Eens met deze manquote:
Ik ben mn externe hdd vergeten bij Ez. Nu heb ik geen eigen muziek hierquote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind wel dat het al te lang geleden is dat er een uurtje franse chansons is gedraaid
Vorige week nog!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind wel dat het al te lang geleden is dat er een uurtje franse chansons is gedraaid
Gemist dusquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Nakende Pop pop popquote:
Bang boom bangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar koelkast, wat dacht je van Duitse Schlagers?
Ghehequote:
SPOILER: Naakt popjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kwam 2xSPOILER: Naakt popjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Oh ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar koelkast, wat dacht je van Duitse Schlagers?
Speciekuipen vol jongequote:
Eens met deze manquote:
Dit.quote:
Haha wij hebben een intro maar die heb jij nooit gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Alle dj's moeten wel een startjingle hebben voortaan hoor.
Gisteren zo veel dj's die in dezelfde lijn draaiden dat niemand het verschil door had
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Alle dj's moeten wel een startjingle hebben voortaan hoor.
Gisteren zo veel dj's die in dezelfde lijn draaiden dat niemand het verschil door had
DOE EEN NIPPLETWIST OFZO BIJ HEM!!quote:
Mmm...ik denk niet dat dat helptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOE EEN NIPPLETWIST OFZO BIJ HEM!!
WHATEVER IT TAKES TO MAKE HIM STOP THIS SHIT!!
Ik?quote:
Spitzenklasse dat ik de schuld op jou nog kon afschuiven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik?
Ik wilde franse chansons. Die treinenfreak wilde schlagers
Het is allebei niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik?
Ik wilde franse chansons. Die treinenfreak wilde schlagers
Niet lief!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spitzenklasse dat ik de schuld op jou nog kon afschuiven.
Rap dan?quote:
ABNquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet lief!
[..]
Rap dan?
Dan krijgen we ABN
Rap is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet lief!
[..]
Rap dan?
Dan krijgen we ABN
Succes, als je het goed kunt dan mag je hier binnenkort ook wel komen leggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik even in mn eentje het laminaat in mijn kleine gangetje ga leggen
Ja, heb je een beetje laminaatlegskills?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik even in mn eentje het laminaat in mijn kleine gangetje ga leggen
Samen dan wel he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes, als je het goed kunt dan mag je hier binnenkort ook wel komen leggen.
Ik bedenk net dat ik de foto's nog steeds niet bekeken heb! Ga ik nu doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Schaam jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat ik de foto's nog steeds niet bekeken heb! Ga ik nu doen
wat!?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
Als koelkast zegt van: Huppelmuts moet nog laminaat in haar kleine gangetje klinkt het gelijk zo seksueel beladen.
In de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen dan wel he?
Dit is het resultaat van mijn slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Que?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!
als je dit haaks op de deurpost monteert ben je achterlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik de breedte van de lichtflux gelegd. Rebels hoor!
Ik wilde me dan eigenlijk met de belangrijke dingen bezighouden zoals jou van drank en eten voorzien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen dan wel he?
Dit is het resultaat van mijn slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Is goed hoor. Just say when.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde me dan eigenlijk met de belangrijke dingen bezighouden zoals jou van drank en eten voorzien.
Maar vooruit zal meehelpen dan.
18ct per kilometerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor. Just say when.
Trouwens krijg ik dan wel kilometervergoeding?
Thanks for thatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie vulgaire, neukende konijnen die in de reet van Vader Abraham verdwijnen
19ct is gebruikelijkquote:
Ik moet toch ietsquote:
Maar moet je het dan postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ok, ik zie ook liever andere dingen, maar dat werd niet gezegd he
Gedeelde smart he, dus jaquote:
Knetter op je muurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van Dragems moet ik de namen van alle radio luisteraars enz op een muur zetten
Ik heb niet zulke grote murenquote:
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van Dragems moet ik de namen van alle radio luisteraars enz op een muur zetten
Jouw foto boven mijn bed tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.
We willen allemaal wel eens watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
Ik wil Marta Wainwright - See Emily Play horen!
En er dan zelf overheenfappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou mijn leven compleet maken, mijn naam op jouw muur.
De MIquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En er dan zelf overheenfappen.
Neuh, geen herrie vandaag. Ben niet zo wakker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het wordt wel weer tijd dat je Metallica gaat afzeiken.
Dus gooi die mix er ff in joh![]()
Of anders U2 - Magnificent die remix van die gasten die patje je had gestuurd ofzo
Adam K & Sohaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het wordt wel weer tijd dat je Metallica gaat afzeiken.
Dus gooi die mix er ff in joh![]()
Of anders U2 - Magnificent die remix van die gasten die patje je had gestuurd ofzo
Denk niet dat ik op huppels muur mag fappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En er dan zelf overheenfappen.
Dan heb je het wel moeilijk als hendrikus cornelis johannes heet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch wel een mooie vorm van narcisme vind je niet?
Ja diequote:
Als je het maar zelf opruimtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik op huppels muur mag fappen
Dit is de reden voor de uitvinding van een "CumSparger"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je het wel moeilijk als hendrikus cornelis johannes heet.
Fap dat maar eens weg dan
Wil ik weten wat dat isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is de reden voor de uitvinding van een "CumSparger"
Ik bedenk het woord ter plekke, en het moet HOOPIK nog uitgevonden worden.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor hoepelmoets![]()
Dude.
Dikke lachkick in de gang. Dat gaat nu helemaal mis met mn ondervloer he
Nee dit dan, ik krijg hem nu een week niet meer hardquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is die Duitse bullshit erdoorheen?
KNETTER!!quote:
Lig je te zonnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
De buurman keek net over de schutting heen![]()
Heb medelijden met mij!quote:
Ik ook en weer doorgeslikt.quote:
Ik zit lekker in het zonnetje jahquote:
Jezelf niet blesseren he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij!
Ik was met een heel scherp stanleymes bezig.
je had jezelf kunnen verlossen door je polsen door te snijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij!
Ik was met een heel scherp stanleymes bezig.
Laat koelkast dan ophoudenquote:
Als je dit hoort wil je jezelf toch blesseren ofnietquote:
Maar mijn kind danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je had jezelf kunnen verlossen door je polsen door te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |