Lijkt me wel kutfappen..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik denk dat je gelijk hebt, ze roepen me, ze roepen me allemaal
Is je ritalin uitgewerkt of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me wel kutfappen..
GODVERDOMME KIJK NU EENS DE ANDERE KANT OP!!
Ik zit op mn iphone, tamme rietstengelquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Ausputzert het volgende:
TS probeert psychotisch te typen en faalt hard.
En dan is het logisch dat je op een belachelijke wijze de mist in gaat wanneer je een eenvoudig woordje wilt typen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit op mn iphone, tamme rietstengel
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:21 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En dan is het logisch dat je op een belachelijke wijze de mist in gaat wanneer je een eenvoudig woordje wilt typen?
Zie hem falen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:26 schreef RickoKun het volgende:
Gast, je bent gewoon op een belachelijke wijze ter wereld gekomen
[..]
Jij faalt aantoonbaar en probeert dat te verbloemen door onzin uit je duim te zuigen? Wat een faler!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook tegen je vader, toen ben je maar geïnsimineerd![]()
Bohhh bohhhh, dat zei je moeder ook want je vader zijn penis is zo klein als een duim bohhhquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Jij faalt aantoonbaar en probeert dat te verbloemen door onzin uit je duim te zuigen? Wat een faler!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |