Nijner is verliehiefdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Nee, niks met mij aan de hand.
Normale mensen gaan slapen rond ehmm anderhalf uur geledenquote:
VERLIEFDDD!?!?!?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm iets waardoor ik echt niet kan slapen... Maar dat ga ik denk ik niet vertellen
Nee, niks met mij aan de hand.
Hoi KGquote:
Zover ik weet welquote:
nope, maar aangezien er al wat defintief NEE zeggen en vaderdag hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zover ik weet welAndere datum in gedachten dan?
JA!!quote:
Whaha ik ben er nog evenquote:
Ik sliep en werd wakker van een smsquote:
Tuuk, is "ver" wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik ben er nog even
En nee, was het dat maar.
Oke ik vertel het dan toch maar... M'n beste vriend moet misschien bij zijn vader in Nijmegen gaan wonen!het klinkt misschien niet als een of andere ramp voor jullie, maar dat is het voor ons (hij, nog wat andere vrienden en ik) dus wel
en C_A, NBT, PGR en Joysa misschien ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!
En Bar komt niet, St niet, LL twijfelachtig, MUck en Toek twijfelachtig...![]()
Maar Ik, Fles, DM, Marijk en Symph gaan wel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rest is niet echt heel erg belangrijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha ik ben er nog even
En nee, was het dat maar.
Oke ik vertel het dan toch maar... M'n beste vriend moet misschien bij zijn vader in Nijmegen gaan wonen!het klinkt misschien niet als een of andere ramp voor jullie, maar dat is het voor ons (hij, nog wat andere vrienden en ik) dus wel
En ik misschienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en C_A, NBT, PGR en Joysa misschien ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |