Nee valt mee, maar het soort werk wat ik wil ga doen en voor geleerd heb is bijna niks in te vinden, staat nu wel een baan maar dat is weer iets met dat ze willen dat je max 10 km bij hun uit de buurt zitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
best veel in ict te krijgen toch? (ict/webwereld, ik ben nu aan het schelden zeker?)
Zo af en toe kan het geen kwaadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de reden waarom ik al iets van 2 jaar geen drop meer eet.
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoorquote:
Stuiteren wordt dat nuquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijkomstigheid![]()
goed hoormaar laat je wel wat suikertaartje over
![]()
ik moet zo nog slapen
Waar heb je voor geleerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee valt mee, maar het soort werk wat ik wil ga doen en voor geleerd heb is bijna niks in te vinden, staat nu wel een baan maar dat is weer iets met dat ze willen dat je max 10 km bij hun uit de buurt zit
was er laatst niet een adviesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoor.
Ik wist het echt niet. Wel goed om te weten eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoor.
Ik eet ze niet zo vaak maar als ik ze eet kan ik er wel 100 opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was er laatst niet een advies5 dropjes per dag ofzo
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stuiteren wordt dat nu
[..]
Waar heb je voor geleerd?
Koenepoenquote:
Dan heb ik nog veel in te halenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was er laatst niet een advies5 dropjes per dag ofzo
Hey Koenquote:
Waarom las ik stroopwafelquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperheb nu mbo niveau 4
kan heus geen kwaad hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet ze niet zo vaak maar als ik ze eet kan ik er wel 100 op
Moet me nu helemaal inhouden na 20 dropjes
Gezondheidquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperheb nu mbo niveau 4
Omdat je nog helemaal bij je inburgeringscursus zat met je hoofd, buitenlanderquote:
Ja of misschien heb ik onbewust gewoon zin in stroopwafelsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk omdat je er bijna niks van snapt
hey leuk manquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken gaat deze gek een week naar Spanje
Olee
Oeh lekker! Wie, wat, waar, waarom, hoe?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken gaat deze gek een week naar Spanje
Olee
Ik denk hetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je nog helemaal bij je inburgeringscursus zat met je hoofd, buitenlander![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |