Verkeerde cap, even zoeken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ook een cap van wat er in stond dan? Dit kan natuurlijk iedereen wel soepen.
Overigens was die vorige fail over Flip en Jo ook bullcrap dus ach...
dat was geen fail, alleen een foutje. moest laura en alex zijn ipv jo en flipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar stond verder niets in behalve dat ene zinnetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ja, fout met je pc. uitzetten en 24 uur uit laten staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef iwannabehigh het volgende:
waar is cynthia dan?
ik kijk 4 streams en er zijn 3 op ehtzelfde scherm, klopt dat wel?
en 1 is zwart, klopt dat ook wel of is dr een fout met me pc ofzo
#failquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef iwannabehigh het volgende:
waar is cynthia dan?
ik kijk 4 streams en er zijn 3 op ehtzelfde scherm, klopt dat wel?
en 1 is zwart, klopt dat ook wel of is dr een fout met me pc ofzo
Totaal mee eens na gisteravond LS !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De finalisten van SST:
[ afbeelding ]
Is ook mijn droomscenario.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De finalisten van SST:
[ afbeelding ]
Laura is een goeie 4e, mits ze niet teveel met Jo op gaat trekken nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Totaal mee eens na gisteravond LS !( Hoewel ik stiekum nog een zwak hou voor Laura
)
Laat me raden je bent man en staat al een tijdje droog ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Totaal mee eens na gisteravond LS !( Hoewel ik stiekum nog een zwak hou voor Laura
)
tja lauwra is ook zwak......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm interesting!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
SST_Sofia Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |