quote:
Aangezien je het beestje niet op zal eten... viespeuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef Under_Score het volgende:
ik ben vegetariër, maar tegen zo'n lief lammetje zeg ik geen nee
ligt munster ( Örtze ) daar niet vlak bij? die kant wil ik ook opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:03 schreef Redbaron het volgende:
pff veul te vroeg wakker...op naar Hamburg
en dan met bierpens?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Afb.: 100% Tukker, a.s. zaterdag
raar ofniet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is hier erg rustig de laatste tijd. Tenminste, tijdens de reguliere werktijden...
ja hoor. zit nu achter de computer te tekenen met pootje op een prullenbakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja. Het is wel eens anders geweest.
Verder alles kits, Woutert?
Rustig. Af en toe een belletje of een mail. Zometeen lekker naar dequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor. zit nu achter de computer te tekenen met pootje op een prullenbak
is het nog druk bij jou op 't werk?
hoe lang hebben jullie pauze dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rustig. Af en toe een belletje of een mail. Zometeen lekker naar demarkt
voor een visje.
Half uur... maar dat loopt op de dinsdag meestal wel wat uit...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe lang hebben jullie pauze dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Half uur... maar dat loopt op de dinsdag meestal wel wat uit...
Ruft gelaten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is hier erg rustig de laatste tijd. Tenminste, tijdens de reguliere werktijden...
Dat laat ik doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice.
Heb je de backuptapes al gewisseld?
Ik heb het gewoon koud op de één of andere manierquote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb eindelijk wat rust op het werk, had het echt druk vandaag dan moest ik daar iemand helpen en toen ondertussen nog documents and settings map van collega's computer proberen te verwijderen en op nieuw te laten laden van af server.
was echt van alles wat ik'zon beetje tegelijker tijd moest doen![]()
![]()
![]()
![]()
Tape-robot, stagiar, Roemeen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat laat ik doen![]()
[..]
Ik heb het gewoon koud op de één of andere manier
Zo'n hopeloos verouderde HP tape library. Een klus voor de systeembeheerder(s)quote:
Ik heb het 2 jaar achtereen gepresteerd om uitgerekend met Pasen ziek te wordenquote:Je wordt toch niet ziek hè met dit mooie weer!
Is toch leuk, een beetje hectiek op de zaak?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb eindelijk wat rust op het werk, had het echt druk vandaag dan moest ik daar iemand helpen en toen ondertussen nog documents and settings map van collega's computer proberen te verwijderen en op nieuw te laten laden van af server.
was echt van alles wat ik'zon beetje tegelijker tijd moest doen![]()
![]()
![]()
![]()
Pasen is toch overrated.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb het 2 jaar achtereen gepresteerd om uitgerekend met Pasen ziek te worden
Reden voor mij om naar iets anders te kijken. Als mensen smeken om alsjeblieft geholpen te worden dan weet je hoe erg het hier isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Is toch leuk, een beetje hectiek op de zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |