zie hier verzin een echte missie ipv kleuterschool opdrachtjesquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef Annelies-G het volgende:
Gaan ze nou echt met make-up op en al naar bed? ( behalve Sharon, die komt net onder de douche vandaan)
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:46 schreef danilel het volgende:
Vind het knap hoe Sharon zich hier door heen bijt.
By the wayDat vindt ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
By the wayIk ook, had al respect voor haar maar nu nog meer, ik had Jo allang een batse voor de harsens gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker ( oja, ik ging ook)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
By the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
By the wayIn de SC mag je gewoon zonder spoiler ook uitzwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
By the wayDat ben ik met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
Annelie??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook, had al respect voor haar maar nu nog meer, ik had Jo allang een batse voor de harsens gegeven
slaap lekker ( oja, ik ging ook)
By the wayZag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |