Ik hoop dat ze haar aankomst op het vliegveld filmen, en dat ze dan vraagt waar haar vriendje toch is. Lijkt me mooie televisie.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
Sharon blijven
Joanne.... ga toch lekker terug naar je mamsje, je webshopje en (not) je dennisje
Philip is er toch nog om wat te bekstekken?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:14 schreef Coos het volgende:
Ik heb toch maar op Jo blijven gestemd want anders wordt het wel erg saai daar.
Emo-tv ..love itquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar aankomst op het vliegveld filmen, en dat ze dan vraagt waar haar vriendje toch is. Lijkt me mooie televisie.
Ik ook niet. Ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef Ferdo het volgende:
Wie stemde eigenlijk op wie? Heb helaasch niet kunnen kijken.
Staat pas morgen op de sst site ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef Ferdo het volgende:
Wie stemde eigenlijk op wie? Heb helaasch niet kunnen kijken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef pointer2 het volgende:
Ik hoop dat Jo weggaat. Ze is een Rat een R-A-T!
Niets aan toe te voegen!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef marky het volgende:
Joanna van de drie favoriet
Sharon mag eruit. Morgen eerst haar geheim raden en dan kan ze weg.
En natuurlijk Mo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef trollie67 het volgende:
sharon...ik zag deze editie de eerste 2 dagen en haakte al af...de forum hier was zo veel leuker...sharon is 20..tsunami meegemaakt..daar kan je wel cijfers mee trekken maar ze wil het geld aan de slachtoffers geven..een deel ervan..tweede..sharon is niet het typische anorexia barbie girl...dus ik vind haar een aanwinst voor heel veel meiden die deze prut volgen...aafke...lekker hollands normaal...ze doet gewoon wat elke nederlander het weekend doet...zuipen..vreten..eerlijk zijn..maar ik vind het toch een veraademing tegenover jo en laura
Zullen ze inderdaad dat Guido-trucje uithalen? Dus eerst de kandidaat met de meeste stemmen wegstrepen, om met creatief rekenwerk Sharon of Aafke te offeren, zodat Jo de andere bewoners nog een week kan irriteren?quote:
Denk het wel hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zullen ze inderdaad dat Guido-trucje uithalen? Dus eerst de kandidaat met de meeste stemmen wegstrepen, om met creatief rekenwerk Sharon te offeren, zodat Jo de andere bewoners nog een week kan irriteren?
Favorietje, of het gelegenheidsmatras van de makers, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel hoor.
Jo is een favorietje van de makers-tenminste daar lijkt het erg op-
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Favorietje, of het gelegenheidsmatras van de makers Stem, dat kan ook nog.
Die Stem, ouwe snoeperd! En wij maar denken dat het zo'n stijf figuur is. Wat in elk geval voor een deel ook wel klopt.quote:
dat zou ik ook doen, maar ik klikte weer te snel! Heb nu Jo als favoriet... en durf nu niet verder te klikkenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
Aafke favoriet.
En eruit mag JO .........
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:12 schreef marky het volgende:
Joanna van de drie favoriet
Sharon mag eruit. Morgen eerst haar geheim raden en dan kan ze weg.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen, maar ik klikte weer te snel! Heb nu Jo als favoriet... en durf nu niet verder te klikken
denk dat ik mezelf maar even ga snijden of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |