ik heb het alleen smiddagsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met woorden als schuren schudden en zakken
zet dat hele slechte def rhyms nummer aanquote:
dat klinkt eigenlijk wel fokking lekkerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zet dat hele slechte def rhyms nummer aan![]()
tot de grond! schudden met je kont van links naar rechts
Whahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zet dat hele slechte def rhyms nummer aan![]()
tot de grond! schudden met je kont van links naar rechts
ja diequote:
Het brood dat hier ligt is zo oud, het begint al over "vroegah, voor de oorlog" tegen me te praten. Dus dan krijgt het de tosti-treatment.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het brood dat hier ligt is zo oud, het begint al over "vroegah, voor de oorlog" tegen me te praten. Dus dan krijgt het de tosti-treatment.
Is t/m 16 jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef pgrferrari het volgende:
Toffe actie
Doe mee en win BoardX surftrips!
Gewoon rocknijn mee laten doen! Die zit trouwens ook lang op de pot. Heeft iemand haar twitter, misschien is ze er in doorgezakt!quote:
Nijn is wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon rocknijn mee laten doen! Die zit trouwens ook lang op de pot. Heeft iemand haar twitter, misschien is ze er in doorgezakt!
De meeste mannen ook, van sletten dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
nog meer slettenmuziek( ff gelul doorspoelen) stiekem hou ik er wel van
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste mannen ook, van sletten dan.
ik heb n vriendinnetje en die belt me soms op "syl! ga je mee n avondje slettendansen?" en dan gaan we naar zon neger r&b tent hier in de buurtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe moet dat kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n vriendinnetje en die belt me soms op "syl! ga je mee n avondje slettendansen?" en dan gaan we naar zon neger r&b tent hier in de buurten dan heel vunzig tegen lekkere mannen aanrijden enzo
![]()
verder ben ik heel netjes
Slettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie? Ik? Hoe kom je erbijquote:
hey priemmeisjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl wuift nog heel even naar LL![]()
quote:
PriemBabe!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Zo, hallokiedokie ! Ben even wat minder online en volgens mij heb ik 10 topics gemist
Maar hoi ! Ik kom heel even binnen waaien en ga weer snel verder; aangezien ik het best druk heb de laatste tijd
Dat valt hier wel mee nu...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey priemmeisje
[..]
![]()
het is alleen KOUD
Ik had het net koud, kopje thee doet wonderen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee nu...Ik heb het de hele dag al heet...
MPG? Niet joh, bij elke vrouw heeft ie fantasieën! Dat is wat anders dan frustratie!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het net koud, kopje thee doet wonderen...
heet?![]()
![]()
nee, dat plast lastigquote:
Oh dat kan ook... mensen met creativiteitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG? Niet joh, bij elke vrouw heeft ie fantasieën! Dat is wat anders dan frustratie!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |