abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95641651
-reactie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Harajuku. op 17-04-2011 21:38:09 ]
~Si vis amari, ama~
  † In Memoriam † zondag 17 april 2011 @ 21:39:56 #52
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95641834
@Harajuku
pi_95647059
Wat me net te binnen schoot - zijn er inderdaad geen sporen te vinden als ze dader niet is gekomen?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zondag 17 april 2011 @ 23:04:44 #54
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_95647393
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Sam-x het volgende:
Wat me net te binnen schoot - zijn er inderdaad geen sporen te vinden als ze dader niet is gekomen?
Van voorvocht kun je zwanger raken. Als er seks tegen je zin gebeurd , kunnen ze dat zien aan bepaalde beschadigingen in je vagina geloof ik.

Ik bedoel je wil niet , dus je vagina zal er niet vochtig van worden en meewerken . Denk ik zelf dan hoor ?

Geslachtsziektes heb je dan ook nog kans op .

Ik zie genoeg redenen voor een medisch onderzoek, al is het maar voor jezelf om te weten of er niets is.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_95648106
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Van voorvocht kun je zwanger raken. Als er seks tegen je zin gebeurd , kunnen ze dat zien aan bepaalde beschadigingen in je vagina geloof ik.

Ik bedoel je wil niet , dus je vagina zal er niet vochtig van worden en meewerken . Denk ik zelf dan hoor ?

Ik zie genoeg redenen voor een medisch onderzoek, al is het maar voor jezelf om te weten of er niets is.
Daarom verbaast het me dat ze niet is onderzocht...
pi_95648170
Rare leraar
Tutu
pi_95648384
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef youtims het volgende:
Rare leraar
Rare leraar? Wat dacht je van de vent van TS??
quote:
@ Grunge : Ik ben niet bij het ziekenhuis onderzocht, omdat er verder geen afdrukken/sporen waren (aangifte was een aantal dagen later), en hij is niet klaargekomen. Wel heb ik afdrukken gehad van zuigplekken en dat heeft mijn man wel gezien, en hij zou eventueel later nog verhoord worden als verdachte om dat te bevestigen.
Komop zeg, TS wordt verkracht door de rijmeneer en die kerel van TS doet niets?

WTF ben je dan voor een gare knook zonder ruggegraat? 8)7 }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95648718
quote:
13s.gif Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Rare leraar? Wat dacht je van de vent van TS??

[..]

Komop zeg, TS wordt verkracht door de rijmeneer en die kerel van TS doet niets?

WTF ben je dan voor een gare knook zonder ruggegraat? 8)7 }:|
Wat had haar man kunnen doen dan?
pi_95648974
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Wat had haar man kunnen doen dan?
Die instructeur op zn muil kunnen beuken.
vosss is de naam,
  zondag 17 april 2011 @ 23:35:05 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95649044
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Die instructeur op zn muil kunnen beuken.
Vriend wordt dan wél opgepakt :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_95649155
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom. Ik denk dat je machteloos bent op zo'n moment.
pi_95649356
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja en als ie vrij komt timmert ie hem nog een keer op zn muil.
vosss is de naam,
  maandag 18 april 2011 @ 04:21:32 #63
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95653623
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik ook, inderdaad. In het ziekenhuis krijg je ook een morning afterpil, ben je ook meteen van die angst af (als je binnen 72 uur(?) langskomt, that is). Daarbij worden er dan monsters afgenomen waaronder bloed om te kijken of je er een SOA aan overgehouden hebt. Toch heel prettig om te weten, TS, dan valt die last in ieder geval van je af. Ze zouden dan ook foto's gemaakt hebben, van die zuigzoenen bijvoorbeeld. Met elk mogelijk bewijs doen ze iets. Ik dacht dat de zedenpolitie elk slachtoffer (mist niet té lang geleden, natuurlijk) naar het ziekenhuis stuurde.
pi_95678395
Bedankt voor de vele reacties.

@ Grunge; Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts en daar laat ik mij verder informeren voor een eventueel ziekenhuisbezoek. Ik heb de politie er verder niet over gehoord, en ben zelf in een soort 'roes' dat ik er verder ook niet bij stil sta. Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat het slim is om dit topic te sluiten, aangezien ik antwoorden heb gekregen op mijn vragen waarvoor ik dit topic opende, en ik zie dat er nu genoeg verschillende reacties zijn geweest.
  maandag 18 april 2011 @ 20:50:53 #65
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_95685612
eigenlijk wel een goed topic , al vind ik de manier waarop het gaat een beetje apart. Dan bedoel ik de behandeling van de politie. De kijk van ts erop al is ze in een roes.

Ik wil niet hardop roepen dat het niet waar is want iedereen beleeft zijn sores op een andere manier en gaat er ook anders mee om . Maar wat zijn nu de stappen na een verkrachting , waar ga je heen , hoe verwerk je het , wat komt er allemaal op je af of die van een dierbare .

Als de politie je namelijk niet genoeg op pad helpt , wie doet het dan als je niet zoals ts uit eigen beweging naar de huisarts gaat?

Misschien helpt dit topic dan wel anderen en daarvoor mag het van mij juist open blijven :) . Er zullen vast nog wel meer tips zijn , zoals slachtofferhulp?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_95695997
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef tuintegel het volgende:
eigenlijk wel een goed topic , al vind ik de manier waarop het gaat een beetje apart. Dan bedoel ik de behandeling van de politie. De kijk van ts erop al is ze in een roes.

Ik wil niet hardop roepen dat het niet waar is want iedereen beleeft zijn sores op een andere manier en gaat er ook anders mee om . Maar wat zijn nu de stappen na een verkrachting , waar ga je heen , hoe verwerk je het , wat komt er allemaal op je af of die van een dierbare .

Als de politie je namelijk niet genoeg op pad helpt , wie doet het dan als je niet zoals ts uit eigen beweging naar de huisarts gaat?

Misschien helpt dit topic dan wel anderen en daarvoor mag het van mij juist open blijven :) . Er zullen vast nog wel meer tips zijn , zoals slachtofferhulp?
Of praatgroepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')