Heb net mijn eerste cappuccino ingeschonkenquote:
Hier bij het ontbijt altijd koffie met warme melk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb net mijn eerste cappuccino ingeschonken.
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Coos het volgende:
Ook erg!!!![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)schoolexcursie.dhtml
...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Deisyy het volgende:
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!
Ja zat het net ook al met enige verbijstering te lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk! Het zal je dochter maar zijn!
Is dat dan zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
Terwijl je zelf de vader bent ...
Dunno, maar dat zou me niks verbazen, insinueer ik er schaamteloos op los.quote:
Kan me zo moeilijk voorstellen dat niemand iets heeft gemerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Coos het volgende:
Ook erg!!!![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)schoolexcursie.dhtml
Buurjongen, buurman, klasgenoot, oom, weet ik veel, kan allemaal. Ik insinueer even schaamteloos mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dunno, maar dat zou me niks verbazen, insinueer ik er schaamteloos op los.
Zo. Folder en advertentietekst in ruwe vorm af, even mijn hoofd leeg en boodschappentas volmaken in de supermarkt.
Lijkt het jou dan een beter idee dat ze niet meer naar school gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Buurjongen, buurman, klasgenoot, oom, weet ik veel, kan allemaal. Ik insinueer even schaamteloos mee.
Gos, en dat moet straks terug naar school zodat ze volgend jaar naar het vervolgonderwijs kan. leerplicht etc.
O ja, doe eens een picaquote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mezelf teringhardst op mijn vingert geslagen met een eventueelhamer
Nee absoluut niet! Volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar dan kom je weer terug in de klas (basisschool!!!) als moeder. Kan me voorstellen dat dat voor een 12-jarige een hele rare ervaring moet zijn. Voor haar klasgenoten en leerkrachten ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt het jou dan een beter idee dat ze niet meer naar school gaat?
Het is in principe een niet-hamer... een hamer om nietjes mee in dingen te slaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Maar wat is een eventueelhamer? Ik ken wel een momentsleutel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, doe eens een pica![]()
Ik heb de mijne sinds vrijdag, dat is ook zo'n lieffie
Friet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Vanavond staan er tortilla's op het menu. Met zelfgemaakte guacamole.
Dat zeg je ook nergens, maar omdat je het over leerplicht had vatte ik het zo op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar dan kom je weer terug in de klas (basisschool!!!) als moeder. Kan me voorstellen dat dat voor een 12-jarige een hele rare ervaring moet zijn. Voor haar klasgenoten en leerkrachten ook trouwens.
En wat ga je allemaal in je tortilla's frommelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Copycat het volgende:
Vanavond staan er tortilla's op het menu. Met zelfgemaakte guacamole.
Stukjes kipfilet, mais, Mexicaanse bonen, sla, tomaat, kaas, een pikant prutje uit een potje, guacamole en dan dichtplakken met sour creamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Deisyy het volgende:
En wat ga je allemaal in je tortilla's frommelen?![]()
Hier rucola met kappertjes, gerookte zalm en een omeletje.
Tortilla's op zijn lekkerst dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stukjes kipfilet, mais, Mexicaanse bonen, sla, tomaat, kaas, een pikant prutje uit een potje, guacamole en dan dichtplakken met sour cream.
Ik eet het ook ongeveer zo, maar als ik het echt echt lekker wil eten, dan maak ik er nog van die tortillachips bij, in een ovenschaal met van die rode saus erover en flink wat kaas. Dat dan even in de oven. Et voila!quote:
Hij doet het hoor!quote:
Eigenlijk heb ik een beetje de schurft aan nieuwe pc's en laptops. Moet ik alles weer installeren etc. Maar ja een mooie nieuwe frisse pc is vaak wel weer heerlijk snel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij doet het hoor!![]()
Ik heb vandaag op kantoor ook weer een nieuwe pc gekregen, moet er altijd een aan wennen, alles weer op zijn plekkie zetten, maar hij is snel!
Niks mis met olijven, mits met veel knof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?![]()
*doet bakje olijven overhandigen.
En daar wil je mee goedpraten dat je op dinsdag over bitterballen begon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Ik dacht ooit eens in een bar in Milaan bitterballen te kunnen scoren, bleken het gefrituurde olijven te zijn
Nee, maar ik hou helemaal niet van olijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar wil je mee goedpraten dat je op dinsdag over bitterballen begon?
Dan moet je ze even naar Ian brengen, dan kan hij ze aan mij overhandigen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou helemaal niet van olijven
En ik dacht dus dat je heel lief olijven aanbood....... zijn die dingen eerst door de kamer getieft!quote:
Dat was niet echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat je heel lief olijven aanbood....... zijn die dingen eerst door de kamer getieft!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef hondjes het volgende:
The testament van George harrison.
Voor Heks..Paul is really dead...
Pannenkoek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
Weer thuis en gelijk melk gehaald voor de pannenkoeken morgen
Een prutje van rijst iets wat voor babi pangang door moest gaan en koude groenten....VL eet ik daar niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je dan gegeten op de uni?
Mijn tortilla's waren heerlijk. Nou ja, eentje. Toen zat ik alweer vol. Morgen nog eentje.
En nu koffie! Een espresso.
Grapje natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt alsof je het niet lekker vindt
Ormel van het CDA stelde zich inderdaad op als een frontsoldaat van Hillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hillen-debat begonnen (politiek24).
Ging dit topic over die wedstrijd? Godverdomme 3-3quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ormel van het CDA stelde zich inderdaad op als een frontsoldaat van Hillen
Antwoord van de ministers in de eerste termijn om 20:45. Dan is het voetbal al begonnen, kut.
Toch geef ik Oranje meer kans om te winnen dan Hillen, dus ik ga maar het debat kijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
een Naamtopic![]()
ben ik gek opmooi Toepje Heks !
![]()
jah jah en die van Coos was ook prachtig![]()
Met deze TT moet ik natuurlijk wel reageren met een Toepje heh... kan ik niet
onderuit natuurlijk...
nah... komt ie dan heur![]()
Ik heb alleen de 1-0 gezien, maar ze hebben uiteindelijk toch gewonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging dit topic over die wedstrijd? Godverdomme 3-3
Hier staat ook het debat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |