quote:
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.quote:
dat geeft meteen haar IQ aan......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
Laura wil een tweede Jo worden ze denkt dat Jo heel populair is .
Als ze mogen kiezen dan wordt het Guidson!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zouden ze alle drie terug komen of een keus uit 1 van de drie?
idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.
normaal schrijven ze toch ook niet zo groot?
Inderdaad, en ook niet in bloklettersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.
normaal schrijven ze toch ook niet zo groot?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
ik kreeg net een berichtje van maik. hij moest snel naar huis wegens familie omstandigheden
. hij heeft ook een foto gestuurd dus bij deze deel ik hemj met de fokkers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
ik kreeg net een berichtje van maik. hij moest snel naar huis wegens familie omstandigheden
[ afbeelding ]
die grap had mark ook alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
De geheimen liggen al op tafel alleen nog kwestie van gedoseerd uitspelen voor de uitzendingen. Als ze terug komen is het om stront aan de knikker te laten komen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef Mata het volgende:
Hoe kunnen ze nou iemand terug laten komen?
Die weet al de geheimen toch al?
Hahahahahhahahaha!!!!! Mama Maik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
De geheimen liggen al op tafel alleen nog kwestie van gedoseerd uitspelen voor de uitzendingen. Als ze terug komen is het om stront aan de knikker te laten komen....
wie zat er ook al weer aan de sushi, bonbons en kreeg haar vriendje terug na een exit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo geeft nu af op het feit dat er voor Laura's kinderpartijtje leuke dingen werden gedaan, briefjes van familie etc.. en zij van alles voor haar kiezen krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
En volgens Joanna zit Maik nu gewoon naar Mo te kijken en moet Mo haar best doen om hem terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |