Dan heb je er niets van begrepen. Deze auto's moeten met gemak 1 op 20 kunnen rijden. En dat is gewoon benzine.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef MdMa98 het volgende:
Geen enkele auto haalt zijn specificatie...
1 op 16,5 is prima voor zo`n karretje toch? Mits diesel..
De specificatie van mijn mazda is 1/13 en haal ook maar max 1/10/11
Een auto gaat pas zuinig rijden als hij echt goed warm is, op lange stukken snelweg.
Auto heeft wel onderhoud gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Keiichi het volgende:
Oh, hij is uit 2007 trouwens. Dus hij is al (wel door een ander...) ingereden.
Of gaat het boven een bepaalde leeftijd weer fors achteruit?
Jazeker, mits je rijdt als een bejaarde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan heb je er niets van begrepen. Deze auto's moeten met gemak 1 op 20 kunnen rijden. En dat is gewoon benzine.
Nou aangezien je al denkt dat er een diesel in een Aygo ligt heb ik niet het idee dat je het begrijptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jazeker, mits je rijdt als een bejaarde.
Wat vertelde de garage toen je daar met je vraag aankwam?
Ik begrijp het wel degelijk, laten we dat eerst even rechtzetten ok?
Er zijn wellicht diesel uitvoeringen. Maar die zijn zeer schaars.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou aangezien je al denkt dat er een diesel in een Aygo ligt heb ik niet het idee dat je het begrijpt
En zijn dat vooral korte ritjes? Want dan zou het nog wel kunnen (al vind ik het dan nog wel aan de lage kant).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef Keiichi het volgende:
Het is ongeveer 30% snelweg, 40% buiten de bebouwde kom en 30% stadsverkeer dat er meegereden word.
Auto heeft onderhoud altijd op tijd gehad.
Vraag heb ik nog niet aan de garage voorgelegd.
Staat er: Er zit een diesel in een aygo? nee, er staat, mits diesel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou aangezien je al denkt dat er een diesel in een Aygo ligt heb ik niet het idee dat je het begrijpt
Nogmaals: Ik heb de vraag nog niet voorgelegd aan de garagequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
Nogmaals: Wat vertelde de garage, toen je met de vraag aan kwam zetten?
Kijk eindelijk iemand met gezond verstand.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef DaDude1987 het volgende:
Mijn gevoel: Eerst inrijden dan maar eens kijken wat hij verbruikt.
Mijn gevoel zegt dat een auto van 2007 al ruimschoots ingereden is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand met gezond verstand.Lees je dit ts?
Daar las ik overheenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik heb de vraag nog niet voorgelegd aan de garage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |