Dan dus zeker bellen met politie voor de overlast. Ik heb zelf in deze situatie gezeten en elke keer als er overlast is bellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Frootshoot het volgende:
Maar er zit een heel drama achter de buurman die aan de andere kant van ze woont ,
Werd bedreigt en in elkaar geslagen door dit tuig, en daar is de buurt wel van geschrokken.
Gelukkig heeft die buurman aangifte gedaan en alles, dus de zaak loopt al.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Frootshoot het volgende:
Maar er zit een heel drama achter de buurman die aan de andere kant van ze woont ,
Werd bedreigt en in elkaar geslagen door dit tuig, en daar is de buurt wel van geschrokken.
wat wilde je nu zeggen? las of wist?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:31 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Toen was ik al dat het een kutverhaaltje ging worden.
Ik wilde zeggen dat jouw moeder jouw moeder niet is en jouw vader jouw vader niet is en daaruit volgt dat jij een hoerenjong bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
wat wilde je nu zeggen? las of wist?
wtf?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jouw moeder jouw moeder niet is en jouw vader jouw vader niet is en daaruit volgt dat jij een hoerenjong bent.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jouw moeder jouw moeder niet is en jouw vader jouw vader niet is en daaruit volgt dat jij een hoerenjong bent.
Dit ja, voor overlast bel je de politie lekker fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:52 schreef Maanvis het volgende:
wie ben jij om te bepalen wie er bij de buren op bezoek mogen komen en wat ze daar mogen drinken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |