Haiquote:
Ik heb bij VeryCherry gekeken en daar kom je wel veel verschillende jurkjes tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi! Ik heb besloten dat ik ook op jacht ga naar een LBD voor die bruiloft binnenkort. Wat ben jij zoal tegengekomen bij je zoektocht? Ik hou wel echt van klassieke jurkjes, zoals die eerste.
Ik wil niet zo'n super-curvy topvintage-jurkje denk ik. Ik heb daar niet de voorgevel voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb bij VeryCherry gekeken en daar kom je wel veel verschillende jurkjes tegen.
Ookal zie je daar wel vooral die meer sexy jurkjes die ze ook bij TopVintage hebben.
Kan niet zo heel goed advies geven want ik kwam ze eigenlijk per ongeluk tegen en toen heb ik besloten dat ik een LBD nodig had
Eerst kijken hoe ze mij staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n super-curvy topvintage-jurkje denk ik. Ik heb daar niet de voorgevel voorZaterdag maar eens hard op jacht dan.
Welke ga jij uiteindelijk kopen?
FFT, bij deze maatschappij had je toch best een goed gevoel?
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Eerst kijken hoe ze mij staanen dan beslissen
Heb nog geen berichtje gehad dat ze al onderweg zijn![]()
Wil hem toch eigenlijk wel aan op mijn verjaardagsfeestje vrijdag
wat is het geworden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.
Wat voor iets heb je besteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.
Oh echt? Ik heb het gisteravond pas besteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor iets heb je besteld?
Ik lees dat ze pakketjes alleen op dinsdag en vrijdag versturen, dus ben benieuwd of ik op tijd was gisteren om vandaag verstuurd te worden
Maar dat past misschien in een envelop? Die versturen ze volgens mij elke dag, zodra het geld binnen is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb het gisteravond pas besteld
Ik heb een topje voor haar besteld
Ah ja, het is idd enveloppe-post. Pfoe hee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Maar dat past misschien in een envelop? Die versturen ze volgens mij elke dag, zodra het geld binnen is.
Nee. Eigenlijk niet. Ben weer vergeten wat te regelen op kantoorquote:
Kan gebeuren maar wel vervelendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ben weer vergeten wat te regelen op kantoor
IKEAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Hmm weet iemand toevallig waar ik ergens goedkope lijstjes kan vinden voor posters.
Mijn vriend heeft een paar mooie filmposters die ik wel in de woonkamer wil hangen, maar dan wel graag in een lijst.
De maten zijn volgens mij 61 x 91,5 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |