Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!quote:
*Wacht op een bot broodmes...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mag ik daarna modderworstelen met de beledigde users die in een verkeerde COS od SC zaten......bleeeh. Trouwens als Bommie binnen is, moet je het niet eens proberen, die heeft hele vlugge vingers.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
ssssssssssssst! Ze leest mee!quote:
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah! Leuk dat je er bent zoetwatertokkie! Gaan we spelen? Of zullen we daten?? Jij en ik romantisch in een hotelletje, mooie suite, steekwoorden: Romantisch kaarsen eten. Dan trekken we wat "luchtigers" aan en gaan we op bed liggen.. en dan russische roulette.. jij eerst!![]()
Vergeef hem... Het is bommie... vingersnel, goede TT en 'the battle is on'quote:
Chicken......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ssssssssssssst! Ze leest mee!Zie vanaf hier mijn eigen post op haar scherm
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
waar was je dan al die tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, we zijn hier om ruzie te maken, daarvoor waren we naar hier verbannen
Yeah right, net of jij het zo leuk zou vinden als ze je worstenvingers er met een bot broodmes af zouden zagen als ware het bedorven knakworsten!quote:
2 vragen (relatief nieuw) wie is ze? En hoe kan je dat van af daar zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oh sorrie, je hebt heul geen vlugge vingers hoor, MissJ24 heeft het mis.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die vraag zal ze niet zoveel gehoord hebben in haar 83 lentes!quote:
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ga je nog meedoen of zit ik in een slechte remake van "Fightclub"mezelf een pak slaag te geven?
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scoutingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekend arrangementje alt.madcrew trakteren.
Jij bent leuk, blijf je nog even?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
En jij doet de kogel *kuch* in het pistool?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het dat......quote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scouting![]()
maar ontopic: je stinkt!
Niet center parks?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk het ja. In de COS vinden ze een matte dialoog al 'ruzie'.. Je zou ze bijna op een weekendarrangementje alt.madcrew trakteren.
we zijn dan ook stront managersquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gros gaat al huilend weglopen na een woensdagmiddagje nl.scouting![]()
maar ontopic: je stinkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |