Ravi
Thijs
Och Ko

Jeetje wat blijft hij toch kwakkelen. Hopelijk lost dat straks een beetje op als het weer beter gaat worden. Geen ervaring met hoestdranken.
Ca.ra, wat heftig zeg. Heel veel sterkte de komende periode
Niels
Handig he dat hij het nu zelf kan aangeven. Mette doet dat nu een maand. Meestal knikt ze ja, praten doet ze niet echt. maar ze weet heel goed keuzes te maken en ze begrijpt ook zo'n beetje alles wat ik vraag en zeg. Zo heerlijk is dat. Ik kan nu ook echt dingen uitleggen en dan luistert ze en probeert of begrijpt het dan ook echt (bijvoorbeeld dat mama en papa gaan slapen dus dat Mette ook gaat slapen, maar dan wel in haar eigen bed

)
Ik denk trouwens dat ze straks in 1x gaat praten en dat het dan heel snel zal gaan, net zoals met het lopen en het kruipen. Ze is momenteel ook echt aan het 'sponsen' alles wordt opgenomen, ik benoem me een ongeluk de hele dag. Ben blij dat ik ondanks het niet praten heel goed met haar kan communiceren.
Mette en ik worden straks opgehaald door mijn broer en gaan even lekker chillen bij mijn ouders. Genieten van de grote morgen en het mooie weer. Vriendlief gaat klussen bij vrienden in Amsterdam.
Ik ben erg benieuwd hoe het dinsdag allemaal zal gaan, hoop echt dat ze niet ineens plotseling ziek wordt voor die tijd want dan moet de ingreep uitgesteld worden.
Oja ze eet ineens geen groentes meer
Zomaar mee gestopt. Wel eet ze de rijst, noodles, aardappels enz. maar als er een klein miniscuul stukje groente aanzit wordt het weer naar buiten gewerkt. Ook vlees wordt geweigerd.
Ik heb de afgelopen week daarom maar de groente wat gepureerd en die er dan door heen gedaan en dan nog wat losse groentes erbij. Ik hoop dat het weer overgaat want het ging supergoed.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..