Heet hij sinter van z'n voornaam?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijd
nee hij heet klaas van de Pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heet hij sinter van z'n voornaam?
Familie van:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hij heet klaas van de P
Ik heb altijd al gezegt iemand wiens achternaam maar 1 letter heeft is niet te vertrouwen
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komenquote:
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komen
nee dat klopt niet het was Daan Zquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.quote:
dude jij hebt echt problemenquote:
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duivenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.
Wtf gast.quote:
Nu is het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duiven
This is just wrongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |