Alsof je dat zelf niet kunt regelen. Daarom roep ik altijd dat het hebben van vrienden belangrijker is dan het hebben van een vriendin. Dan ga je niet omdat je dat soort dingen mist maar een relatie aan met iemand.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef Halcon het volgende:
Ook al zoiets. Een break-up wordt vaak veroorzaakt doordat één van beiden iemand tegen het lijf is gelopen, even aan wil zien of diegene echt leuk is en of het iets kan worden, maar wel een zekerheidje achter de hand wil houden. Erg triest, maar zo gaat het vaak wel.
Ik denk dat juist een leuk iemand je best wat happier kan laten voelen. Je gaat dan toch weer leuke dingen doen, hebt 'n leuk iemand om mee op pad te gaan en mee te praten, etc.
Mwah, vrienden komen dan voortdurend aanzetten met allerlei meiden die beschikbaar zijn en interesse hebben en dat soort gedoe. Of gaan constant lopen zeuren of je je wel goed voelt en zo... Ik vind dat persoonlijk irritant.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet kunt regelen. Daarom roep ik altijd dat het hebben van vrienden belangrijker is dan het hebben van een vriendin. Dan ga je niet omdat je dat soort dingen mist maar een relatie aan met iemand.
Simpel, omdat jezelf nog niet emotioneel stabiel bent en geen objectief/duidelijk beeld van dingen hebt.quote:
Na het verbreken van een relatie ben ik emotioneel niet instabieler dan daarvoor. Een relatie wordt niet voor niets verbroken en vaak ben je beter af. Het speelde al een tijdje en nu staat er definitief een punt achter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Devion het volgende:
[..]
Simpel, omdat jezelf nog niet emotioneel stabiel bent en geen objectief/duidelijk beeld van dingen hebt.
Daarnaast is de kans groot dat de ex nog door je hersenpan heen spookt. Kortom genoeg reden om het niet te doen en nieuwe verliefde gevoelens te negeren.
Van het terug denken aan? Is toch niets raars. Behalve slechte momenten, heb je ook goede momenten gehad. Daar denk ik nog weleens aan terug. Niet dat ik me er goed of slecht bij voel, maar gewoon terugdenken.quote:
Mjah, de reden ervoor is alleen wat minderquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van het terug denken aan? Is toch niets raars. Behalve slechte momenten, heb je ook goede momenten gehad. Daar denk ik nog weleens aan terug. Niet dat ik me er goed of slecht bij voel, maar gewoon terugdenken.
Ik quote me zelf "Het is geen onzin, zeker niet als je een langere relatie achter de rug hebt of het naar is uitgegaan.".quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na het verbreken van een relatie ben ik emotioneel niet instabieler dan daarvoor. Een relatie wordt niet voor niets verbroken en vaak ben je beter af. Het speelde al een tijdje en nu staat er definitief een punt achter.
Ex-en spoken altijd nog wel door je hersenpan heen. Ik denk ook nog weleens terug aan ex-en van jaren geleden, net zoals je nog weleens aan je tijd op de middelbare school denkt.
Als je ex is vreemdgegaan is dat een afgesloten hoofdstuk. Kom je dan een andere leuke vrouw tegen, why not? Natuurlijk niet de eerste de beste potentiële scharrel pakken omdat het moet van jezelf, maar als 'n dame echt leuk is en ze wil wat, dan ga ik er voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:23 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik quote me zelf "Het is geen onzin, zeker niet als je een langere relatie achter de rug hebt of het naar is uitgegaan.".
Mijn ex is vreemdgegaan, denk maar niet dat ik ooit op een advances van een vrouw was in gegaan die direct daarna aan kwam kakken. En ken genoeg mensen die dat nooit zouden doen. Fijn dat bij jou (nog) niet is gebeurd, maar meeste mensen doen het echt niet.
Ik heb wel aan mensen van de studie gevraagd of zij mij autistisch vinden. Ze antwoordden toen allen van niet. Ik denk ook vaak: Zou ik Autistisch overkomen? Hier word ik namelijk vaker van beschuldigd op het forum en daar word ik wel een beetje onzeker van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Als je geen troll bent, ben je op het minst wel een autist.
Je ziet er goed uit, doe wat aan je sociale vaardigheden en ik zie geen enkele reden waarom jij geen contact met "de man" kan leggen.
Maar weinigen kunnen autisme herkennen, d'r zijn zoveel vormen van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb wel aan mensen van de studie gevraagd of zij mij autistisch vinden. Ze antwoordden toen allen van niet. Ik denk ook vaak: Zou ik Autistisch overkomen? Hier word ik namelijk vaker van beschuldigd op het forum en daar word ik wel een beetje onzeker van.
Ook aan die meisjes van internet met wie ik had afgesproken, heb ik het gevraagd. Zij vinden 'zeker van niet'.
idd, die classificering is zwansquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Maar weinigen kunnen autisme herkennen, d'r zijn zoveel vormen van.
Ik ken iemand die met autisten werkt, en die ziet in 70% van de mensheid autisme terug.
In meer of mindere mate kan dat best. Veel mensen hebben weleens licht autistische trekjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Maar weinigen kunnen autisme herkennen, d'r zijn zoveel vormen van.
Ik ken iemand die met autisten werkt, en die ziet in 70% van de mensheid autisme terug.
Ik ga naar de winkels eens per week. Dan ga ik op een bankje zitten of een beetje doelloos rondlopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Eens met formerjellybean. Ik zie niks autistisch of eng aan haar gedrag. Ze mag wel af en toe buiten de deur komen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn beeld is van lantefanteraar dat ze een beetje beschermd is opgevoed en nog vanalles moet ontdekken en daar soms een beetje wereldvreemd in is.
Als je bepaalde dingen nog niet echt gewend bent die bij de samenleving horen, zoals daten, en allerlei anderen dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wanneer is een kind dan beschermd opgevoed? Wat zijn daar zoal de kenmerken van?
[..]
Ik ga naar de winkels eens per week. Dan ga ik op een bankje zitten of een beetje doelloos rondlopen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wanneer is een kind dan beschermd opgevoed? Wat zijn daar zoal de kenmerken van?
[..]
Heeft een hele naiefe en niet realistische wereldbeeld.
Ik ga naar de winkels eens per week. Dan ga ik op een bankje zitten of een beetje doelloos rondlopen.
Dat zijn geen kenmerken van een Beschermde opvoeding.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je bepaalde dingen nog niet echt gewend bent die bij de samenleving horen, zoals daten, en allerlei anderen dingen.
Dat moet je gaan de weg nog meer ontdekken.
Geeft niets hoor , ik heb het zelf ook gehad, was nogal gelovig opgevoed en niet veel gewend en dat moest ik ook allemaal ontdekken zelf.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat je je eerste vriendinnetje nog moet vinden?
Haha geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |