Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik dan de enige die blackops niet echt storend vind, zolang je maar in een groep gaat?Misschien komt het omdat ik sowieso solo gamen niet echt boeiend vind in dat soort games.
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.
Conclusie: Noob!
Speel dit en verbaas jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ok, misschien niet haast elk spel, maar ik ben relatief snel tevreden met een spel danquote:
are you a pedofile?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ik heb ook een wiiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een wiiIk race je eruit met mario kart!
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.quote:
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.
Heet hij sinter van z'n voornaam?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijd
nee hij heet klaas van de Pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heet hij sinter van z'n voornaam?
Familie van:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hij heet klaas van de P
Ik heb altijd al gezegt iemand wiens achternaam maar 1 letter heeft is niet te vertrouwen
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komenquote:
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komen
nee dat klopt niet het was Daan Zquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.quote:
dude jij hebt echt problemenquote:
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duivenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.
Wtf gast.quote:
Nu is het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duiven
This is just wrongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |