Heb net mijn eerste cappuccino ingeschonkenquote:
Hier bij het ontbijt altijd koffie met warme melk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb net mijn eerste cappuccino ingeschonken.
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Coos het volgende:
Ook erg!!!![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)schoolexcursie.dhtml
...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Deisyy het volgende:
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!
Ja zat het net ook al met enige verbijstering te lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!
Is dat dan zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
Terwijl je zelf de vader bent ...
Dunno, maar dat zou me niks verbazen, insinueer ik er schaamteloos op los.quote:
Kan me zo moeilijk voorstellen dat niemand iets heeft gemerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Coos het volgende:
Ook erg!!!![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)schoolexcursie.dhtml
Buurjongen, buurman, klasgenoot, oom, weet ik veel, kan allemaal. Ik insinueer even schaamteloos mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno, maar dat zou me niks verbazen, insinueer ik er schaamteloos op los.
Zo. Folder en advertentietekst in ruwe vorm af, even mijn hoofd leeg en boodschappentas volmaken in de supermarkt.
Lijkt het jou dan een beter idee dat ze niet meer naar school gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Buurjongen, buurman, klasgenoot, oom, weet ik veel, kan allemaal. Ik insinueer even schaamteloos mee.
Gos, en dat moet straks terug naar school zodat ze volgend jaar naar het vervolgonderwijs kan. leerplicht etc.
O ja, doe eens een picaquote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mezelf teringhardst op mijn vingert geslagen met een eventueelhamer
Nee absoluut niet! Volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar dan kom je weer terug in de klas (basisschool!!!) als moeder. Kan me voorstellen dat dat voor een 12-jarige een hele rare ervaring moet zijn. Voor haar klasgenoten en leerkrachten ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt het jou dan een beter idee dat ze niet meer naar school gaat?
Het is in principe een niet-hamer... een hamer om nietjes mee in dingen te slaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Maar wat is een eventueelhamer? Ik ken wel een momentsleutel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, doe eens een pica![]()
Ik heb de mijne sinds vrijdag, dat is ook zo'n lieffie
Friet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Vanavond staan er tortilla's op het menu. Met zelfgemaakte guacamole.
Dat zeg je ook nergens, maar omdat je het over leerplicht had vatte ik het zo op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar dan kom je weer terug in de klas (basisschool!!!) als moeder. Kan me voorstellen dat dat voor een 12-jarige een hele rare ervaring moet zijn. Voor haar klasgenoten en leerkrachten ook trouwens.
En wat ga je allemaal in je tortilla's frommelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Vanavond staan er tortilla's op het menu. Met zelfgemaakte guacamole.
Stukjes kipfilet, mais, Mexicaanse bonen, sla, tomaat, kaas, een pikant prutje uit een potje, guacamole en dan dichtplakken met sour creamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Deisyy het volgende:
En wat ga je allemaal in je tortilla's frommelen?![]()
Hier rucola met kappertjes, gerookte zalm en een omeletje.
Tortilla's op zijn lekkerst dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stukjes kipfilet, mais, Mexicaanse bonen, sla, tomaat, kaas, een pikant prutje uit een potje, guacamole en dan dichtplakken met sour cream.
Ik eet het ook ongeveer zo, maar als ik het echt echt lekker wil eten, dan maak ik er nog van die tortillachips bij, in een ovenschaal met van die rode saus erover en flink wat kaas. Dat dan even in de oven. Et voila!quote:
Hij doet het hoor!quote:
Eigenlijk heb ik een beetje de schurft aan nieuwe pc's en laptops. Moet ik alles weer installeren etc. Maar ja een mooie nieuwe frisse pc is vaak wel weer heerlijk snel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij doet het hoor!![]()
Ik heb vandaag op kantoor ook weer een nieuwe pc gekregen, moet er altijd een aan wennen, alles weer op zijn plekkie zetten, maar hij is snel!
Niks mis met olijven, mits met veel knof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?![]()
*doet bakje olijven overhandigen.
En daar wil je mee goedpraten dat je op dinsdag over bitterballen begon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Ik dacht ooit eens in een bar in Milaan bitterballen te kunnen scoren, bleken het gefrituurde olijven te zijn
Nee, maar ik hou helemaal niet van olijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar wil je mee goedpraten dat je op dinsdag over bitterballen begon?
Dan moet je ze even naar Ian brengen, dan kan hij ze aan mij overhandigen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou helemaal niet van olijven
En ik dacht dus dat je heel lief olijven aanbood....... zijn die dingen eerst door de kamer getieft!quote:
Dat was niet echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat je heel lief olijven aanbood....... zijn die dingen eerst door de kamer getieft!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef hondjes het volgende:
The testament van George harrison.
Voor Heks..Paul is really dead...
Pannenkoek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
Weer thuis en gelijk melk gehaald voor de pannenkoeken morgen
Een prutje van rijst iets wat voor babi pangang door moest gaan en koude groenten....VL eet ik daar niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je dan gegeten op de uni?
Mijn tortilla's waren heerlijk. Nou ja, eentje. Toen zat ik alweer vol. Morgen nog eentje.
En nu koffie! Een espresso.
Grapje natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt alsof je het niet lekker vindt
Ormel van het CDA stelde zich inderdaad op als een frontsoldaat van Hillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hillen-debat begonnen (politiek24).
Ging dit topic over die wedstrijd? Godverdomme 3-3quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ormel van het CDA stelde zich inderdaad op als een frontsoldaat van Hillen
Antwoord van de ministers in de eerste termijn om 20:45. Dan is het voetbal al begonnen, kut.
Toch geef ik Oranje meer kans om te winnen dan Hillen, dus ik ga maar het debat kijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
een Naamtopic![]()
ben ik gek opmooi Toepje Heks !
![]()
jah jah en die van Coos was ook prachtig![]()
Met deze TT moet ik natuurlijk wel reageren met een Toepje heh... kan ik niet
onderuit natuurlijk...
nah... komt ie dan heur![]()
Ik heb alleen de 1-0 gezien, maar ze hebben uiteindelijk toch gewonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging dit topic over die wedstrijd? Godverdomme 3-3
Hier staat ook het debat aan
Bronskiquote:Vrees voor incestdrama kindmoeder (12)
door André Spaansen
GRONINGEN - Het is onduidelijk wie de vader is van de baby van de twaalfjarige Devta, die tijdens een schoolexcursie beviel. Er bestaat vrees voor een incestdrama. Familieleden zeggen dat Devtas vader eerder is veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Hij zou een andere dochter hebben misbruikt.
Op de school van het meisje hangen kindertekeningen aan het raam. Het contrast met het moederschap van een van de kinderen is groot. Op de school van het meisje hangen kindertekeningen aan het raam. Het contrast met het moederschap van een van de kinderen is groot. Foto: Jos Schuurman
De vader (52) van het schoolmeisje was gisteren niet thuis. Hij doet bijna nooit open, weten omwonenden. Hij wordt omschreven als een drinker. En nog wel meer, wordt gezegd. Tantes van de jonge moeder zijn zwaar aangeslagen. Het meisje woont in Groningen met haar broertje en haar vader, aan wie ze is toegewezen na een scheiding met de Surinaamse moeder. Uit een eerdere relatie heeft de vader meerdere kinderen, onder wie een dochter van rond de dertig die hij voorheen zou hebben misbruikt. Hij werd hiervoor veroordeeld en zat twee jaar achter de tralies.
Gewaarschuwd
Ik heb gewaarschuwd voor hem, aldus deze dochter gisteravond. Ik ben geschokt over wat er nu mogelijk weer gebeurd is. Ik heb hem toentertijd aangegeven. Hij heeft gewoon twee kinderen van een ander meegenomen, vindt deze halfzus van de twaalfjarige moeder. De vader is na zijn celstraf naar Sint Maarten gegaan, waar hij ook vandaan komt. Hij is wat ons betreft gewoon gevlucht, meent de omgeving van het meisje. De oudere dochter zegt dat hij geen tbs opgelegd heeft gekregen, maar alleen celstraf. Andere familie zegt dat hij wel tbs opgelegd had en daarom na zijn celstraf weg zou zijn gegaan.
De oma van het 12-jarige kindmoedertje huilde gisteren dikke tranen en de dokter kwam om haar bij te staan.
http://www.telegraaf.nl/o(...)een_zin__.html?p=4,1quote:
Je zoon heet Natasja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/o(...)een_zin__.html?p=4,1
Hij is net als jij toen voor zichzelf begonnen..
En dit is natuurlijk bekendheid..linkbuilding..noemt hij het
Spannende ontwikkeling!quote:
Ik heb deze fillum gezien vannacht, veel leuker dan die kutkattenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:53 schreef Toverheks het volgende:
Disana vannacht weer 101 cats gezien wist niet eens dat zulke katten bestonden zo leuk weer, leuk gefilmd goed vertelt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb deze fillum gezien vannacht, veel leuker dan die kutkatten![]()
geen idee... maar ik vond het wel een goeie film al krijgt ie overral een laagquote:
Ik haat Fokkersquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want van zulke doc. kan een mens nog heel veel leren, er waren katten die sinds 1983 speciaal waren gefokt, met hele korte pootjes snoezig om te zien maar kloppen doet het natuurlijk niet dat het gewoon uitgevonden wordt om de natuurlijk kat een ander uiterlijk te geven.
FANN zap eens snachts langs Animal Planet kan je nog heel veel van leren
Ah... ja ik zie het dat zal dan welquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Copycat het volgende:
Dit is het origineel. The Twilight Zone, dat was echte SUSPENSE!!!!!!
Nou moet boodschappen doen en het regent. Leuk he? O ja, ga ook afspreken bij de kapper, dat vind ik dan weer wel leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of hebben jullie niks leuks te vertellen?
Sorry sorry sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeg kenne jullie niet effe deurposten !
In dit tempo zit ik over 3 dagen nog met een naamtopic in mijn mik![]()
moet ik hem vannacht weeeeeeeeeeeer in mijn eentje volposten
kapper is altijd leuk jah..quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou moet boodschappen doen en het regent. Leuk he? O ja, ga ook afspreken bij de kapper, dat vind ik dan weer wel leuk.
Kiek daar hebben we teniminste wat an...quote:
Ik hoor dat ook net, bij de laatste twee couplettenquote:
Had je hem niet eens eerst geluisterd ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook net, bij de laatste twee coupletten![]()
Dacht dat het over lammetjes en bloemetjes ging
Nee, had geen idee de De Blijde Boodschap er ook in zat, die kwam er op het laatst ineens binnengeslopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je hem niet eens eerst geluisterd ?![]()
Muts !
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik weet best veel heur Heks over diertjes enzo...
Wist je ook dat je Warm en Koudbloedige diersoorten hebt?
een Serpent is een voorbeeld van een koudbloedig dier...
enge beesten....
volgens mij valt een slang ook onder Koudbloedig, maar weet ik niet
helemaal zeker hoor
[ afbeelding ]
''ril''
quote:SerpentUit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Serpent kan verwijzen naar:
een ander woord voor Slangen
een muziekinstrument, zie: Serpent (blaasinstrument)
een band, zie: Serpent (band)
een encryptiealgoritme, zie Serpent (encryptiealgoritme)
een fabrikant van radiografisch bestuurbare auto's
een scheepswrak in Scharendijke Le Serpent
Wat zei je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gnmzmsjkl jlldfweiiv jjjjiu
dus....
best knap wel..
ah... kiek da's nog eens hulp..quote:
Dat lijkt me wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
praat jij nog wel tegen me ?
nou denk dat een slang echt bij het koudbloedige soort hoort, hier is het ook af en toe ook een slangenkuil en kan niet ontdekken wie nou warm of wie nou koudbloedig isquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik weet best veel heur Heks over diertjes enzo...
Wist je ook dat je Warm en Koudbloedige diersoorten hebt?
een Serpent is een voorbeeld van een koudbloedig dier...
enge beesten....
volgens mij valt een slang ook onder Koudbloedig, maar weet ik niet
helemaal zeker hoor
[ afbeelding ]
''ril''
Nee, maar ik ben algemeen onvriendelijk, dus ik krijg de laatste nieuwtjes nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
jouw PM box zit zeker dicht ?
Dat weet je vast welquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou denk dat een slang echt bij het koudbloedige soort hoort, hier is het ook af en toe ook een slangenkuil en kan niet ontdekken wie nou warm of wie nou koudbloedig is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks is boos op me![]()
omdat ik Kutkatten zei enzo...
ja da's dan wel weer jammer...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben algemeen onvriendelijk, dus ik krijg de laatste nieuwtjes nooit.
waarom verdrietig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
boos ik???? ben je gek, als ik boos ben ga ik schelden he en nog niet tegen je gescholden dus nee hoor boos wordt ik niet zo gauw, wel weer verdrietig maar dat is een ander onderwerp........
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja da's dan wel weer jammer...![]()
maar eh.... effe iets belangrijkers...
had je een Panda afvalbakje ?![]()
of bedoelde je dat mijn Pandaatje in de afvalbak is beland
het heet ook echt iPandaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je ken zelfs aan de Ipod![]()
[ afbeelding ]
Dag Fann, tot zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik ga d'r maar weer eens van tussen![]()
Was leuk om iedereen weer even te hebben gesproken,
jullie kenne weer met een gerust hart uit jullie hoekje komen...
doei
jij maakt me niet verdrietig maar hoe alles loopt enzo daar wordt ik best verdrietig van, en dan kan er wel geroepen worden het is maar FOK enzo maar trek het me soms gewoon aan hoe iedereen over elkaar heen rolt, hoe iedereen maar gewoon door gaat en net doet of het de normaalste zaak is elkaar af en toe loopt af te zeiken, en ja ik weet het ik doe het zelf ook wel eens en maak ook de fout te zeggen wat ik denk en dan weer het halve zooitje over me heen te krijgen. Ik dacht echt een leuk groepje dat we met zijn allen waren hoe hebben we niet met Disana mee geleefd, hoe verheugen wij ons nu niet met zijn alle op Juud en Dementor hun baby, soms vind ik het FOKKEN echt kut, en nee wil geen commentaar eens ontvangen, want als ik soms wat verkeerds zeg dan komen ze weer met zijn alle wel weer een puntje scoren over mijn rug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom verdrietig?
waskebeurd dan?
Ik maak je toch niet verdrietig ?
*schraapt de keel even*quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk moet ik dit niet eens posten want ohhhh wie gaat mijn gevoel weer lopen afzeiken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij maakt me niet verdrietig maar hoe alles loopt enzo daar wordt ik best verdrietig van, en dan kan er wel geroepen worden het is maar FOK enzo maar trek het me soms gewoon aan hoe iedereen over elkaar heen rolt, hoe iedereen maar gewoon door gaat en net doet of het de normaalste zaak is elkaar af en toe loopt af te zeiken, en ja ik weet het ik doe het zelf ook wel eens en maak ook de fout te zeggen wat ik denk en dan weer het halve zooitje over me heen te krijgen. Ik dacht echt een leuk groepje dat we met zijn allen waren hoe hebben we niet met Disana mee geleefd, hoe verheugen wij ons nu niet met zijn alle op Juud en Dementor hun baby, soms vind ik het FOKKEN echt kut, en nee wil geen commentaar eens ontvangen, want als ik soms wat verkeerds zeg dan komen ze weer met zijn alle wel weer een puntje scoren over mijn rug.
Dan komen ze wel even vertellen dat ik niet goed snik ben, een Heks aktie van heb ik jou daar weer opgevoerd heb, heb er gewoon genoeg van, als ik niet in mijn waarde wordt gelaten zoals ik eigenlijk wel bij jullie doe in de SC dan heb ik zoiets, dikke vette vinger.
dus dat FANN, zo denk ik erover, een slangenkuil waar het soms moeilijk is je hoofd boven de bak uit te steken.
eigenlijk moet ik dit niet eens posten want ohhhh wie gaat mijn gevoel weer lopen afzeiken.
Persoonlijk zal het me inmiddels mn reet roesten wat die zure sloten doen...ik ben dr wel klaar meequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
In een zure sloot kan je toch yoghurt smeren?
Nee hoor is meer de algemene tendens van de laatste tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:26 schreef remlof het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, is het waard het terug te lezen?
Van de AH zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook wraps op. Enige kant en klaar voer wat te eten is
.
Het idee is om gewoon even een terrasje te pakken en te "genieten"* van het mooie weer. En de prachtige dingen in het leven...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt wel heel goed weer, ff kijken. Heb de weekendplannen nog niet rond.
Wie zijn Meet en Greet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie is er zaterdag in de buurt van Eindhoven en heeft zin in een Meet en Greet met mij op een terras?
Ik zet ze welquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij ook gratis handtekeningen op tieten?
Dat scheelt 20min treinen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, het kan ook Breda wordenIk twijfel nu.
eyquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, toch Eindhoven!
Wacht ik vraag eerst iedereen die meegaat wat ze willen
Eigenlijk wil ik wel eens mee zupen en als het in de middag is beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee is om gewoon even een terrasje te pakken en te "genieten"* van het mooie weer. En de prachtige dingen in het leven...
Hehehe
*aanhalingstekens want: Ik is zure lul dus "genieten" is geen garantie
Ja, ik zat met ongeveer een uur of 2 in mijn hoofd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel eens mee zupen en als het in de middag is beter [ afbeelding ]
Kolere wat vroegquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik zat met ongeveer een uur of 2 in mijn hoofd?
Schijnt de zon tenminste, lekker tochquote:
Breda !!! Moet ik 6 uur mijn nest uit !!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schijnt de zon tenminste, lekker toch.
Naar Eindhoven is 1:20 met de trein. Hetzelfde als ik, ook primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Breda !!! Moet ik 6 uur mijn nest uit !!!
Ik overdrijf nou eenmaal graag...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Eindhoven is 1:20 met de trein. Hetzelfde als ik, ook prima.
Ik ga ff van A'dam centraal uit.
Dat komt omdat ook zure regen op den duur verdamptquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Soury het volgende:
Ian regel het maar waar en hoe laat. Ik heb er zowaar zin in. Zal wel door de zon komen van de laatste dagen dat ik mijn kooi weer es uit wil komen
Ik heb ook geen idee waar ik het vandaan haal, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Soury het volgende:
Ian regel het maar waar en hoe laat. Ik heb er zowaar zin in. Zal wel door de zon komen van de laatste dagen dat ik mijn kooi weer es uit wil komen
misschien uit deze ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ik het vandaan haal, eerlijk gezegd.
Het is nog maar woensdag. Google maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uit je blauwe vinger.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Breda!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Copycat het volgende:
Eindhoven zei u? 's Avonds heb ik een verjaardag, maar overdag zou zomaar een goeie optie kunnen zijn.
Doen !!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Copycat het volgende:
Eindhoven zei u? 's Avonds heb ik een verjaardag, maar overdag zou zomaar een goeie optie kunnen zijn.
Niet haten op Breda, chi-meid.quote:
Breda ligt toch naast Eindhoven, het is allemaal Brabant.quote:
Duitser.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Breda ligt toch naast Eindhoven, het is allemaal Brabant.
Mietje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet het nieuwe breezahsletje??
Anyhood: EHV or bust.
Ik wou om een uur of 2 beginnen met Bazig op een Terras Zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een vroeg-in-de-avond verjaardagsfeest (waarschijnlijk met voetbal) van m'n neefje.
Hoe laat is jullie planning. En wie is jullie?
Kom je lekker jolig aan daar !! Je neefje is waarschijnlijk meer beneveldquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een vroeg-in-de-avond verjaardagsfeest (waarschijnlijk met voetbal) van m'n neefje.
Hoe laat is jullie planning. En wie is jullie?
Wijze woorden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je lekker jolig aan daar !! Je neefje is waarschijnlijk meer beneveld
Altijd he ? "kuch"quote:
Met ijsquote:
Hihihihi...quote:
...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga er even over nadenken of dit in mijn weekend te passen valt.
De rest is voor jou idd, ik heb ze op dit topic gewezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke overhaaltactiek ik ga toepassen.
Vertel Liesje dat ik komquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke overhaaltactiek ik ga toepassen.
Neuh, ik twijfel serieus, heb verderop in April nog een meet, sowieso al een dure maand, en een vriendje die na al mijn huiswerkstress ook wel wat extra aandacht kan gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lies staat alweer met haar jas aan![]()
nah Ian nu moet je wel ...
Economische Geschiedenis en Ruslandkunde! Dat is tegenwoordig niet meer te betalen een dubbele masterquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hihihihi...
Je schrijft een persbericht, dan vraag je of de krant dit wil plaatsen.
willen ze het plaatsen komt het te staan onder de hoofdredactrice...
In het bericht wordt de schrijver van het persbericht vermeldt met verwijzing naar zijn weblog
waar het bericht staat.
Jongeeeuuuuh...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik twijfel serieus, heb verderop in April nog een meet, sowieso al een dure maand, en een vriendje die na al mijn huiswerkstress ook wel wat extra aandacht kan gebruiken.
We gaan je niet likken hoor, oh dat staat niet zo best maar slaat op kikkerquote:
Dat is een neger gooi er een banaan naartoe ! Of neem hem meequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik twijfel serieus, heb verderop in April nog een meet, sowieso al een dure maand, en een vriendje die na al mijn huiswerkstress ook wel wat extra aandacht kan gebruiken.
Die banaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een neger gooi er een banaan naartoe ! Of neem hem mee
Daar rekende ik eigenlijk wel opquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan je niet likken hoor, oh dat staat niet zo best maar slaat op kikker
Ik ga je wel zoenenquote:
Solextocht door de bossen van Puttenquote:
Fuck nee. Diss die solexheaumeaux en kom terrassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solextocht door de bossen van Putten![]()
Wil je mee?
En voer hem kip.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Zet de ps3 aan, zet die neger ervoor.
Hij heeft waarschijnlijk niet eens door dat je weg was.
Echt waar met willumpie helm opquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Solextocht door de bossen van Putten![]()
Wil je mee?
Je hebt het wel over mijn zussies hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck nee. Diss die solexheaumeaux en kom terrassen.
Die mag je meenemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mijn zussies he
Owja je hebt een weekend Apeldoornquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mijn zussies he
Nee, geen helm, want die solex gaat zo langzaam dat hij bijna achteruit rijdtquote:
Dan kan je het rustig op een terras zitten wel vergetenquote:
Jep !!! De knoop maar es doorgehakt !!! Plus dat ik terrasjes beter verdraag dan kroegen. Ben ook niet meer zo piepquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, geen helm, want die solex gaat zo langzaam dat hij bijna achteruit rijdt![]()
Ga jij ook naar Breda?
Nu moet ze al helemaal mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je het rustig op een terras zitten wel vergeten
Goed besluit! Leuk idee ook, om lekker 's middags op een terras neer te ploffen met een stel leuke Fokkers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep !!! De knoop maar es doorgehakt !!! Plus dat ik terrasjes beter verdraag dan kroegen. Ben ook niet meer zo piep
Komen er ook leuke Fokkers?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed besluit! Leuk idee ook, om lekker 's middags op een terras neer te ploffen met een stel leuke Fokkers.
Wel eenzaam aan de topquote:
Daarom moet je ook naar Putten voor die Solex-tour; in Apeldoorn zou je zo hard de berg afgaan dat je niet voor Amersfoort stilstaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, geen helm, want die solex gaat zo langzaam dat hij bijna achteruit rijdt![]()
Ga jij ook naar Breda?
Nooit! Ik ga hand in hand met Muis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel eenzaam aan de top![]()
Gaaf, dat je ook gaat. Heb jij al eens eerder gefokmeet?
Komen er ook moderatorsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Breda, uur of 2, zaterdag. Terras.
Pietert.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Komen er ook moderatorsom mee te praten?
Dn ben ik blij dat we ervoor naar Putten gaan, ik ben al niet zo'n held op een solex.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar Putten voor die Solex-tour; in Apeldoorn zou je zo hard de berg afgaan dat je niet voor Amersfoort stilstaat
Piet, als het meezit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nooit! Ik ga hand in hand met Muis.
Ga je dan je charmes in de strijd gooien?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |