quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
ik gok er eigenlijk op dat die vriend t wel leuk vindt om jou gek te maken, maar dat hij er veel minder serieus in is dan jij denkt
Gaan we weerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik dit zo lees zit jij er zelf erger mee dan die vriend van je. Gaat het wel over die vriend? Of gaat het eigenlijk stiekem gewoon over jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
I knowquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed voor je bloeddruk
[..]
dank je
het gaat er alleen niet over van
quote:
Aha, weer wat geleerdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een keer kan geen kwaad...
maar van drop gaat je bloeddruk om hoog
net als zoethouttheequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
maar je bent wel lief dus je had sowieso wel een kusje verdiend
Hij neemt zichzelf niet serieus, en dat is het erge. Hij denk toch dat hij niets uitmaakt en dat niemand om 'm geeft, en dat er dus geen reden is om het niet te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat je maar op de artsen moet vertrouwen ipv zelf alles uit te zoeken.
ik gok er eigenlijk op dat die vriend t wel leuk vindt om jou gek te maken, maar dat hij er veel minder serieus in is dan jij denkt
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo! Mijn studiegenoot en ik hebben het net uitgesproken. We gaan het uitvechten op het plein en daarna een biertje drinken.Zeker omdat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wist ik niet johquote:
Suikertaartjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat het je lekker niet verpesten![]()
Hoi
Zoethout zelf vind ik ook niet lekkerquote:
yeah maar zijn huisarts denkt ws ookw el dat t meevalt. anders trekt hij t recept niet in.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf niet serieus, en dat is het erge. Hij denk toch dat hij niets uitmaakt en dat niemand om 'm geeft, en dat er dus geen reden is om het niet te doen.
Nope... dus doe maar gewoon nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
Gaat het van alcohol omlaag? Want dan compenseer ik die dropjes wel even
bijkomstigheidquote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenjullie zijn een gezellige bijkomstigheid
Hoe is het wokje?
Hmm, een suikertaartje, nu heb ik honger
Jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope... dus doe maar gewoon niet
Glaasje water?quote:
Ik drink best veel water eigenlijkquote:
best veel in ict te krijgen toch? (ict/webwereld, ik ben nu aan het schelden zeker?)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, niet dat ik het mezelf makkelijk maak om wat proberen te vinden in de webwereld
Was ik maar zo streng voor mezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alcohol is voor in het weekend en vakantieik zou het ook niet proberen met koffie
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
net als zoethoutthee\
[..]
![]()
ik ga je morgen een foto sturen van je nieuwe TV
Dan kan ik naar hartelust drop etenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een keer kan geen kwaad...
maar van drop gaat je bloeddruk om hoog
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink best veel water eigenlijk![]()
Vanmorgen bij Ikea (Croydon) nog een halve liter gedronken. Dat moest wel want ik had 2 hotdogs gehaald want die waren maar £1 per stuk
Jaquote:
Echt waarquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de reden waarom ik al iets van 2 jaar geen drop meer eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |