of loopt rond over de velden te huilenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Froem komt niet meer, ligt lekker te tukken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of loopt rond over de velden te huilen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe heerlijk is het toch als je even volmaakt gelukkig kunt worden van een heel klein dingetje
gewoon, een mooi kaartje bijvoorbeeldquote:
gehad, of van die site waar je het over hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon, een mooi kaartje bijvoorbeeld
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellenquote:
vertel dan niks hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Nee, niks met mij aan de hand.
Nijner is verliehiefdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Normale mensen gaan slapen rond ehmm anderhalf uur geledenquote:
VERLIEFDDD!?!?!?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi KGquote:
Zover ik weet welquote:
nope, maar aangezien er al wat defintief NEE zeggen en vaderdag hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zover ik weet welAndere datum in gedachten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |