Goed beginnerswhiskey'tje: Jameson. Lekker mild.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet ik van verschillende personen maar eens gaan leren drinken.
Ik durf niet
quote:
Ook niet met koptelefoon?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 baalt dat laptop niet harder kan![]()
Die werd mij idd al aangeraden.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed beginnerswhiskey'tje: Jameson. Lekker mild.
(McIllroy is nog milder, maar dat kun je volgens mij niet in Nederland krijgen.)
Geen idee... die heb ik nietquote:
En een paar jaar geleden wilden die ondertussen volwassen geworden kinderen ineens royalties ontvangen voor hun zang!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef mr-green het volgende:
Dit nummerik hoorde vorige keer dat Pink Floyd bij het opnemen van dit nummer zat te denken wat het nummer miste en toen liep er een groep kinderen langs van school en toen dacht de zanger laten we die het refrien inzingen
Dat probleem had ik eerst ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 baalt dat laptop niet harder kan![]()
haha gelijk hebben zequote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden wilden die ondertussen volwassen geworden kinderen ineens royalties ontvangen voor hun zang!
Ik drink redelijk veel whiskey en heb ook aardig wat merken geprobeerd, maar als er iets is wat ik NIET lust is het wel whiskey cola!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die werd mij idd al aangeraden.
Maar ik kreeg ook de tip om te beginnen met whiskey cola.
Ik lust echt geen cola, krijg ik hoofdpijn van
Ja schandalig dat die koters er nooit geld voor hebben gekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden wilden die ondertussen volwassen geworden kinderen ineens royalties ontvangen voor hun zang!
Ik heb sowieso het idee dat ik de whiskey beter kan laten staanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink redelijk veel whiskey en heb ook aardig wat merken geprobeerd, maar als er iets is wat ik NIET lust is het wel whiskey cola!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat probleem had ik eerst ook.
Nu heb ik speakers![]()
Een geil 5.1 setje van sop sop baby gekregen
No prob, het is uiteraard geen verplichting!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat ik de whiskey beter kan laten staan
Terechte jaloezie welquote:
Het doel van die vrienden is om mij voor het eind van het jaar aan de whiskey te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob, het is uiteraard geen verplichting!
Als je voor het eind van het jaar Laphroaig en Tallisker weet te waarderen ben je echt de baas der bazen!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doel van die vrienden is om mij voor het eind van het jaar aan de whiskey te hebben.
Hmm HARDER DAT VOLUME!!!
Ben ik sowieso welquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je voor het eind van het jaar Laphroaig en Tallisker weet te waarderen ben je echt de baas der bazen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
De buren gaan mij haten![]()
Goed bezig wel. Binnen 2 maanden
neem niet die goedkope van 20 euro per fles maar ga dan gewoon een heel klein flesje kopen. bushmills malt16 is lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die werd mij idd al aangeraden.
Maar ik kreeg ook de tip om te beginnen met whiskey cola.
Ik lust echt geen cola, krijg ik hoofdpijn van
Goed zoquote:
Ik kan me niet voorstellen dat whiskey echt lekker is. Ranzige meuk is hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
neem niet die goedkope van 20 euro per fles maar ga dan gewoon een heel klein flesje kopen. bushmills malt16 is lekker
In het begin vond ik het ook ranzig, met name bourbons!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat whiskey echt lekker is. Ranzige meuk is het![]()
Qftquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Dit gitaargeluid is ook zo fucking briljant
Eensch, met name met dit stukje!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij deze muziek kan je toch niet stil blijven zitten
Qftquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
eenschquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb m'n luchtgitaar er al bij gehaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan weer zo rustig![]()
Mijn god hier kan je ook heerlijk op bartsen
je bedoeld batsen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben erg voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
We gaan gewoon vaker dit soort muziek draaien
die goedkope zooi is om met cola te mengen. die is ook niet echt lekker. de duurdere whiskeys zijn wel lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat whiskey echt lekker is. Ranzige meuk is het![]()
aaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAA
Prachtige muziek dit![]()
Die gitaar ook
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
Dat sowieso!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
Batsen is door monopoly en koelkast omgedoopt tot bartsenquote:
DAT!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
Moet van mij!!
Minder computermuziek
Dat doe ik al 2 maandenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
nope ik doe alleen aan caffeine, nicotine en alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Zokunen het volgende:
Geachte heer Dragems,
Beste Draak,
Heeft u zich tegoed gedaan aan enige substanties die niet in het "mainstream" menu van de onzin radio luisteraar is opgenomen?
Ik waardeer het zeer dat u reageerde op mijn berichtje, echter kon ik de inhoud niet echt plaatsen.
FF pissen
Groetjes.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
Moet van mij!!
Minder computermuziek
Ik vind computermuziek niet echte muziek... Ook al is het dat wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
Moet van mij!!
Minder computermuziek
Kom je dan de rest van mn laminaat leggen en mn bed in elkaar zetten?quote:
ow, bliksemsquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Batsen is door monopoly en koelkast omgedoopt tot bartsen
Ik hou van jouw showquote:
Hell yeah!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
iedereen zingt nu mee van: oehoeeeeeeeeeehoeeeee oehoehoeeeeeeeee
In ruil voorsamen dat bed uittesten? No prob!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je dan de rest van mn laminaat leggen en mn bed in elkaar zetten?
Heel hard en heel vals vooralquote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
iedereen zingt nu mee van: oehoeeeeeeeeeehoeeeee oehoehoeeeeeeeee
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In ruil voorsamen dat bed uittesten? No prob!
Sommigen hebben een gouden keeltje, wij hebben boobsquote:
Precies! Ik houd van mijn boobiesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Sommigen hebben een gouden keeltje, wij hebben boobs
Dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Ik houd van mijn boobiesZe dragen m'n bier uitstekend!
Nu heb ik dorst...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Ik houd van mijn boobiesZe dragen m'n bier uitstekend!
Hosselaarquote:
Die met bier tussen m'n tietenquote:
Onder mijn dekbedquote:
aaaah. nou vooruitquote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems nog een fijne show. Ik ga echt slapen nu. Ben kapot
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met bier tussen m'n tieten
[..]
Onder mijn dekbed
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
HiergeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Draai jij toevallig morgen ook overdag?quote:
[..]
HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heerscht inderdaad vrij ernstig ja!
![]()
goed zoooooquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Stokstaart het volgende:
Even een stukje Dragems meepakken voor het slapen gaan
[..]
HierGoed moment om binnen te vallen zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik ben nog brak van het weekend en heb vandaag hard gewerkt. Foto's gezien op mn facebook?quote:
[..]
HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog niet. ga nu kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog brak van het weekend en heb vandaag hard gewerkt. Foto's gezien op mn facebook?
Biermeisje met bier tussen d'r tieten, hoe mooi wil je het hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Die heerscht inderdaad vrij ernstig ja!
[..]
HierNais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check je WA
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Pm me dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb echt geen idee wanneer ik morgen zou kunnen (zokunen) draaien
Maar woensdag middag zie ik kansen.
Bij nader inzien kon ik beter een flesje uit de krat pakken ipv een ijskoude uit de koelkastquote:
Dat dus!quote:
Maar ik weet het zelf nog niet, morgen op visite bij mn zus, en hoelang ik daar blijf...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pm me dan!
Nu kan ik je nog op het rooster zetten
[..]
Bij nader inzien kon ik beter een flesje uit de krat pakken ipv een ijskoude uit de koelkast
Dan hoor (lees) ik het vanzelf wel!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar ik weet het zelf nog niet, morgen op visite bij mn zus, en hoelang ik daar blijf...
Vast wel!quote:
Idd wat een nonsens zegquote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Als pepsi en coka cola ooit samen zouden gaan zou dat op CNN BBC ETC ETC zijn
Die korte rokjes draag ik ook in de winter wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
ZOMERTIJD
Korte rokjes
ijsjes
chillen
niets doen
14 jarige breezers
ALGEHELE LAUWHEID
Ja dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die korte rokjes draag ik ook in de winter wel.
Die blue waffle houdt je wel warm?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat zuurstof in de bloedbaan spuitenquote:
Vertel!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
Een nachtje met Knetter is ook lastig te overleven
prikgaatjes...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat zuurstof in de bloedbaan spuiten
Daar weet Dragems ALLES vanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
Een nachtje met Knetter is ook lastig te overleven
Zoek die maar eens op behaarde plaatsen en onder teennagels e.d.quote:
Maar wel redelijk anoniemquote:
Kijk dan dragems. Geen ruzie.quote:
Huppel gaat nu naar bedquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
IK HAD NOG NIEUWEN VRAGGIES GESTUURD
Huppel heeft dit aangevraagd tijdens mijn show met lama443
Deze staat in draakquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
+1 als je vindt dat deze ook een Draakje thuishoort
Slaap lekker Huppelquote:
jij was dus wel eerstquote:
Maar ik ben echt heel erg moequote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wacht op mijn vragen ze gaan over slapen
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zei al dat Samzz mochtquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Zokunen het volgende:
Cyaankali kan je zelfs op een bigmac sproeien
Sowieso alles van Nirvanaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
Alleen de MTV Unplugged versie toch?quote:
Cyaankali heeft ook wat meer grandeurquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Zokunen het volgende:
Cyaankali kan je zelfs op een bigmac sproeien
ik beloof niks maar samzz staat op de shortlistquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef dragems het volgende:
[..]
ik beloof niks maar samzz staat op de shortlist
kaartjes zijn 40 euro. zou ik leuk vinden als je ook meegingquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Maar Samzz durft niet alleen, dus dan moet ik ook mee.
(Geloofwaardig?)
Alleen bij bazen. Dus bij jou nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de afgelopen weken heel weinig geslapen en ben toch echt heel moe!quote:
Oke trustenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken heel weinig geslapen en ben toch echt heel moe!
Nu ga ik echt.
Kusje voor Snuf.![]()
En de rest ook eennatuurlijk
Wanneer is het? Ik luisterde echt niet serieusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef dragems het volgende:
[..]
kaartjes zijn 40 euro. zou ik leuk vinden als je ook meeging
hemelvaartsdagquote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wanneer is het? Ik luisterde echt niet serieus
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso mensen die meer dan 5 uur per nacht slapen
Dat komt goed uit, dan heb ik toch niks te doenquote:
Heb jij ogen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat voor wallen ik krijg als ik korter dan 5 uur slaap?
Meisjes natuurlijk uitgezonderd die hebben meer slaap nodig en hebben schoonheidsslaapjens nodigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat voor wallen ik krijg als ik korter dan 5 uur slaap?
iedereen is vrij en de dag erna ook 3 kwart van nlquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, dan heb ik toch niks te doen
je was tezien bij 101.tvquote:
knettersquote:
mogelijk. heb je heloef ook nog gezienquote:
neequote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mogelijk. heb je heloef ook nog gezien
Met minder dan vijf uur slaap niet meer neequote:
Oh, gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meisjes natuurlijk uitgezonderd die hebben meer slaap nodig en hebben schoonheidsslaapjens nodig
Gohquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef dragems het volgende:
[..]
iedereen is vrij en de dag erna ook 3 kwart van nl
quote:
ssstquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw dat vind ik echt zoooo een vreselijk geluid
Een twijfelaar past niet eens op mn kamerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die niet een bed hebben van minstens 1,80 breed
ieuwww niet doenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan dit ECHT ZO HARD!
BIJ NEK SCHOUDERS KNIEEN VINGERS ETC
Nee 300.quote:
Gaaf! Dus die deurtjes kunnen dicht?quote:
Omdat het ongelooflijk stoer is, zelf gebouwd is en luiken heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMGOGMOGMGOGMWEERZOOEENBAZENGRAPPIEVANJEBOYSNUFJULLIEEGINGENLACHENIKVOELHETHIERXXOMGOMGOGMGOMGGGMOG
nee joh. echt goeie namenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:44 schreef Zokunen het volgende:
Hmm die lineup zegt me niks, kraak en smaak is het enige leuke...
Wel lekker knus voor je vriendjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Een twijfelaar past niet eens op mn kamer
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die niet een bed hebben van minstens 1,80 breed
Echt gaaf!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het ongelooflijk stoer is, zelf gebouwd is en luiken heeft
Sicherquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gaaf! Dus die deurtjes kunnen dicht?
Ja, is het ookquote:
Nou een eenpersoonsbed is wel heel erg krapquote:
Oeh dat is echt zooo romantischquote:Op maandag 28 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ookMet een schuin dak, dus regen hoor je goed als je in bed ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh dat is echt zooo romantisch
Nee, heb ik niet. Zal ik van de week een keer maken voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
WOW!quote:
Jaaa als je wilt, ik vind dat zo geweldig ben helemaal weg van dat soort dingenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Zal ik van de week een keer maken voor je
ik wil het ook. met inbouw tvquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa als je wilt, ik vind dat zo geweldig ben helemaal weg van dat soort dingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
WOW!
Wat ongeloofelijk GAAF.
Kan er verder niks op zeggen
Help remind mequote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa als je wilt, ik vind dat zo geweldig ben helemaal weg van dat soort dingen
gaaaaafquote:
dat maakt niet uitquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Snuf. het volgende:
Wat een kutlied no offence verder one love maar niet zo cool
je weet niet waar je het over hebt. dat heet progressive rockquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is een saai nummerEn irritant steeds links rechts links rechts etc
Maar geen chocola hoop ik?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
ik geef mijn hont chips en popcorn en pizza en zo
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
Omg neroje, mr green en Dragems in 1 topic wat een bazen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
MAAR DRAGGIE IK WIL EEN EEKHOORN KIJK HOE LEUK
[ afbeelding ]
ZO LIEFquote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
MAAR DRAGGIE IK WIL EEN EEKHOORN KIJK HOE LEUK
[ afbeelding ]
neee die zijn gaafquote:
Dankquote:Op maandag 28 maart 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
lueken peent hor je sou sgildur moete worre
wat een boefjequote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een eekhoorn geaaid en zelfs heeft er ooit 1 een koekje van mij gestolen
Ja dat was wel de bedoeling iddquote:
Die staart wil ik als sleutelhangerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
Amerikaanse rooie eekhoorn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
later maar ff verder zoeken naar filmpjes, als symp draait dan wil ik luisteren
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja sorry en een andere eekhoorn als huisdier 1 eekhoorn meer of minder wat maakt dat nou uit
niet naar mij willen luisterenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
volgens mij kan dragems alleen nog control v gebruiken en staat eronder
wie zegt iets over niet willen? prioriteiten stellen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |