Eens met deze manquote:
Ik ben mn externe hdd vergeten bij Ez. Nu heb ik geen eigen muziek hierquote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind wel dat het al te lang geleden is dat er een uurtje franse chansons is gedraaid
Vorige week nog!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind wel dat het al te lang geleden is dat er een uurtje franse chansons is gedraaid
Gemist dusquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Nakende Pop pop popquote:
Bang boom bangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar koelkast, wat dacht je van Duitse Schlagers?
Ghehequote:
SPOILER: Naakt popjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kwam 2xSPOILER: Naakt popjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Oh ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar koelkast, wat dacht je van Duitse Schlagers?
Speciekuipen vol jongequote:
Eens met deze manquote:
Dit.quote:
Haha wij hebben een intro maar die heb jij nooit gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Alle dj's moeten wel een startjingle hebben voortaan hoor.
Gisteren zo veel dj's die in dezelfde lijn draaiden dat niemand het verschil door had
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Alle dj's moeten wel een startjingle hebben voortaan hoor.
Gisteren zo veel dj's die in dezelfde lijn draaiden dat niemand het verschil door had
DOE EEN NIPPLETWIST OFZO BIJ HEM!!quote:
Mmm...ik denk niet dat dat helptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOE EEN NIPPLETWIST OFZO BIJ HEM!!
WHATEVER IT TAKES TO MAKE HIM STOP THIS SHIT!!
Ik?quote:
Spitzenklasse dat ik de schuld op jou nog kon afschuiven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik?
Ik wilde franse chansons. Die treinenfreak wilde schlagers
Het is allebei niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik?
Ik wilde franse chansons. Die treinenfreak wilde schlagers
Niet lief!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spitzenklasse dat ik de schuld op jou nog kon afschuiven.
Rap dan?quote:
ABNquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet lief!
[..]
Rap dan?
Dan krijgen we ABN
Rap is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet lief!
[..]
Rap dan?
Dan krijgen we ABN
Succes, als je het goed kunt dan mag je hier binnenkort ook wel komen leggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik even in mn eentje het laminaat in mijn kleine gangetje ga leggen
Ja, heb je een beetje laminaatlegskills?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik even in mn eentje het laminaat in mijn kleine gangetje ga leggen
Samen dan wel he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes, als je het goed kunt dan mag je hier binnenkort ook wel komen leggen.
Ik bedenk net dat ik de foto's nog steeds niet bekeken heb! Ga ik nu doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Schaam jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ik de foto's nog steeds niet bekeken heb! Ga ik nu doen
wat!?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Als koelkast zegt van: Huppelmuts moet nog laminaat in haar kleine gangetje klinkt het gelijk zo seksueel beladen.
In de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen dan wel he?
Dit is het resultaat van mijn slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Que?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!
als je dit haaks op de deurpost monteert ben je achterlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!
Ik wilde me dan eigenlijk met de belangrijke dingen bezighouden zoals jou van drank en eten voorzien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen dan wel he?
Dit is het resultaat van mijn slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Is goed hoor. Just say when.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde me dan eigenlijk met de belangrijke dingen bezighouden zoals jou van drank en eten voorzien.
Maar vooruit zal meehelpen dan.
18ct per kilometerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Just say when.
Trouwens krijg ik dan wel kilometervergoeding?
Thanks for thatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie vulgaire, neukende konijnen die in de reet van Vader Abraham verdwijnen
19ct is gebruikelijkquote:
Ik moet toch ietsquote:
Maar moet je het dan postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ok, ik zie ook liever andere dingen, maar dat werd niet gezegd he
Gedeelde smart he, dus jaquote:
Knetter op je muurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van Dragems moet ik de namen van alle radio luisteraars enz op een muur zetten
Ik heb niet zulke grote murenquote:
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van Dragems moet ik de namen van alle radio luisteraars enz op een muur zetten
Jouw foto boven mijn bed tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.
We willen allemaal wel eens watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
Ik wil Marta Wainwright - See Emily Play horen!
En er dan zelf overheenfappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.
De MIquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En er dan zelf overheenfappen.
Neuh, geen herrie vandaag. Ben niet zo wakker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het wordt wel weer tijd dat je Metallica gaat afzeiken.
Dus gooi die mix er ff in joh![]()
Of anders U2 - Magnificent die remix van die gasten die patje je had gestuurd ofzo
Adam K & Sohaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het wordt wel weer tijd dat je Metallica gaat afzeiken.
Dus gooi die mix er ff in joh![]()
Of anders U2 - Magnificent die remix van die gasten die patje je had gestuurd ofzo
Denk niet dat ik op huppels muur mag fappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En er dan zelf overheenfappen.
Dan heb je het wel moeilijk als hendrikus cornelis johannes heet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch wel een mooie vorm van narcisme vind je niet?
Ja diequote:
Als je het maar zelf opruimtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik op huppels muur mag fappen
Dit is de reden voor de uitvinding van een "CumSparger"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je het wel moeilijk als hendrikus cornelis johannes heet.
Fap dat maar eens weg dan
Wil ik weten wat dat isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is de reden voor de uitvinding van een "CumSparger"
Ik bedenk het woord ter plekke, en het moet HOOPIK nog uitgevonden worden.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor hoepelmoets![]()
Dude.
Dikke lachkick in de gang. Dat gaat nu helemaal mis met mn ondervloer he
Nee dit dan, ik krijg hem nu een week niet meer hardquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is die Duitse bullshit erdoorheen?
KNETTER!!quote:
Lig je te zonnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
De buurman keek net over de schutting heen![]()
Heb medelijden met mij!quote:
Ik ook en weer doorgeslikt.quote:
Ik zit lekker in het zonnetje jahquote:
Jezelf niet blesseren he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij!
Ik was met een heel scherp stanleymes bezig.
je had jezelf kunnen verlossen door je polsen door te snijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij!
Ik was met een heel scherp stanleymes bezig.
Laat koelkast dan ophoudenquote:
Als je dit hoort wil je jezelf toch blesseren ofnietquote:
Maar mijn kind danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je had jezelf kunnen verlossen door je polsen door te snijden
Nou en, ze heeft haar doekoes al gepasst toch jwz !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Knetter gaat zo boos worden op koelkast![]()
Koelkast is nu succesvol onze trouwste luisteraar aan het wegjagen
Ik zie dit nog wel een hit wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat koelkast luistert naar mij
Had ze ingesproken voor Viro geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar slaat dat schudden met die billen op?
Sorry hoor. Wacht maar dit weekend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ze ingesproken voor Viro geloof ik.
Fijn normale muziek, even verder met mn ondervloer. Stomme koelkast!
Oh noes!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wacht maar dit weekend.
Ik zou maar vast een zuurstoftank regelen, want ik moet 2 weekenden in 1x inhalen
Heel eerlijk: 13 in een dozijn design. En groen is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em lief. De komende 5 minuten tenminste, tot ik weer overnieuw begin.
NOEESSS!! Niet dit weekend! Ik ben er dit weekend niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een zuurstoftank regelen, want ik moet 2 weekenden in 1x inhalen
Achtergrond vind ik heel tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em lief. De komende 5 minuten tenminste, tot ik weer overnieuw begin.
Vorig weekend was huppel er niet. De saaiheid op de radioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOEESSS!! Niet dit weekend! Ik ben er dit weekend niet.
Gaan we dan de rap afmaken en de ONZ-hardstylesong ofzo in elkaar schroeven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOEESSS!! Niet dit weekend! Ik ben er dit weekend niet.
Nee, we gaan lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we dan de rap afmaken en de ONZ-hardstylesong ofzo in elkaar schroeven?
Tenzij zondag, dan ben ik er wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vorig weekend was huppel er niet. De saaiheid op de radio![]()
Nu ben jij er niet
Ik verwacht van jou steun via de whatsapp enz tijdens die showquote:
Dat mag je verwachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou steun via de whatsapp enz tijdens die show
Zonde sma.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij zondag, dan ben ik er wel.
Vrijdagavond heel misschien. Maar zaterdag sowieso niet.
Dan bestel je er eenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je verwachten
Ik wil ook een microfoon
Dat was het idee iddquote:
Ja en zodra ik op het balkon sta met een lamel en mn zaag dan ga je weer een knetterremix maken of nog erger, dan start je mijn lachbandquote:
* Huppelmuts zet skype offlinequote:
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het idee iddMaar ik weet niet of ik dat durf
Ik heb echt een kutstem.
Tuurlijk durf je dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het idee iddMaar ik weet niet of ik dat durf
Ik heb echt een kutstem.
Ok ok voor jou zet ik hem wel weer aan!quote:
Hij blijft geniaalquote:
Echt dat jij het volhoudt met hemquote:
Is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij blijft geniaal
[..]
Echt dat jij het volhoudt met hem
Ja erg is datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Nagels die kapot gaan.![]()
Ik kom niet helpen met klussen.
Echt he.quote:
Ik hoorde hetquote:
Stem? Ik hoor alleen wat gehinnik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Ik kende Huppel dr stem nietWel een mooie stem!
Dat verklaart een hoop. Samzz is paardengek.quote:
Ik niet horquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Verrek, waarom hebben mannen opeens allemaal een Justin Bieber kapsel?
Kijk eens in m'n fobo en bepaal dan of je snapt waarom ik dat zegquote:
Niet alleen mannen, ook vrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Verrek, waarom hebben mannen opeens allemaal een Justin Bieber kapsel?
En dan ook nog rood gekleurdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet alleen mannen, ook vrouwen.Nouja "Vrouwen"
Van die typjes die later een pittig kort kapsel nemen.
quote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik nu veilig aan mn laminaat beginnen?
http://www.dumpert.nl/med(...)stin_bieber_fan.htmlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je terug kijken, nakend popje is al gepostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik las nakende popjens. Pics or didn't happen.
Scroll maar naar boven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik las nakende popjens. Pics or didn't happen.
Nouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had 'm al een tip gegeven hè. Maarja, bijdehand . . .
Niettesquote:
Nieuwsgierigheidquote:
Gewoon een paar lekkere bouwhunken uitnodigen, dan is het zo gepieptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heel huis doe je wel een paar dagen over he.
Ik nodig ze wel uit maar ze kunnen/willen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een paar lekkere bouwhunken uitnodigen, dan is het zo gepiept
Die gasten in de bouw vind altijd van die lompe lelijke dikke onnozele domme figurenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een paar lekkere bouwhunken uitnodigen, dan is het zo gepiept
Maar jij vindt Do ook lekker, dus aan jouw oordeel hechten we maar geen waarde meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die gasten in de bouw vind altijd van die lompe lelijke dikke onnozele domme figuren
Flauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nodig ze wel uit maar ze kunnen/willen niet
Je vergeet een woord, schatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die gasten in de bouw vind altijd van die lompe lelijke dikke onnozele domme figuren
En toch zo heel af en toe zie je een bouwvakker die echt zo lekker isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw
Moeten wij dames het dan maar op komen knappen?
[..]
Je vergeet een woord, schat
Ik hoorde net op de radio dat jij blondjes niet leuk vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar jij vindt Do ook lekker, dus aan jouw oordeel hechten we maar geen waarde meer
onzinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat jij blondjes niet leuk vindt
Niet alles wat hoepelmoets zegt is waarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat jij blondjes niet leuk vindt
Na het werkquote:
Oh ja, ze moeten bruine ogen hebbenquote:
Nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alles wat hoepelmoets zegt is waar
Ik heb 3 uur geslapen, ik heb het concentratie niveau van een aardappelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw
Moeten wij dames het dan maar op komen knappen?
[..]
Je vergeet een woord, schat
Nee hoor, maar dat vind ik wel het mooist.quote:
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na het werkEn ik neem WT mee
Maar, even serieus, dat kunnen we best eens doen
Ik heb nog nooit een blond vriendje gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat vind ik wel het mooist.
Ik val niet op haarkleur, uitstraling is belangrijk.
Smoesjes en je wet hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur geslapen, ik heb het concentratie niveau van een aardappel
Popje vindt blonde mannen echt smerigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een blond vriendje gehad.
Blonde mannen, ik weet nog niet wat ik daar van vind
Schat, je mist een letterquote:
Ik weet niet wat ik van blonde mannen vind. Val er meestal niet opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje vindt blonde mannen echt smerig
IN THE GHEETTOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het goed![]()
Je hebt mn nummer
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje vindt blonde mannen echt smerig
Dat deed ik expresquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, je mist een letter
[..]
Ik weet niet wat ik van blonde mannen vind. Val er meestal niet op
Ik ben gewoon witquote:
Jij gelooft haar ook niet hequote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Gaat het laminaat leggen niet zo soepel
Het is zo mooi in line met het vergeten woord van SSBquote:
We vullen elkaar inderdaad goed aan zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo mooi in line met het vergeten woord van SSB
Altijd leuk, engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo mooi in line met het vergeten woord van SSB
De ergste is nog wel een keer toen ik iemand op een crematie het over het uitvaart bedrijf had.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken.
Of niet danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We vullen elkaar inderdaad goed aan zo
Ik wist even niet welk Nederlands woord ik moest pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, engelse woorden in nederlandse zinnen gebruiken.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of niet dan
[..]
Ik wist even niet welk Nederlands woord ik moest pakkenIk ben de hele dag al Engels aan het typen.
Alleen als je rock draaitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag ik vanavond 1 uurtje van Symphonic snoepen ?
Dus je gaat ook niet naar mij luisterenquote:
Ja hier ga ik even goed van genieten!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dekkered
Bericht:
omdat het kan
Behalve bij koelkastquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef dekkered het volgende:
Dire Straits valt hier altijd wel in de smaak heb ik het idee
Jankerige stem en zeikerige vind-mij-zielig- gitaarquote:
Heerlijke muziek, Dire Straits.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jankerige stem en zeikerige vind-mij-zielig- gitaar
Geloof dat hij het zo omschreef
Mark Knopfler live gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerlijke muziek, Dire Straits.
Brothers in Arms
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef gianni61 het volgende:
mijn baas kennende zou hij best begrip hebben als ik ik de rest van de middag vrij zou vragen voor een goeie pijpbeurt.
Kan ik meteen nog ff helpen met de laminaat
Als je een pijpbeurt aan gaat bieden dan heb je heel veel aanmeldingen denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler live gezien![]()
Lol ik geloof dat ik heel makkelijk hulp bij het laminaat leggen kan krijgen
[..]
Ik bied helemaal niks aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een pijpbeurt aan gaat bieden dan heb je heel veel aanmeldingen denk ik.
kroeg open? waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
Mensen fijne middag nog, ik ga de kroeg maar weer eens opengooien
Ik heb nog nooit een kleurenfoto van Popje gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij krijgt geen aandacht van Popje hoor, jij vindt Do 5x lekkerder_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |