Oh wauw, dat heeft bij mij wel wat meer tijd nodig gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
lol @ plaatje!
Ik drink tegenwoordig zelfs mijn koffie zonder suiker, na het derde bakje vond ik het lekker worden en nu vind ik het zelfs vies mét suiker haha!
Nouquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef mille-feuille het volgende:
Ja maar volgens Loveli is het gezonder dan hardgekookt. Welk lijstje heeft te weinig groente volgens jou, vandaag of gister? Want in tjap tjoy zit veel groente, hè.
Eens! Ik moest vanochtend m'n motivatie in een formulier copy pasten. Wég opmaak!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Syrena het volgende:
Echt WTF is er mis met gewoon een mail met je brief en CV in attach
Neem een kat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente'
Mijn tante had last van mussen. Toen heeft ze gegoogled op natuurlijke vijand van de mus, kwam uit bij de sperwer en toen net zo lang gezocht tot ze sperwergeluid had, dat mp3tje op een speler gezet, boxen in het raam en afspelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
pfoooeeeee.. ben al een half uur aan het bellen naar woningbouw en gemeente omdat ik zon duivenoverlast eb dat ik niet eens normaal in mijn eigen tuin kan zitten, vanwege alle duivenschijt.gemeente maakt alleen een melding, maar doet er verder niks aan... en de woningbouw vereniging zegt 'ga maar naar de gemeente'
Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef mille-feuille het volgende:
Vervelend Marmar, kun je ze niet nog een keer bestellen en dan het eerste pakje terugsturen?
Koffie zonder suiker is nog een beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik ben wel al geminderd van 3 naar 1 theelepeltje per mok.
Beloof ze een warme douche bij Radar als iemand ze langs komt brengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah.. dat is dan net erop of eronder, max. 3 werkdagen levertijd en vrijdagmiddag ga ik weg en heb ik ze nodig. Ik verwacht zo nog een mailtje, wie weet hebben zij een oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |