid zelve
Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Velen zijn al geweest en velen volgen
Jij gaat aan de BBQ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillen
Nee, bestelvoer is nooit echt gezondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je waar besteld
Oh, okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon de goeikoopste bij de action
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectischquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Oeh, nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectisch
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijn
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
Of in KLBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus maken
quote:
nou ik maak een enorme bak wantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
Maar ik blijf nog even op bed
[..]Ze zien em aankomen
Wat voor saus is het dan?quote:
de sushi is besteld hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
Daarom dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
Maar ik blijf nog even op bed
[..]Ze zien em aankomen
Wat heerlijkquote:
Zal ik je anders wat nasi komen brengen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk heb hier geen bezorg-japanner
Ik twijfel of ik alsnog ga koken of dat ik naar de Chinees ga en een loempia haal of dat ik een broodje eet
liefdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor saus is het dan?Wat gaat er in?
ik ben ook enorme fanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk heb hier geen bezorg-japanner
Ik twijfel of ik alsnog ga koken of dat ik naar de Chinees ga en een loempia haal of dat ik een broodje eet
Jou in bedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
niks beters dan sushi in bed
Ik heb nog bami in de vriezerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je anders wat nasi komen brengen?
en wat eet je daarbij??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
liefde![]()
en
mayo
olijfolie
peper
zout
limoen/citroensap
suiker
knoflook
peterselie
selderie
bieslook
water
Dan moet je het met mij gaan etenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
liefde![]()
en
mayo
olijfolie
peper
zout
limoen/citroensap
suiker
knoflook
peterselie
selderie
bieslook
water
Ik ben met vlagen geniaal maar helaas is het hier windstilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog bami in de vriezerJe bent briljant
Lekker met satesaus
En uitjes en seroendeng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BarMan is ook een goed alternatiefquote:
Ik had nog geeditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
Dat heeft iedereen wel eens. Gewoon de schouders eronder zetten en op naar een nieuwe dag vol nieuwe kansenquote:
Ik lust geen sushiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BarMan is ook een goed alternatief
deze saus is goddelijk met een grote verscheidenheid aan gerechten en briljant als dipquote:
He Bosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens. Gewoon de schouders eronder zetten en op naar een nieuwe dag vol nieuwe kansen
liefde liefdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
He en met liefde he? Bedoel je dan liefde liefde of extra eiwitten?![]()
ohh mag ook hoor.. we hebben nog een 1-persoonsbed over..quote:
Ja, ik dacht ik vraaaaaaag maarquote:
Ja hoor. Sowieso gaat het de laatste tijd gewoon echt de goede kant op. Alles wijst er op dat ik me zo klote voelde de laatste 2 jaar door de Risperdalquote:
dip met chips of dip met tortillachipsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze saus is goddelijk met een grote verscheidenheid aan gerechten en briljant als dip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |