Aaaahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
Bij deze, Baby
Du bist alles was ich habe auf der Welt. Du! Bist alles was ich will! Yeah! DUUUUUUUUUUU! Du allein kannst mich verstehen. Duuuuuuu! Du darfst nie mehr von mir gehen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aaaah!
En je hebt zeker weten gewonnen hoor hahaha
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef djkoelkast het volgende:
Is Ragboer er weer met zijn Abdul Hassan?
Waarom staat 99 luftballons er niet in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ergens een "hippe" versie van dat nummer
Hoe kan datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik kan 'm van achter tot voor meezingen.
Ik vind het een grappig nummer, kende het wel voordat Ragboer hem had aangevraagd maar wist de titel niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ergens een "hippe" versie van dat nummer
Omdat ik een halve Duitser benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Het is de eerste keer dat ik hem hoor.
Wij hebben binnenkort Beiersfestival, dat duurt een heel weekend
Dat is een soort oktoberfest in het klein
Ik ben 25% Duits doordat mijn oma een Duitse isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik een halve Duitser benIk houd van Duitse muziek.
Oktoberfest
Omdat ik de hele boel hier sloop als ik dat nummer hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom staat 99 luftballons er niet in?
hehe weetje hoeveel irritaties ik vandaag al van je ontdekt hebquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik de hele boel hier sloop als ik dat nummer hoor.
Ik zie Seeman (deine heimat ist das Meer) ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik de hele boel hier sloop als ik dat nummer hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duits doordat mijn oma een Duitse is
Ik en mijn pa gaan dit jaar naar Oktoberfest
Op zich zijn in die periode ook goede dingen gebeurd, maar dat is een beetje offtopicquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Soberso is alles wat Duits is bij voorbaat al goed, met uitzondering van 40 - 45 !
True, al waren het er niet veelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op zich zijn in die periode ook goede dingen gebeurd, maar dat is een beetje offtopic
Mwah, de bommen op Rotterdamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Soberso is alles wat Duits is bij voorbaat al goed, met uitzondering van 40 - 45 !
Dude, ik heb hier een zooi Duitse muziek wat je dan zeer zeker wel zult kunnen waarderen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag gisteravond op TV dat ze er een tering groot reuzenrad willen neerzetten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, de bommen op Rotterdam
Kutstad
Ze hebben dankzij de Duitsers wel de modernste skyline van heel Nederland
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, ik heb hier een zooi Duitse muziek wat je dan zeer zeker wel zult kunnen waarderen!
Snelwegen, publieke toegang tot de auto. Technologisch heeft het wel veel opgelevert. De rest bleef een beetje achter, om het zo maar even te zeggenquote:
Hitler heeft de Autobahn niet verzonnen , in tegendeel wat veel mensen denken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snelwegen, publieke toegang tot de auto. Technologisch heeft het wel veel opgelevert. De rest bleef een beetje achter, om het zo maar even te zeggen![]()
En het is meteen de meest verrotte stad van Nederlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, de bommen op Rotterdam
Kutstad
Ze hebben dankzij de Duitsers wel de modernste skyline van heel Nederland
Ook een prestatie op zichquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is meteen de meest verrotte stat van Nederland
De kever jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hitler heeft de Autobahn niet verzonnen , in tegendeel wat veel mensen denken.
Die lagen er al voor hij aan de macht kwam
Maar de Volkswagen daarintegen wel zijn idee.
Hoe lang zijn ze daar eigenlijk al bezig met dat station te verbouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is meteen de meest verrotte stad van Nederland
Geen ideequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze daar eigenlijk al bezig met dat station te verbouwen?
Goed verzoekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
DeutschSHONSTE ARSCH DEM WELT
Hm.. oke vaag. Ik weet het ook toevallig, omdat er 2 weken terug een documentaire over was. Weet je trouwens wie die auto ontworpen heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hitler heeft de Autobahn niet verzonnen , in tegendeel wat veel mensen denken.
Die lagen er al voor hij aan de macht kwam
Maar de Volkswagen daarintegen wel zijn idee.
Het zal wel goed zijn, het is immers Duits!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb ook iets Duits aangevraagd maar weet niet wat het is
Alleen dan Tanze mit mir in den Morgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt ook zo'n pareltje : Tanzen mit mir im der Morgen
Prachtig dit!quote:
Komm halt ihr lasso raus!quote:
Duitse versie van het Vliegerlied is echt 1000000 x beter dan de Nederlandsequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of die Duitse versie van "en ik vlieg vlieg vlieg, als een..."
Ik kan hem niet vinden, hoe heet hij ook al weer ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duitse versie van het Vliegerlied is echt 1000000 x beter dan de Nederlandse
Die is ook leuk ja! Waar zijn ze?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of die Duitse versie van "en ik vlieg vlieg vlieg, als een..."
Das Fliegerlied.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, hoe heet hij ook al weer ?
Fliegerliedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, hoe heet hij ook al weer ?
Op de maanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Uit je mond daar bloeien kleine rozen?.. Wtf
Ja, ik had het al door de vertalert gehaald. Ik snapte er al niks vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de maan
Op de maan bloeien geen rozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |