als in Friese familie liefde op zolder achter de dozen ghe ghe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de dag dat ik je hart opeet dan mag je
leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.
50% van de mensen lijkt mijquote:
Klopt.quote:
"als ik."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen zus of zusje, en al was dat wel zo geweest waren ze niet zo knap als mij.
i will not want zelf vindt ik het ook niet chillquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed, dat mag je proberen van mij.
Jij hebt 3 broers/neven.quote:
Och, ik kan er niet zo mee zitten. Waarom zou ze niet mogen doen van mij wat ze zelf wil. Ik heb daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i will not want zelf vindt ik het ook niet chill
Pics.quote:
Voor jou helemaal niet, ze zijn ook te oud voor jequote:
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu ditquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu dit
Niet voor niks een emo.gif erachter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor jou helemaal niet, ze zijn ook te oud voor je
Oh gelukkig dat dat allemaal goed bleek te zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |