Van voorvocht kun je zwanger raken. Als er seks tegen je zin gebeurd , kunnen ze dat zien aan bepaalde beschadigingen in je vagina geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef Sam-x het volgende:
Wat me net te binnen schoot - zijn er inderdaad geen sporen te vinden als ze dader niet is gekomen?
Daarom verbaast het me dat ze niet is onderzocht...quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Van voorvocht kun je zwanger raken. Als er seks tegen je zin gebeurd , kunnen ze dat zien aan bepaalde beschadigingen in je vagina geloof ik.
Ik bedoel je wil niet , dus je vagina zal er niet vochtig van worden en meewerken . Denk ik zelf dan hoor ?
Geslachtsziektes heb je dan ook nog kans op .
Ik zie genoeg redenen voor een medisch onderzoek, al is het maar voor jezelf om te weten of er niets is.
Rare leraar? Wat dacht je van de vent van TS??quote:
Komop zeg, TS wordt verkracht door de rijmeneer en die kerel van TS doet niets?quote:@ Grunge : Ik ben niet bij het ziekenhuis onderzocht, omdat er verder geen afdrukken/sporen waren (aangifte was een aantal dagen later), en hij is niet klaargekomen. Wel heb ik afdrukken gehad van zuigplekken en dat heeft mijn man wel gezien, en hij zou eventueel later nog verhoord worden als verdachte om dat te bevestigen.
Wat had haar man kunnen doen dan?quote:Op zondag 17 april 2011 23:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Rare leraar? Wat dacht je van de vent van TS??
[..]
Komop zeg, TS wordt verkracht door de rijmeneer en die kerel van TS doet niets?
WTF ben je dan voor een gare knook zonder ruggegraat?![]()
Die instructeur op zn muil kunnen beuken.quote:
Vriend wordt dan wél opgepaktquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Die instructeur op zn muil kunnen beuken.
Daarom. Ik denk dat je machteloos bent op zo'n moment.quote:
Ja en als ie vrij komt timmert ie hem nog een keer op zn muil.quote:
Ik ook, inderdaad. In het ziekenhuis krijg je ook een morning afterpil, ben je ook meteen van die angst af (als je binnen 72 uur(?) langskomt, that is). Daarbij worden er dan monsters afgenomen waaronder bloed om te kijken of je er een SOA aan overgehouden hebt. Toch heel prettig om te weten, TS, dan valt die last in ieder geval van je af. Ze zouden dan ook foto's gemaakt hebben, van die zuigzoenen bijvoorbeeld. Met elk mogelijk bewijs doen ze iets. Ik dacht dat de zedenpolitie elk slachtoffer (mist niet té lang geleden, natuurlijk) naar het ziekenhuis stuurde.quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Van voorvocht kun je zwanger raken. Als er seks tegen je zin gebeurd , kunnen ze dat zien aan bepaalde beschadigingen in je vagina geloof ik.
Ik bedoel je wil niet , dus je vagina zal er niet vochtig van worden en meewerken . Denk ik zelf dan hoor ?
Geslachtsziektes heb je dan ook nog kans op .
Ik zie genoeg redenen voor een medisch onderzoek, al is het maar voor jezelf om te weten of er niets is.
Of praatgroepen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef tuintegel het volgende:
eigenlijk wel een goed topic , al vind ik de manier waarop het gaat een beetje apart. Dan bedoel ik de behandeling van de politie. De kijk van ts erop al is ze in een roes.
Ik wil niet hardop roepen dat het niet waar is want iedereen beleeft zijn sores op een andere manier en gaat er ook anders mee om . Maar wat zijn nu de stappen na een verkrachting , waar ga je heen , hoe verwerk je het , wat komt er allemaal op je af of die van een dierbare .
Als de politie je namelijk niet genoeg op pad helpt , wie doet het dan als je niet zoals ts uit eigen beweging naar de huisarts gaat?
Misschien helpt dit topic dan wel anderen en daarvoor mag het van mij juist open blijven. Er zullen vast nog wel meer tips zijn , zoals slachtofferhulp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |