Ik heb eigenlijk ook een keer advies nodig nu. Ik zit in een situatie waar ik wel iets over wil weten.
Er is een meid waar ik mee ben uitgegaan. Pogingen tot meer dates hebben niet echt tot meer geleid ook al initieerde ik dat, omdat ze toen te druk was met examens. Ik zag het als excuus van haar dus ik ben het dan ook allemaal vergeten en stak er weinig moeite meer in. Nu hebben we recent weer wat contact via SMS, en we zouden drie weken geleden weer iets doen.
Ik had die dag echter helemaal geen zin, dus ik zei maar dat ik ziek was. Ook reageerde ik niet echt meer op haar volgende SMS. Nu was ik wel van plan om juist vandaag haar een bericht te sturen, want ik heb nog wat spullen van haar die ze wel terug moet hebben, ik zou dan een excuus hebben gegeven dat m'n telefoon-abonnement een tijdje lang stop is gezet zodat ze zich niet slecht hoeft te voelen over het feit dat ik haar ietwat heb genegeerd.
Maar wat wil het lot nu weer hebben, ze SMS't me zo'n half uur geleden met een uitnodiging op vrijdag en nu kan ik moeilijk aan komen zetten met bovenstaand excuus, dat is te opzichtig.
Nu ga ik dus wel op vrijdag, maar ik zoek wel een soort van goedmakertje zodat ze niet denkt dat ik een onbeschofte lul ben. Omdat de ontmoeting niet zozeer een date is omdat het in de bibliotheek af gaat spelen, neutraal dus, zit ik eraan te denken om gewoon een broodje voor haar mee te nemen om dan samen daar ook te lunchen. Goed idee? Slecht idee? Misschien houdt ze niet van stokbrood, enzovoort.
Ron Paul 2012