Dat! Maar dat gaat niet zomaar hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
Of je wacht niet totdat er rust in de tent komt, maar máákt rust in de tent door voor een andere baan te gaan..
biekos its ferry stoer to spiek inklisj, ook al ken joe it not!quote:
+1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je wacht niet totdat er rust in de tent komt, maar máákt rust in de tent door voor een andere baan te gaan..
Tijd voor een interventie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat! Maar dat gaat niet zomaar hoorZo makkelijk ís het allemaal niet.
Hoezo niet? Je weet dat er gesneden gaat worden, dan kan je ondertussen toch wel sollicitaties ingang zetten? Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
omdat ik em gecopy-pasted heb zonder er op te lettenquote:
Niemand zei dat het makkelijk zou wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil die wolfbeaters wel aantrekken voor je en je hard kickenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.Ik moet ook gewoon mezelf een flinke schop onder mijn kont geven.
quote:
dat zeg je erg vaak, doe het eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor.Ik moet ook gewoon mezelf een flinke schop onder mijn kont geven.
Ja, dhuuh, uiteraard, immer ende altijdquote:
Ik heb ook wel eens jeuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef rival het volgende:
ik moest krabben vanmorgen, dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Vandaag, tijdens het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, wanneer gaan we vacatures zoeken?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slecht, al maanden niet meer gespeeld, misschien moet ik maar kinderen nemenWant een andere optie heb ik denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |