quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef ursel het volgende:
Heerlijk die statistieken van Google Adsense.
Een van mijn advertenties is
Paginaweergaves 0
Klikken 14![]()
Dat idee heb ik dus ook steeds.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:02 schreef _The_General_ het volgende:
De eerste maand had ik 250 euro! maart! Dat moet deze maand meer kunnen! Als ik een paar van die sites heb kan ik partime gaan werken
Todat de belasting aanklopt! Ga er maar van uit dat je over die bedragen die je via AdSense behoorlijk wat belasting gaat betalen. Je eventuele huur en zorgtoeslag kan natuurlijk ook een punt zijn om over na te denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook steeds.
Vorige maand 835 euro dus de maand april moet toch wel meer op kunnen leveren.
Alleen de pest is die verdomde CPC als dat nu eens gelijk bleef elke dag kan ik die 40 per dag volhouden. Het aantal kliks per dag is ongeveer hetzelfde dus stabiel.
Alleen die CPS zit soms een verschil van 10 tot 20 cent ten opzichte van de vorige dag in. En dan loop je een hoop geld mis.
Heb nu 1 website. Zit ook weleens te denken als ik nu een tweede begin en daar ook 25 a 40 euro per dag van kan maken zit ik toch op 80 per dag.
Maar er gaat zoveel tijd inzitten. Daar heb ik mij echt op verkeken ook al is nu maar 1 website. Ben dagelijks info aan het zoeken voor mijn site en veel dingen aan het lezen over SEO / Adsense.
Ik wacht deze maand gewoon af. Ik hoop echt zo dat ik weer die 800 ga halen minimaal. En als ik dat in mei ook ga halen is het helemaal lekker waarom? Hierom :
Salaris , vakantiegeld en zeg maar 800 euro aan Adsense.
Dat is een lekkere binnenkomer dan in mei.
![]()
Huur / zorg toeslag krijg ik al niet verdien teveel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:21 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Todat de belasting aanklopt! Ga er maar van uit dat je over die bedragen die je via AdSense behoorlijk wat belasting gaat betalen. Je eventuele huur en zorgtoeslag kan natuurlijk ook een punt zijn om over na te denken.
50%quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat de belastingdienst hier achter komt?
Ik denk overigens dat ik het wel ga aangeven, als ik met laptop (2000) euro, hosting (30 euro) autotweetr abbo (30 euro) en internetverbinding opvoer heb ik veel aftrekposten.quote:
Het zou heel dom zijn om het niet aan te geven. De belastingdienst wisselt gegevens uit met andere landen in de EU. Ook met Ierland.quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Tot 5 jaar terug mogen ze toch?quote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het zou heel dom zijn om het niet aan te geven. De belastingdienst wisselt gegevens uit met andere landen in de EU. Ook met Ierland.
En dat de belastingdienst nu misschien nog niet bepaalde informatie boven water kan krijgen wil nog niet zeggen dat ze dit bijvoorbeeld over bijvoorbeeld een jaar of acht jaar niet kunnen.
Krijg je over acht jaar een naheffing, plus rente plus boete voor de acht voorgaande jaren.
Zal als ik jouw was die CTR gegevens even weghalen dat mag niet Google kun je een ban voor krijgen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:31 schreef Dhaha het volgende:
opeens CTR van XXX eergisteren
10 euro ofzo, had iemand op mn ads zitten rammen
Doe je goed! Lekkere bijverdiensten zo. Ik ben ook met het e.e.a. bezig, kan alleen de gewenste layout maar niet vinden. Weet ook niet of ik het in Wordpress zal maken of zelf vanuit scratch programeren.quote:Op maandag 4 april 2011 08:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal als ik jouw was die CTR gegevens even weghalen dat mag niet Google kun je een ban voor krijgen.
Ik zit deze maand alweer op 110 euro.
100%quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Oneens.quote:
oh en je mag wel je opbrengsten vertellen?quote:Op maandag 4 april 2011 08:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal als ik jouw was die CTR gegevens even weghalen dat mag niet Google kun je een ban voor krijgen.
Ik zit deze maand alweer op 110 euro.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 10:56 schreef Dhaha het volgende:
[..]
oh en je mag wel je opbrengsten vertellen?
Ga ik even nakijken hoeveel kliks ik daarop heb.quote:Op maandag 4 april 2011 08:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe je goed! Lekkere bijverdiensten zo. Ik ben ook met het e.e.a. bezig, kan alleen de gewenste layout maar niet vinden. Weet ook niet of ik het in Wordpress zal maken of zelf vanuit scratch programeren.
Ik zie dat je ook een categorie hebt over Just Eat, hoeveel kliks heb je daar op? Je hebt een aantal links naar just-eat in je posts, waarom maak je er geen affiliate link van?
Eigen ervaring.quote:
Ik zie nu ook 5 jaar. Ik dacht dat het altijd 8 jaar was. Wel lees ik dat bedrijven hun financiële administratie 7 jaar moeten bewaren en administratie m.b.t. onroerende goederen (zoals bedrijfspand) 12 jaar.quote:
Dus jij hebt langer dan vijf jaar geleden inkomsten uit AdSense gehad, niet opgegeven en in de vijf jaar erna geen aanslag ontvangen?quote:
Mja, wordpress is dus _net_ niet geschikt voor wat ik wil. Het zal vast wel mogelijk zijn met plugins en themes, echter kan ik ze niet vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga ik even nakijken hoeveel kliks ik daarop heb.
Een keer per week schrijf ik iets voor ze krijg ik besteltegoed van ze. Vandaar die rubriek.
(heb ik zelf geregeld gewoon gemailed van wat zijn de mogelijkheden).
Als ik jou was zou ik het lekker in Wordpress doen ideaal om een weblog mee te maken.
Dat is het slimste om te doen, iets wat je leuk vind.. anders als je er niet snel geld mee verdiend wordt het al gauw saai.quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef Peem het volgende:
Hoi, even een vraagje:
De blogs van jullie, zijn ze puur om geld te maken? Want ik zie telkens de vragen over het aantal clicks(niet zo heel raar gezien de threads daarom gaan) maar was de eerste insteek niet om een blog te maken, omdat je graag wat over dat onderwerp kwijt wilt?
Bedoel er totaal geen kritiek mee, though.
Ik hoop dat je een stuk meer omzet gaat draaien, mooi dat je zulke dingen maken kanquote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef tomtest het volgende:
Ik ben nu ook een paar dagen bezig met Google AdSense, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb een eigen website waar mensen mijn software kunnen downloaden. Het is een internationale website, binnen een week gegroeid van 0 tot ruim 5000 unieke bezoekers per dag.
De meeste bezoekers komen uit Turkije, gevolgd door Italië en Frankrijk.
[ http://img192.imageshack.us/img192/3593/visitorsu.png (copy/paste deze link) ]
Met de inkomsten gaat het tot nu toe ook redelijk.
[ http://img576.imageshack.us/img576/4281/adsensee.png (copy/paste deze link) ]
PS: De software die ik aanbied heb ik zelf geprogrammeerd, ik bied gebruikers alleen de mogelijkheid om hun premium accounts te delen via mijn software. Hiermee overtreden zij hoogstens de algemene voorwaarden van de file hosters.
Ik heb na het lezen van de beschrijving hierboven en het bezoeken van jouw website echt geen idee wat het is ofwel waar het over gaat. Zelfs in de FAQ op jouw website staat niet wat jouw website plus software nu eigenlijk is en waarvoor het gebruikt kan worden. Maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:26 schreef tomtest het volgende:
Ik ben nu ook een paar dagen bezig met Google AdSense, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb een eigen website waar mensen mijn software kunnen downloaden. Het is een internationale website, binnen een week gegroeid van 0 tot ruim 5000 unieke bezoekers per dag.
De meeste bezoekers komen uit Turkije, gevolgd door Italië en Frankrijk.
[ http://img192.imageshack.us/img192/3593/visitorsu.png (copy/paste deze link) ]
Met de inkomsten gaat het tot nu toe ook redelijk.
[ http://img576.imageshack.us/img576/4281/adsensee.png (copy/paste deze link) ]
PS: De software die ik aanbied heb ik zelf geprogrammeerd, ik bied gebruikers alleen de mogelijkheid om hun premium accounts te delen via mijn software. Hiermee overtreden zij hoogstens de algemene voorwaarden van de file hosters.
Mijn gebruikers dus wel. Je hebt Filehosters, zoals Fileserve, Rapidshare etc. Hier kun je een premium account voor kopen. In plaats daarvan, kunnen gebruikers hun eigen premium account delen met anderen via mijn software. Waar ze deze accounts vandaan halen ga ik niet over, dit kan ik ook niet controleren. Het zou best kunnen dat er af en toe een gekraakte tussen zit. De website bestaat pas een week, als de groei doorzet zet ik er een duidelijkere beschrijving bij om een groter publiek te bereiken. De meeste gebruikers die ik nu heb kenden mijn software al voordat ik met deze website begon, vandaar.quote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik heb na het lezen van de beschrijving hierboven en het bezoeken van jouw website echt geen idee wat het is. Zelfs in de FAQ op jouw website staat niet wat jouw website plus software nu eigenlijk is en waarvoor het gebruikt kan worden.
Maar goed, mocht het ook maar iets met hacken en/of cracken te maken hebben dan mag je van Google geen AdSense advertenties op die site zetten.
Maar nieuwe bezoekers misschien niet. Het is echt niet duidelijk. Maar goed, dat ga je dus misschien in een later stadium aanpassen.quote:
Lijkt mij dat dit niet toegestaan is.quote:Je hebt Filehosters, zoals Fileserve, Rapidshare etc. Hier kun je een premium account voor kopen. In plaats daarvan, kunnen gebruikers hun eigen premium account delen met anderen via mijn software. Waar ze deze accounts vandaan halen ga ik niet over, dit kan ik ook niet controleren. Het zou best kunnen dat er af en toe een gekraakte tussen zit. De website bestaat pas een week, als de groei doorzet zet ik er een duidelijkere beschrijving bij om een groter publiek te bereiken. De meeste gebruikers die ik nu heb kenden mijn software al voordat ik met deze website begon, vandaar.
Tevens zie ik geen privacy policy op je site staan:quote:•Alle inhoud die illegaal is, aanspoort tot illegale activiteiten of inbreuk maakt op de wettelijke rechten van anderen
Bron: Programmabeleid Google AdSensequote:AdSense-uitgevers dienen een privacybeleid op te nemen waarin wordt gesteld dat derden cookies in de browser van uw gebruikers mogen plaatsen en deze mogen lezen en dat zij webbeacons mogen gebruiken om informatie te verzamelen als resultaat van de weergave van advertenties op uw website.
Privacy Policy toegevoegd. Altijd handig die automatische generators.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Peem het volgende:
Even een snel kijkje door de websites in de topics; zie bijna nergens zo'n beleid
De meeste sites hebben dat ook niet. Maar het moet dus wel.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Peem het volgende:
Even een snel kijkje door de websites in de topics; zie bijna nergens zo'n beleid
Ik zou een script schrijven zodat bij een random aantal kliks een advertentie verschijnt in plaats van de video.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef Kerol het volgende:
Heb paar dagen geleden mijn website online gegooid. Niet echt moeilijk te coderen ofzo. Hij staat in mijn sig, vinden jullie dat ik meer ads moet plaatsen of anders positioneren? Ik dacht eerst dat ik de reclame het best net boven bij de knop 'Am I Allowed Now' zodat ze soms verkeerd klikkenHelaas werkt dat niet echt en heb ik nog maar 50 cent verdiend, met ong 100 bezoekers per dag sinds 1 april.
Tips?