Ik hoop dat ze Servia vergeten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Capaja het volgende:
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
zojuist op de twitter van sofia
Jippie! Sofia weer terug! Dat wordt lachen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
k vin haar wel een schattige lieve stem hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Stability het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstem
Joanna heeft een zeikstem, Moniek een zeurstem, Laura heeft veel stemmen maar heeft geen eigen geluidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
Als volwassenen met elkaar praten is het niet netjes daar tussen te komen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
script bespreken voor de volgende week?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen met het doorzetten van de streams?
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je blij dat sommige mensen weg zijn halen ze ze weer terug
heb jij gesmst?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Een reünie met alle oud bewoners op dit moment in het programma? Hmmmm..... Met z'n allen de stekker eruit trekken?
tuurlijk niet, maar zat anderen welquote:
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar zat anderen wel
En dat de stream nu iedere keer op zwart gaat zal wel zijn omdat ze aan het uitzoeken zijn welke stekker ze eruit moeten trekken. Of iemand heeft niet begrepen dat dat pas na donderdag magquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.
Die van Geer was ook van het nivo likmevestje... viel me zwaar tegen van Fen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Stability het volgende:
[..]
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplex
alleen die voor gerard was leuk, maar die kwam dan ook rechtstreeks van fenneke
edit alleen stream 3 & 4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
ja alles weer op SL???? had ik dat verdomme nog bijna gemist ook!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |