Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar stokstaart jij zou toch bijna alles wel doen
neu nie echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Hoezo wilde je neuken dan?
niet meer dan?quote:
als je alles wil nemen.. neu dan hoeft t van mij nie zo nodigquote:
trustequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:22 schreef Symphonic het volgende:
MJ
tot morgenavond van 8 tot 10
verzoekjes via PM
ga naar bed jij lelijk gaga monsterquote:
Dacht echt welke mongool heeft er nou weer een Lady Kaka avaquote:
kan iedereen overkomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, ik luister weernar de verkeerde radio
KSC met Rockquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:25 schreef Viro het volgende:
ik heb dus screenshots gemaakt
[..]
kan iedereen overkomen
ga jij maar eens even schuddenquote:
Dat moet je zelf doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rock en heeel oude rock/blues/Rok 'n rolll![]()
Rock zoals in Rockiejj?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rock en heeel oude rock/blues/Rock 'n rolll![]()
Gagaweek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Kan je morgen geen Gaga uurtje houden Koelkast
Krijg je wel een hoop nieuwe luisteraars mee aangezien die trut nog aardig populair is ookquote:
Ze is gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je wel een hoop nieuwe luisteraars mee aangezien die trut nog aardig populair is ook
je UIquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen die dit niet mooi vinden
Heb hem alweer gemute. Grafnummer mijn hamster kan er zelfs niet van schijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen die dit niet mooi vinden
Mijn uiquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:34 schreef djkoelkast het volgende:
zo, 2 platen voor whiskers aangevraagd
rock en katten
slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knetter als ik the riddle voor je aanvraag neem je dan weer je groene avaquote:
groen of de rood/gele?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter als ik the riddle voor je aanvraag neem je dan weer je groene ava
Die groene vond ik wel bij je passenquote:
hmzz kan hem wel een poosje weer gebruiken, maar die van koelkast komt wel weer terugquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die groene vond ik wel bij je passenVolgens mij wel meerderen.
Koelkast neemt Gaga als ava dus mag jij ook weer gewoon doen wat je tof vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz kan hem wel een poosje weer gebruiken, maar die van koelkast komt wel weer terug
als jij the riddle aanvraagt komt groen trugquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast neemt Gaga als ava dus mag jij ook weer gewoon doen wat je tof vindt
dat zegt dezen heulemaal nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
Oeh maar volgens deze gaan we vanavond neuken dus hou die maar ff dan
Wat zegt die dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zegt dezen heulemaal niet
haha, tis ook een grote vent toch? moet wel flink wat in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
Serena hier, viro is volgens mij echt high van de medicijnen. Hij is ongewoon vrolijk.
Besef net dat hij met zware pijnstillers niet plat te krijgen is
fuck on it.....quote:
raar is hij sowieso. Blijkbaar kan zijn vader ook tegen zware pijnstillers, die is namelijk ook niet plat te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha, tis ook een grote vent toch? moet wel flink wat in.
en ach hij is gewoon raar
er staat: kijk op mijn avatar staat fuckquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
fuck on it.....
als je geen Engels kent kun je beter Frans nemen.
picsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:46 schreef Viro het volgende:
Oh god viro gaat los hier in bed op dit nummer. Ziet er grappig uit
Nee hoor, er staat lieve Stokstaart: wil je met me neuken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er staat: kijk op mijn avatar staat fuck
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat lieve Stokstaart: wil je met me neuken.
mijn interpretatie mijn regels
antwoord is misschien
Thanks, jij ook zo/laterquote:
Slaap lekkerquote:
Wat zeg jij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je zegt we blijven samen.....
Nietes je zou keihard lachenquote:
ligt eraan wanneer het gezegd wordt, en hoequote:
die kat van jou swingt mee op de beat van het nummerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jho ie meent ut.. luuster ik doar noar?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
[..]
die kat van jou swingt mee op de beat van het nummer
Pak hem gewoon terug je bent geen 12 meer tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
viro vanachter de laptop, telefoon is in beslag genomen
geloof me, tegen serena wil je het niet opnemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pak hem gewoon terug je bent geen 12 meer toch
Dit noem jij dit ff drinken pakken, ik kom nu naar benedenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
viro vanachter de laptop, telefoon is in beslag genomen
Krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit noem jij dit ff drinken pakken, ik kom nu naar beneden
Zo komt het wel een beetje over ja.quote:
Koelkast slaap waarschijnlijk al langquote:
dit is voor whis.. die luistert nie eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast slaap waarschijnlijk al lang
Koelkast een IP-Ban voor Draakje gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is voor whis.. die luistert nie eens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koelkast een IP-Ban voor Draakje geven
Serena hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Hij wil weer een nipple-twist die Viro![]()
Daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Serena hier.
Viro ligt te slapen, hij is in slaap gevallen door verveling. Nu kan ik niet slapen omdat ik uit bed moest komen vanwege hem. Lekker is dat
ach zolang hij maar goed uitrust vind ik alles prima. Hij heeft me behoorlijk laten schrikken afgelopen weken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee
ja nogal he, maar meis, jij moet ook wel aan je rust toekomen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ach zolang hij maar goed uitrust vind ik alles prima. Hij heeft me behoorlijk laten schrikken afgelopen weken.
Ja, slapen ga ik toch niet meer kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Serena ga jij ook nog verzoekjes doen?
ik vind jouw verzoekjes meestal leuk
Vinger jezelf in slaapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Serena hier.
Viro ligt te slapen, hij is in slaap gevallen door verveling. Nu kan ik niet slapen omdat ik uit bed moest komen vanwege hem. Lekker is dat
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen, viro ook. Maak je maar niet druk, wel lief van jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nogal he, maar meis, jij moet ook wel aan je rust toekomen he
Ik ben meestal liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen, viro ook. Maak je maar niet druk, wel lief van je
quote:
Altijd seks tekort. Jij ook?quote:
Knetter dit berichtje is wel mooi voor jouquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter dit berichtje is wel mooi voor jou
hij is bloedserieus heurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Je probeert grappig te zijn, want ik geloof dit niet
PCIES het ultieme geile nummer is ditquote:
Eigenlijk geil ik stiekem meer op Viro maar jij mag er ook zijn hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Je probeert grappig te zijn, want ik geloof dit niet
jups i amquote:
Kerel, zeg aub dat je een grap maaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk geil ik stiekem meer op Viro maar jij mag er ook zijn hoor
Maak ik je verlegen dan schatjequote:
oh gelukkig maar, ik dacht dat hij serieus was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups i ammaar op Fok! is hij altijd zo. irl weet ik t nog niet
Komt er aan ben je niet vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waar blijft the riddle dan? moet ik hem zelf zekers weer gaan aanvragen
Jij pest mij ook met Caroquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat bericht: ook mooi jongen..
af en toe ben ik wel lief tegen jou jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Goeden liedje Fucking poison running trough my vanes![]()
![]()
Knetters je bent lief
![]()
Serena ook
hoezo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains
Poison, oh no
Runnin' deep inside my veins,
Burnin' deep inside my veins
It's poison
I don't wanna break these chains
Poison
Klopt gewoon hoor die tekst Knetters
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor lievve Knetter die stiekem wel een topvrouw is
Ben je wel alleen soms eigenwijs je zou een stier kunnen zijnquote:
scorpio's staan er ook bekend omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je wel alleen soms eigenwijs je zou een stier kunnen zijn
Zing het in een jinglequote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb deze helemaal mee kunnen zingen/praten![]()
![]()
omdat jij aan de andere kant van nederland woontquote:
Ik woon in de randstad hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat jij aan de andere kant van nederland woont
oke, bijna aan de andere kant van nederland danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad hoorUtrecht (midden van het land) maar een 20 minuten rijden vanaf hier
Nee wat je zei klopte welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke, bijna aan de andere kant van nederland dan
haha en dan midden in utrecht een nummertje op een marktplein maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee wat je zei klopte welAlleen jij bent degene die zo ver weg woont uit het midden des lands.
Anders konden we compenseren. Meets zijn meestal ook in Utrecht
zal raghoer leuk vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha en dan midden in utrecht een nummertje op een marktplein maken?
Geil nummertje om te zoenen @:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is idd ook zo'n mooi nummer
jammer dat ik niemand heb om te zoenenquote:
viro is wel heet jaquote:
zullen wij samen zoenen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer dat ik niemand heb om te zoenen
Mag ik hem niet een keer lenen van jou danquote:
ik heb meer dan genoeg aan viroquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik hem niet een keer lenen van jou dan![]()
Mag je meedoen haha
![]()
![]()
Nou verlopig slaapt hij anders dus wat heb je daar nou weer aanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:16 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent ook liev, dat maakt het aantrekkelijk
omdat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter die UI past echt het beste bij je
hij hoeft niet te weten of bij bewustzijn te zijn als ik hem gebruikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou verlopig slaapt hij anders dus wat heb je daar nou weer aan
alleen jij bijt in het stofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
Zit ik weer met 2 geile vrouwen in het topic
Nee hoor ik heb genoeg materiaal om te fappen hier. Foto van Viro bijvoorbeeldquote:
Foto kom niet tot zijn recht. Je moet het originele foto zien, dan zie je zijn ogen heel goed erop staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb genoeg materiaal om te fappen hier. Foto van Viro bijvoorbeeld
ja die heeft hij expres niet erop staan.. grrmblquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Foto kom niet tot zijn recht. Je moet de originele foto zien, dan zie je zijn ogen heel goed erop staan.
heeft hij jou verteld waarom hij dat niet doet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die heeft hij expres niet erop staan.. grrmbl
Viro is dus een beetje ego?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die heeft hij expres niet erop staan.. grrmbl
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
heeft hij jou verteld waarom hij dat niet doet?
maar jouw oogjes schijnen redelijk hetzelfde te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
heeft hij jou verteld waarom hij dat niet doet?
oh god, dat hij dat heeft verteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jouw oogjes schijnen redelijk hetzelfde te zijnpics?
quote:
moest ff de zin een paar keer lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schijn nogal makkelijk te zijn om tegen aan te praten ofzow
Gewoon, mensen praten makkelijk tegen mequote:
Dat je makkelijk bentquote:
Hoe foutquote:
quote:
ben ik toch ook op onzinradioquote:
* Knetterkrankjorum doet dansenquote:
whahaha, we kunnen gewoon goed pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:31 schreef Viro het volgende:
[..]
helemaal niet, waarom zou hij haar versieren als hij mij als vriendin heeft?
Daarom is hij ook lekkerder dan jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan geen sean paul aanhoren, viro heeft mij er mee gebombardeerd
Dat had ik begrepenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha, we kunnen gewoon goed praten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom is hij ook lekkerder dan jou![]()
Ze mag gerust mij hosselenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter wil Serena hosselen. Ik neem Viro lekker
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zal je naam wel ff zeggen als je het zo graag wilt horen.. zucht.... SERENA
Zag hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Liet mezelf gaan bij het aanvragen van het nummer
Nachtbagger is inferieur. Wij hebben muziek jongequote:
Muziek is altijd goed, maar ik zie nog niet veelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nachtbagger is inferieur. Wij hebben muziek jonge
klopt, dm/msn en zulks.. mogen niet baggeren hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:46 schreef truepositive het volgende:
Ik ben nog steeds positief, maar het is hier een beetje saai
we mogen hier alleen geen tieten plaatjes / Youtube etc posten dan gaat 'men' het topic sluitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:46 schreef truepositive het volgende:
[..]
Muziek is altijd goed, maar ik zie nog niet veel
Ik zie een hele boel, zit de hele avond naar mijn eigen tieten te starenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:46 schreef truepositive het volgende:
[..]
Muziek is altijd goed, maar ik zie nog niet veel
mag jij ook wat? liedjes aanvragen? ja hoor, de url wordt wel omgeroepen op den radioquote:
oh had je het over de tietenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:53 schreef truepositive het volgende:
Liedjes posten dan?![]()
(je weet heel goed waar ik het over had)
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:55 schreef Viro het volgende:
Ik val bijna in slaap, ik ga slapen voor iemand weer wakker word en mij gek gaat maken. Althans proberen om gek te maken.
Sleep well & sweet dreams
Jij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker meis, veel plezier in dromenland
Scherp!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh had je het over de tieten
ja toch wel hequote:
Trustenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:55 schreef Viro het volgende:
Ik val bijna in slaap, ik ga slapen voor iemand weer wakker word en mij gek gaat maken. Althans proberen om gek te maken.
Sleep well & sweet dreams
Dat kan, maar is toch minder leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja toch wel hetip: google.nl zoekactie: erotische foto's of tieten of borsten
nou er staan anders aardig wat tieten tussen die mooier zijn dan de mijne hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:00 schreef truepositive het volgende:
[..]
Dat kan, maar is toch minder leuk.
wat je aanklikt wordt gedraaitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:01 schreef truepositive het volgende:
Heeft het zin om ergens op te stemmen als er meerdere dingen boven de 15 staan?
Niet zo bescheidenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou er staan anders aardig wat tieten tussen die mooier zijn dan de mijne hoor
jij weet heul niet of ik bescheiden ben of niet.. miss zijn die van mij wel godsgruwelijk lelijkquote:
*warmt knetters ff op door tegen haar aan te kruipen *quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
*warmt knetters ff op door tegen haar aan te kruipen *
oh is vanalles door elkaar vannachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:14 schreef truepositive het volgende:
Ik luister echt nooit naar dit soort dingen, maar kan het best wel waarderen momenteel
quote:
al f5 geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:34 schreef truepositive het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
^^
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:38 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel een rondje met de hond lopen zo
oh okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:38 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel een rondje met de hond lopen zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |