abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:37:34 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94757036
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:38:03 #2
118585 Crutch
pi_94757051
Andere is vol, maar nog geen nieuwe geopend.
Doe ik het maar.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:45:37 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94757284
Wat is op latere leeftijd

40+?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:49:58 #4
118585 Crutch
pi_94757465
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat is op latere leeftijd

40+?
Bijvoorbeeld.
Je moeder is een hamster
pi_94757716
De advieszoekers hier zijn eerder medio 20. Wat naar mijn mening helemaal niet laat is, natuurlijk, maar je moet tegenwoordig op je 14e al ontmaagd zijn.
Ron Paul 2012
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:06:23 #6
118585 Crutch
pi_94758061
Ik ben 30.
Je moeder is een hamster
pi_94758233
En nu ??? :?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:15:20 #8
118585 Crutch
pi_94758417
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
Krijg je een schop tegen je achterste omdat je geen nieuw topic had aangemaakt. o|O
Je moeder is een hamster
pi_94758596
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
Op welke server speel je WoW?

Misschien kunnen we iets gaan eten in Orgrimmar.
Ron Paul 2012
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:19:32 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94758638
Hey, wanneer deze topic klaar is, gaan in 30 de meet regelen, oke?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:47 #11
118585 Crutch
pi_94758689
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, wanneer deze topic klaar is, gaan in 30 de meet regelen, oke?
Orgie :9~
Je moeder is een hamster
pi_94758726
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Op welke server speel je WoW?

Misschien kunnen we iets gaan eten in Orgrimmar.
Ik speel geen WoW
pi_94758776
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik speel geen WoW
;(
Ron Paul 2012
pi_94758962
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik speel geen WoW
Maar hij wel... :')

pi_94759019
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Wtf probeert hij nou een zaklamp in z'n reet te duwen? _O- _O-
Ron Paul 2012
pi_94759136
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Wow , je zou zo maar met zo'n kansloze dude daten.
pi_94759214
Op zich is het wel een naaistreek van die broer. Stel je hebt een verzameling van iets waar je jaren aan hebt gewerkt, waar je vol met passie over zit, en iemand gooit het allemaal in een rivier.

Kijken of je dan lacht.
Ron Paul 2012
pi_94759510
Ik heb eigenlijk ook een keer advies nodig nu. Ik zit in een situatie waar ik wel iets over wil weten.

Er is een meid waar ik mee ben uitgegaan. Pogingen tot meer dates hebben niet echt tot meer geleid ook al initieerde ik dat, omdat ze toen te druk was met examens. Ik zag het als excuus van haar dus ik ben het dan ook allemaal vergeten en stak er weinig moeite meer in. Nu hebben we recent weer wat contact via SMS, en we zouden drie weken geleden weer iets doen.

Ik had die dag echter helemaal geen zin, dus ik zei maar dat ik ziek was. Ook reageerde ik niet echt meer op haar volgende SMS. Nu was ik wel van plan om juist vandaag haar een bericht te sturen, want ik heb nog wat spullen van haar die ze wel terug moet hebben, ik zou dan een excuus hebben gegeven dat m'n telefoon-abonnement een tijdje lang stop is gezet zodat ze zich niet slecht hoeft te voelen over het feit dat ik haar ietwat heb genegeerd.

Maar wat wil het lot nu weer hebben, ze SMS't me zo'n half uur geleden met een uitnodiging op vrijdag en nu kan ik moeilijk aan komen zetten met bovenstaand excuus, dat is te opzichtig.

Nu ga ik dus wel op vrijdag, maar ik zoek wel een soort van goedmakertje zodat ze niet denkt dat ik een onbeschofte lul ben. Omdat de ontmoeting niet zozeer een date is omdat het in de bibliotheek af gaat spelen, neutraal dus, zit ik eraan te denken om gewoon een broodje voor haar mee te nemen om dan samen daar ook te lunchen. Goed idee? Slecht idee? Misschien houdt ze niet van stokbrood, enzovoort.
Ron Paul 2012
pi_94759633
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een keer advies nodig nu. Ik zit in een situatie waar ik wel iets over wil weten.

Er is een meid waar ik mee ben uitgegaan. Pogingen tot meer dates hebben niet echt tot meer geleid ook al initieerde ik dat, omdat ze toen te druk was met examens. Ik zag het als excuus van haar dus ik ben het dan ook allemaal vergeten en stak er weinig moeite meer in. Nu hebben we recent weer wat contact via SMS, en we zouden drie weken geleden weer iets doen.

Ik had die dag echter helemaal geen zin, dus ik zei maar dat ik ziek was. Ook reageerde ik niet echt meer op haar volgende SMS. Nu was ik wel van plan om juist vandaag haar een bericht te sturen, want ik heb nog wat spullen van haar die ze wel terug moet hebben, ik zou dan een excuus hebben gegeven dat m'n telefoon-abonnement een tijdje lang stop is gezet zodat ze zich niet slecht hoeft te voelen over het feit dat ik haar ietwat heb genegeerd.

Maar wat wil het lot nu weer hebben, ze SMS't me zo'n half uur geleden met een uitnodiging op vrijdag en nu kan ik moeilijk aan komen zetten met bovenstaand excuus, dat is te opzichtig.

Nu ga ik dus wel op vrijdag, maar ik zoek wel een soort van goedmakertje zodat ze niet denkt dat ik een onbeschofte lul ben. Omdat de ontmoeting niet zozeer een date is omdat het in de bibliotheek af gaat spelen, neutraal dus, zit ik eraan te denken om gewoon een broodje voor haar mee te nemen om dan samen daar ook te lunchen. Goed idee? Slecht idee? Misschien houdt ze niet van stokbrood, enzovoort.
Ik denk eigenlijk dat je geen excuses hoeft te maken , er komt toch een vervolgdate , en volgens mij zit zij er niet mee anders had ze er wel over begonnen. En waarom een date in een bibliotheek ??
pi_94759693
Daarom zeg ik ook dat het geen date is, maar een ontmoeting. Wat daar dan weer uit komt, weet ik niet.
Ron Paul 2012
pi_94759812
Haha je vindt haar wel leuk toch? Je kan inderdaad wel een stokbroodje ofzo meenemen, is juist hardstikke leuk en als ze zegt dat ze het niet lust; dan niet toch :P Zo slecht idee is het niet
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:56:11 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94760058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:
Daarom zeg ik ook dat het geen date is, maar een ontmoeting. Wat daar dan weer uit komt, weet ik niet.
Denk je dat ze geirriteerd op je is, of niet? Ik zou gewoon daar voorstellen om ergens te gaan lunchen en chillen. Ik zou niet eens over beginnen, als zij je vraagt waarom zeg je gewoon dat je druk was en veel stress had en vervolgens sorry zeggen. Misschien offeren om het goed te maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94760244
Of ze geirriteerd is, weet ik niet. Ik zou zoiets zelf misschien wel vervelend vinden, ik merk in ieder geval niks. Maar misschien dropt ze me nu als een baksteen zodra ze haar spullen terugheeft, dat kan ook. :D

Ik heb er vrede mee, wat er ook gebeurt. Ze is leuk zoals alle meisjes wel leuk zijn, en heeft ook inhoud, maar ach.
Ron Paul 2012
pi_94760291
Is ze mooi?
pi_94760360
Goh, ze is Aziatisch, maar dan in de knappe categorie in ieder geval. Echt zo'n langharige samurai chick.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')