Ja maar hoe kan ik nou weten dat jij vandaag in de stad wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik was vandaag in de stad, en morgen vroeg ben ik er weer. Is een kleine moeite voor me. Maar goed ik heb het aangeboden ..
quote:
Ik doe niet boos, maar je weet goed dat ik elke dinsdag en woensdag in de stad moet werken. Heb ik je al 100x verteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou weten dat jij vandaag in de stad wasToen we besloten Homefront te gaan halen was jij al aan het werk
Niet zo boos doen
Accepteert ze ook "vrachtwagens"?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gratis parkeren bij tliciouzEnige inparkeervaardigheden zijn wel vereist
hahah maar oke ik probeer zo nog ffkes vlug te halen. Dus leg je games klaar en dan kom ff langs gerend. En als ik het niet red door verkeer dan uiterlijk donderdahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gratis parkeren bij tliciouzEnige inparkeervaardigheden zijn wel vereist
Ik ben vergeetachtig, dat soort dingen onthoud ik dus écht niet, hoe vaak je het ook verteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doe niet boos, maar je weet goed dat ik elke dinsdag en woensdag in de stad moet werken. Heb ik je al 100x verteld.Ik bedoelde het goed.
Ga je wel naar de GameMania dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah maar oke ik probeer zo nog ffkes vlug te halen. Dus leg je games klaar en dan kom ff langs gerend. En als ik het niet red door verkeer dan uiterlijk donderdah
Ik accepteer alleen de motor van Boz.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Accepteert ze ook "vrachtwagens"?
Geen rolstoelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de motor van Boz.
Met been en al erin.quote:
*voelt zich vereerd*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de motor van Boz.
Heb ik haar aangeraakt dan?quote:
"en heel zwart".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en haar vriend is groot en heel zwart goodluck
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
Haha wat is iedereen toch weer meteen lekker op z'n teentjes getrapt.
Het is maar een compliment man.
moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en haar vriend is groot en heel zwart goodluck
Dit soort ongein over andermans familia wordt hier niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
Haha wat is iedereen toch weer meteen lekker op z'n teentjes getrapt.
Het is maar een compliment man.
Thts how we roll in tha hoodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
de dag dat ik je hart opeet dan mag jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |