quote:
Aangezien je het beestje niet op zal eten... viespeuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Under_Score het volgende:
ik ben vegetariër, maar tegen zo'n lief lammetje zeg ik geen nee
ligt munster ( Örtze ) daar niet vlak bij? die kant wil ik ook opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:03 schreef Redbaron het volgende:
pff veul te vroeg wakker...op naar Hamburg
en dan met bierpens?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Afb.: 100% Tukker, a.s. zaterdag
raar ofniet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is hier erg rustig de laatste tijd. Tenminste, tijdens de reguliere werktijden...
ja hoor. zit nu achter de computer te tekenen met pootje op een prullenbakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja. Het is wel eens anders geweest.
Verder alles kits, Woutert?
Rustig. Af en toe een belletje of een mail. Zometeen lekker naar dequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor. zit nu achter de computer te tekenen met pootje op een prullenbak
is het nog druk bij jou op 't werk?
hoe lang hebben jullie pauze dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rustig. Af en toe een belletje of een mail. Zometeen lekker naar demarkt
voor een visje.
Half uur... maar dat loopt op de dinsdag meestal wel wat uit...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe lang hebben jullie pauze dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Half uur... maar dat loopt op de dinsdag meestal wel wat uit...
Ruft gelaten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is hier erg rustig de laatste tijd. Tenminste, tijdens de reguliere werktijden...
Dat laat ik doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice.
Heb je de backuptapes al gewisseld?
Ik heb het gewoon koud op de één of andere manierquote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb eindelijk wat rust op het werk, had het echt druk vandaag dan moest ik daar iemand helpen en toen ondertussen nog documents and settings map van collega's computer proberen te verwijderen en op nieuw te laten laden van af server.
was echt van alles wat ik'zon beetje tegelijker tijd moest doen![]()
![]()
![]()
![]()
Tape-robot, stagiar, Roemeen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat laat ik doen![]()
[..]
Ik heb het gewoon koud op de één of andere manier
Zo'n hopeloos verouderde HP tape library. Een klus voor de systeembeheerder(s)quote:
Ik heb het 2 jaar achtereen gepresteerd om uitgerekend met Pasen ziek te wordenquote:Je wordt toch niet ziek hč met dit mooie weer!
Is toch leuk, een beetje hectiek op de zaak?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb eindelijk wat rust op het werk, had het echt druk vandaag dan moest ik daar iemand helpen en toen ondertussen nog documents and settings map van collega's computer proberen te verwijderen en op nieuw te laten laden van af server.
was echt van alles wat ik'zon beetje tegelijker tijd moest doen![]()
![]()
![]()
![]()
Pasen is toch overrated.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb het 2 jaar achtereen gepresteerd om uitgerekend met Pasen ziek te worden
Reden voor mij om naar iets anders te kijken. Als mensen smeken om alsjeblieft geholpen te worden dan weet je hoe erg het hier isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Is toch leuk, een beetje hectiek op de zaak?
Pinksteren is pas overrated waar gaat dat in vredesnaam overquote:
Paasparty Benteloquote:
DE tentfeesten van het jaar zijn in dat weekend, dus zeker zeer belangrijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef Dos37 het volgende:
Pinksteren is pas overrated waar gaat dat in vredesnaam over
ja maar zoals vandaag was het best veel dingen die af moesten. zoals een programma van de boekhouder die niet goed werkte en een collega die gisteren een email opende met spyware/ malware er in (windows xp security 2011) had ze ineens op de computer was gelukkig niet heel hardnekkig en met behulp van malwarebytes kunnen verwijderen en daarna nog even super antispyware en toen was het wel zo'n beetje weg, alleen het gedeelte van haar account in de documents and settings map dat op haar computer stond was corrupt dus dat moest ik zien te verwijderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch leuk, een beetje hectiek op de zaak?
Is dit alles? Hebben ze nog een vacature vrij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja maar zoals vandaag was het best veel dingen die af moesten. zoals een programma van de boekhouder die niet goed werkte en een collega die gisteren een email opende met spyware/ malware er in (windows xp security 2011) had ze ineens op de computer was gelukkig niet heel hardnekkig en met behulp van malwarebytes kunnen verwijderen en daarna nog even super antispyware en toen was het wel zo'n beetje weg, alleen het gedeelte van haar account in de documents and settings map dat op haar computer stond was corrupt dus dat moest ik zien te verwijderen.
zodat het weer opnieuw kon worden aan gemaakt vanaf de server.
Heequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is dit alles? Hebben ze nog een vacature vrij?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:40 schreef Assiej het volgende:
Hoe is het hier verder ? al zin in het weekend
ben je op jouw werk drukker?quote:
Het stadium 'druk' is allang gepasseerd. Het is eerder:quote:
Jaa uiteraardquote:
dus je hoeft je niet te vervelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het stadium 'druk' is allang gepasseerd. Het is eerder:
[ afbeelding ]
In het verleden plande ik mijn agenda de komende 2 weken helemaal vol, maar dat stuitte nogal op weerstand van mijn manager die niet 'even' een vergadering tussendoor kon plannen. Daarnaast moeten ook de incidenten opgelost worden. Het is een beetje jongleren met 8 ballen hier
Die 2 zinnen vind ik een mooie combinatie. Aankomend weekend helemaal los bij Assie in Oldenzaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:05 schreef Assiej het volgende:
Ah, jij gaat a.s. weekend dus helemaal los?
of heb ik een team toffers voor de deur die mee willen feesten
Het begint anders knap vervelend te worden, dus vandaar mijn vraag of er een vacature vrij wasquote:
Ik heb een filmpje van je gemaakt toen je aan het werk was:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef FCTVCF het volgende:
Mooi weer geakkk, met dit weer chill ik er op los op de bouw.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die 2 zinnen vind ik een mooie combinatie. Aankomend weekend helemaal los bij Assie in Oldenzaal
Dat vind ik prima, alleen heb ik geen bier in huis op de paar pijpjes na die we altijd in huis hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die 2 zinnen vind ik een mooie combinatie. Aankomend weekend helemaal los bij Assie in Oldenzaal
Wait, whut?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen.
Heb iemand verkracht en vermoord in mn droom.. What the hell..
tjah, daar kan ik me enigzins wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint anders knap vervelend te worden, dus vandaar mijn vraag of er een vacature vrij was
Enkele kratten bij de buurtsuper staan te popelen om van eigenaar te wisselenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef Assiej het volgende:
Dat vind ik prima, alleen heb ik geen bier in huis op de paar pijpjes na die we altijd in huis hebben
uit de lucht schieten wil niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef ACT-F het volgende:
Luchtballonnen van 538 geland in Goor. Erheen gaan?
538quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef ACT-F het volgende:
Luchtballonnen van 538 geland in Goor. Erheen gaan?
Zou wel toepasselijk zijn met een Warchild-actiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
uit de lucht schieten wil niet meer
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou wel toepasselijk zijn met een Warchild-actie
Tjaquote:
oke, dat wist ik dus niet, dan was ik wel gegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ACT-F het volgende:
Op zich wel een grappige actie, de ballonnen vlogen hier in de buurt met pompende house beats. Aan boord zouden de dj's Erick E en Fedde Le Grand zijn.
Je kunt er ook naar toe surfenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Mdrop het volgende:
oke, dat wist ik dus niet, dan was ik wel gegaan.
Ik ga naar de fysio en dan ook die laatste 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:58 schreef FCTVCF het volgende:
Trainen dan bier drinken en Holland kijken.
Sowieso, National Lampoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:23 schreef haakon het volgende:
Mensen die van flauwe humor houden:
vanaf 1.15
Is van National Lampoon's Dirty Movie
Vertelquote:
Haal zelf maar opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Enkele kratten bij de buurtsuper staan te popelen om van eigenaar te wisselen
Niet eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haal zelf maar op,
+ hier wordt niet vol op gezopen ..
De vraag is niet 'wanneer' maar 'of'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Assiej het volgende:
Haal zelf maar op,
+ hier wordt niet vol op gezopen ..
hoelaat ben je hier?
Ik wacht nog evenquote:
Wat je zoal uitvrat in die droom, en hoe, en waaromquote:
Keihard powerpilsen dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Enkele kratten bij de buurtsuper staan te popelen om van eigenaar te wisselen
Mwa, stuk of 5 ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, best wel
Hoeveel bier mag men drinken bij jou?
quote:
Nou, ik begin wel bij het begin, tenminste, wat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat je zoal uitvrat in die droom, en hoe, en waarom
Of er alcohol gedronken wordt? Ja ..quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of er alcohol gedronken wordt? Ja ..
Ik houd a.s zaterdag mijn feestje ,.. alleen komen er vooral vrouwen dus er wordt wel wijn gedronken en fris etc.
5 flessen de man? Bringt it onquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
Ik houd a.s zaterdag mijn feestje ,.. alleen komen er vooral vrouwen dus er wordt wel wijn gedronken en fris etc.
Sure, 1 fles hier binnen de deur, en de rest Buiten de deurquote:
Kans is bij mij altijd zeer groot dat ik het vergeet dus bij deze .. Alvast gefeliciteerd Assiejquote:
Dat staat toch niet ter discussie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Assiej het volgende:
Sure, 1 fles hier binnen de deur, en de rest Buiten de deur![]()
besides, denk je nu werkelijk dat jij mag blijven slapen ? of bel je de taxi
Apart, vooral die iceteaquote:
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of er alcohol gedronken wordt? Ja ..
Dat kunnen we wel mixen met ice-tea. Wellicht worden we verkracht door de aanwezige hitsige dames. Zodra ze moordneigingen krijgen rennen we hard weg. Doen we toch nog iets aan onze conditiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice. ACT-F en ik brengen de pina-colada mee...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik begin wel bij het begin, tenminste, wat ik me kan herinneren.
In mijn droom was ik kennelijk iemand van de dierenbescherming (). Ik ging bij een vrouw op bezoek, en wat ik me verder nog kan herinneren was een badkamer, daarna verkrachtte ik dr op een bank. Ik weet dat ik de haat voelde, en ik het voelde alsof ik dr écht aan het verkrachten was, heel raar. Daarna weer die badkamer, daarna liep ik terug omdat ik gerommel hoorde, en zag dat ze met een pak IceTea (
) aan het rondstrooien was, en daar wilde ze wat mee wat tegen mij zou werken (De dierenbescherming in mijn droom wist kennelijk dat ze dat tegen moest houden, maar ikzelf had zoiets van.. wtf..?! Maargoed.) Toen pakte ik dr bij dr nek met 1 hand, en duwde met mn andere hand dr hoofd keihard naar achteren waarbij haar nek brak en ze nog met een smak op haar achterhoofd tegen een bureau aanviel. Ik voelde wederom letterlijk de knak, net zoals ik de verkrachting gewoon voelde ofzo. Heeeel raar. Maar daarna weer een badkamer en ik werd wakker..
Ja, heel vaag allemaalMaar de verkrachting en moord leken zo realistisch dat ik even bang was dat ik het echt gedaan had toen ik wakker werd..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De rest komt bij jou dagelijks voor?
En hoe verkrachtte je haar dan? Had je ineens een piemel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap er echt geen reet van
Nee, gewoon met mn handen/vingers..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]14.gif
[..]
En hoe verkrachtte je haar dan? Had je ineens een piemel?
nice!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
BAM! Kosten & Opbrengsten ook gehaald![]()
dus nog maar 2 vakken verwijderd van het theorie-certificaat
goedenavond
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kans is bij mij altijd zeer groot dat ik het vergeet dus bij deze .. Alvast gefeliciteerd Assiej!
En nu richting de keet bier drinken en Belgisch nationale team kijken!
Neem jij je home made pina colada maar mee jongen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. ACT-F en ik brengen de pina-colada mee...
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef Assiej het volgende:
Uiteraard wel![]()
Ik kan Dragan toch niet afvallen.....
De Servische home made Pina Colada's zijn de bomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef Assiej het volgende:
Neem jij je home made pina colada maar mee jongen..
"gewoon"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, gewoon met mn handen/vingers..
whehequote:
Je was toch turks?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet
[..]
De Servische home made Pina Colada's zijn de bom
Echt droog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je was toch turks?
Jullie willen samen jullie pina colada lozen op mij?
Binnenkort online!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid.and.friends.reversed.bukkake.birthday.party.xvid.dvd-rip.torrent
Ik zal er een strikje om doenquote:
Kunnen we doorgaan tot 8:00?quote:Ik zal er een strikje om doen![]()
Nou dragan en actje hoelaat?
genodigden vanaf 20:00uur
Wel iets wat erop lijkt, het smeert in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij nog babyolie, Teun? De mijne is al op...
Purple Haze? Die ruikt goed man! Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
Nou ja zeg, ik heb nog een dozijn wierook liggen. Komt altijd van pas op verjaardagen.
Ik heb alleen de eckte shit jeweetzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Purple Haze? Die ruikt goed man! Ik zeg: doen!
Nee, ik zeg alleen nu pas wat.quote:
Ik heb nog bijna volle massage oliequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb jij nog babyolie, Teun? De mijne is al op...
wierookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
Nou ja zeg, ik heb nog een dozijn wierook liggen. Komt altijd van pas op verjaardagen.
Laat ook maar thuis, dat was ook o.a. een obsessie van mijn spaaractiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
Die was bij deze al hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar ik zie de uitnodiging wel tegemoet Assiej...
Heb je geen spiegelreflexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal er een strikje om doen
[..]
Kunnen we doorgaan tot 8:00?
Joa, ik ben ook een beetje passief zoals je merktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen nu pas wat.
Niet geheel actief hier atm
Hoe is het?
quote:
Dat zijn Amerikaanse benamingenquote:canon rebel?
En full HD kwaliteit, ook bij heel weinig lichtquote:die is zooo goed en filmt zo mooi
dat ligt d'r an of 't topic nog vol komtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Assiej het volgende:
Shitik krijg dus geen eigen naam topic voor morgen ? ( een nette uiteraard )
Die krijg je op je verjaardagsfeestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Assiej het volgende:
Shitik krijg dus geen eigen naam topic voor morgen ? ( een nette uiteraard )
zou droomwoordenboek er is bij pakken, dan lijkt het vaak minder erg dan dat het in de droom lijkt zegmaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen.
Heb iemand verkracht en vermoord in mn droom.. What the hell..
Eens! EENS!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou droomwoordenboek er is bij pakken, dan lijkt het vaak minder erg dan dat het in de droom lijkt zegmaar:p
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus Nath is een lesbian psycho rape killer?
/southpark comment: NICE!
quote:
"Harder werken voor Ambtenaren' bleek geen succes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan word je opgegeven voor een cursus "Eenvoudiger Nederlands voor Ambtenaren"
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
"Harder werken voor Ambtenaren' bleek geen succes?
-Mooguh!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
-Mooguh!
Kan ik wel gebruiken!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Zal ik je zaterdag eens even lekker insmeren...
tssquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
-Mooguh!
Hoi schatquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
-Mooguh!
Dat doe ik zaterdag, oké?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken!!terug..
Zit je in de buurt van ziekenhuis? Het oude? Daar tegenover zit ik op school, breng me die kusjes maar
Heb even anderhalf uur gewerktquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb even anderhalf uur gewerkt
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit me hier te ruften joh, onmeunig
quote:
Zoveel honger, ja?quote:
nee, niet zulk soort voeding.quote:
Ikweetquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet zulk soort voeding.
regelbare deltavoeding 0-50V 0-10A
dat valt toch wel mee? zo zwaar is dat niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet zulk soort voeding.
regelbare deltavoeding 0-50V 0-10A
oh.quote:
Dankje wel en ik zal die blue waffle dinges van je wel even inbeelden.. hmmmquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Astrid, gefeliciteerd!
Speciaal voor jouw verjaardag heb ik blue waffles gebakken!!![]()
-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |