Of stomweg de schade wegwerken met ondertitelde portugese of franse uitzendingen.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt,stoppen is net zo duur als doorgaan.
hahahahahaahahaaha jij bent erger sowieso hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar zullen veel mannen je tegenspreken, liever en onderdanige Jo in bed...als dat zou lukken, vast wel met een paar ferme tikken, ask Dennis...dan een dikke zeug die vies, arrogant, betweterig is...maar ieder zijn ding ja....
Ligt vast nog wel iets op een stoffige plank.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Duurder, want dan moeten ze nieuwe programmas inkopen voor de zendtijd...
Ach ja net als ik streams uit, paar dikke zeug grappen er in en ook FOK! kitst je binnen een mum van tijd uit...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik krijg ook meer en meer het gevoel. Najah, kan het "echte" leven weer beginnen en weer afscheid nemen van FOKdat alleen vind ik jammer.
hahaha arrogant -> jo betweterig-> jo vies-> aafke sharon is een leider, en zorgt voor het eten enz. kun je van jo niet zeggen. denkt alleeen maar aan haarzelf, komt door haar moeder denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar zullen veel mannen je tegenspreken, liever en onderdanige Jo in bed...als dat zou lukken, vast wel met een paar ferme tikken, ask Dennis...dan een dikke zeug die vies, arrogant, betweterig is...maar ieder zijn ding ja....
ik heb sinds 2 jaar 3 dagen vrij..dat mag wel he??en met lui bedoel ik dat je niet de moeite neemt om na te lezen wat de fokkers die het volgen..wat wel een opgave is....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
hahahha
[..]
hmm ik bedoelde dat ze dan niks zouden zeggen
jij ook
maar wat ga je nou nog door dan de hele tijd.. je blijft doorgaan.. negeer mij gewoon , ik negeer jou ook
en laten we de opmerking over studenten vooral niet vergeten.. iedereen zeurt hier over de postbode opmerking MAAR die opmerking over luie studenten was leuk
Voor herhalingen enzo moeten ze ook weer royalties enzo neertikken of rechten betalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt vast nog wel iets op een stoffige plank.
Lauraquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Annelies-G het volgende:
heej, die met alle winden meedraait, geen mening heeft, en toch nog een beetje kan lopen, staat nu op en loopt naar het labyrinth. wie o wie is dat
Nee Alex er uit (sorry anneliesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ooh echt genieten als ze een bewoner mogen ruilen tegen een oude bewoner.
Laura eruit, Guido of Sophia er weer in!
Dikke zeugen grappen doe ik maar niet, kan toch niet mijzelf bashenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja net als ik streams uit, paar dikke zeug grappen er in en ook FOK! kitst je binnen een mum van tijd uit...![]()
![]()
Lijzige slettebak Laura aaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Annelies-G het volgende:
heej, die met alle winden meedraait, geen mening heeft, en toch nog een beetje kan lopen, staat nu op en loopt naar het labyrinth. wie o wie is dat
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Annelies-G het volgende:
Ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee Alex er uit (sorry annelies) en dan Laura richting Karim duwen.
Ik heb haar nog niet opgegeven hahaha.
Bij Karim was ze leuk !
Alex mag van mij ook wieberen, zolang Gerard, Sharon en Karim maar blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij Karim was ze leuk !
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Spelletjes voor de stream weigeraar....
Ik ga voor Alex....
Yes, Alex eruit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij Karim was ze leuk !
Hij is gewoon jaloers, dat hij niet in het middelpunt van de belangstelling staat en schreeuwt als een 2-jarige om aandacht,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
weetje wat het is..
sommige mensen vallen op gratenpakhuizen en die vinden dan alles wat een beetje meer vet heeft reuze kolossaal
Mijn ideequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij Karim was ze leuk !
Ik wil Karim dit niet aandoen. Leuk dat Laura leuker is als ze bij Karim is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Bij Karim was ze leuk !
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
schrijft Mo nou : Dat jij MIJ dit aan doet??
iemand een cap?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik weiger te geloven dat jij mij dit aan doet..
Besmet met het Joanna virus. IKIKIKIKIKIKIK
waarom schrijft ze zo groot?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
schrijft Mo nou : Dat jij MIJ dit aan doet??
iemand een cap?
gruwelijke egoistequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Monique schrijft; Ik akn niet geloven dat JIJ MIJ ZOIETS AANDOET..
Jeemig.. en wat die jongen eventueel zelf voelt, maakt weer geen bliksem uit.
die jonge voelt alleen dat kleffe tapijtsmeersel tussen zijn benen na 2 weken krikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
helemaal mee eensch !!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wil Karim dit niet aandoen. Leuk dat Laura leuker is als ze bij Karim is.
Maar arme Karim die verdient een betere vrouw
Ja maar, ja maar,.........quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wil Karim dit niet aandoen. Leuk dat Laura leuker is als ze bij Karim is.
Maar arme Karim die verdient een betere vrouw
Jo en Mo zijn beide van de ikke,ikke, ikke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Had ze geruild voor een sjaal?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Ransjih het volgende:
geen schrijfgerei in huis, karim komt met idee van kaarsvet maar jo heeft wel papier en potlood in dr la voor mo
???? serieus ???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Ransjih het volgende:
geen schrijfgerei in huis, karim komt met idee van kaarsvet maar jo heeft wel papier en potlood in dr la voor mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |